خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گزارش کلوب پرسپولیس از حمله دیشب

سایت کلوب پرسپولیس به اتفاقات شب گذشته تصویر العمل نشان داد و تلاش جهت آتش زدن این کلوب را بررسی کرد.

گزارش کلوب پرسپولیس از حمله دیشب

سایت کلوب پرسپولیس به اتفاقات شب گذشته تصویر العمل نشان داد و تلاش جهت آتش زدن این کلوب را بررسی کرد.

تلاش جهت آتش زدن باشگاه پرسپولیس

شب گذشته به باشگاه پرسپولیس حمله شد و عده ای آشوبگر، جلوی در این کلوب آتشی به پا کردند. سایت رسمی این کلوب در توضیح این اتفاق می نویسد: «ساعت 23:30 شب گذشته (یکشنبه) افرادی با قرار دادن ظرف پر از بنزین برابر درب ورودی ساختمان این کلوب و آتش زدن آن به ساختمان کلوب حمله و اقدام به ایجاد حریق کردند که با هوشیاری و حضور به موقع مامور حراست کلوب مجبور به ترک سریع محل شدند.

در این میان جواد طرحانی، مامور حراست کلوب با توجه به اینکه آتش در مجاورت لوله گاز و ساختمان مسکونی کنار کلوب برپا شده است بود و به زیر خودروهای پارک شده است سرایت می کرد و از طرفی این احتمال می رفت که با انفجار خودروها به ساختمان کلوب و منازل اطراف و خودروها صدمات جدی وارد شده است و آسیب های انسانی به بار آید با از خود گذشتگی به دل آتش زده و مخزن حاوی بنزین را از آتش خارج و به بیرون می اندازد.

به این ترتیب گسترش آتش متوقف شد، ولی مامور حراست کلوب از ناحیه هر دو پا دچار سوختگی شده است هست. سوختگی در بعضی نقاط شدید هم بود و همین امر موجب شد تا بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال یافته شود. خوشبختانه وی هم اکنون از بیمارستان مرخص شده است و حال عمومی اش خوب و در منزل خوابیدن شده است هست. این اتفاق در حالی جهت وی روی داد که فرزند تازه متولد شده است اش نیز در بیمارستان خوابیدن است و باید به شرایط او پیگیری می کرد.

خوشبختانه این اتفاق آسیب جانی دیگری در پی نداشته و به اموال باشگاه، ساکنین محلی و ساختمان های محل اتفاق هیچ خسارتی وارد نشده است.

بعد از وقوع حادثه، نیروهای انتظامی و دستگاه های ذیربط بلافاصله در صحنه حاضر شده است و پیگیری ها جهت یافتن عوامل اتفاق جریان دارد. همچنین در این باره ویدیویی هم انتشار یافته که فردی در آن راجع به نشانه از این اقدام و ارتباط دادن آن به بعضی پرسشها و گروه ها، ادعاهایی را مطرح می کند. پلیس امنیت و نهاد های ذیربط در حال پیگیری اتفاق هستند و اظهار نظر راجع به این موارد امری تخصصی است که صلاحیت های مورد نیاز را طلب می کند.

آنچه اهمیت دارد، است است که اتفاق شب گذشته خسارت جدی و تلفات به همراه نداشت. خاطر هواداران آسوده باشد که کلوب پرسپولیس کاملا روال عادی خود را دنبال می کند و هیچ خللی در امور وجود ندارد. امیدواریم با دعای خیر هواداران، همکار خوب مان نیز هرچه سریعتر اصلاح یافته و در محل کار خود حضور پیدا کند.

گزارش کلوب پرسپولیس از حمله دیشب

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: بیمارستان | پرسپولیس | هواداران | ساختمان | پرسپولیس | هواداران | سوختگی | باشگاه | خوابیدن | بنزین | باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *