خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیشنهاد هنگفت کلوب چینی مسئله مهدی طارمی را حل می کند

لابد می دانید بر اساس حکم فیفا مهدی طارمی به علت شکایت کلوب ریزاسپور و تخلف این بازیکن، ۴ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم هست. همچنین

پیشنهاد هنگفت کلوب چینی مسئله مهدی طارمی را حل می کند

یک کلوب چینی, پیشنهاد هنگفتی جهت به خدمت گرفتن مهدی طارمی به وی داده است.

مهدی طارمی به چین می رود؟

لابد می دانید بر اساس حکم فیفا مهدی طارمی به علت شکایت کلوب ریزاسپور و تخلف این بازیکن، ۴ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم هست. همچنین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبلغ 789 هزار یورو باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی را تؤامان جریمه نقدی کرده هست، جریمه ای که پرداخت آن از عهده طارمی و حتی باشگاه پرسپولیس خارج است.

اول بهمن امسال محرومیت آقای گل فصل گذشته فوتبال کشور عزیزمان ایران به آخر می رسد در حالی که مهدی طارمی قادر است تنها در ۹ بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ هفدهم به میدان برود. در واقع کلوب پرسپولیس باید جهت ۹ بازی مهدی طارمی مبلغ هنگفت 789 هزار یورو جریمه تقدی را به ریزاسپور بپردازد آیا که خود این بازیکن بوشهری چنین پولی ندارد!

پیشنهاد هنگفت کلوب چینی مسئله مهدی طارمی را حل می کند

جالب آن که طبق حکم فیفا کلوب ریزاسپور به هر یک از این دو می تواند مراجعه کرده و طلبش را دریافت کند. فرقی هم نمی کند طارمی باشد یا کلوب پرسپولیس! پیش تر نوشته بودیم تنها راه عاقلانه و منطقی حل این مسئله بزرگ، ترانسفر مهدی طارمی در نیم فصل هست. کلوب پرسپولیس پایتخت کشور عزیزمان ایران می تواند قید ۹ بازی را زده و با صدور رضایتنامه مهدی طارمی به مبلغ خوبی جهت پرداخت بدهی به ریزاسپور برسد.

در همین راستا شنیدبم یک کلوب چینی به تازگی پیشنهاد ۲ میلیون و 500 هزار یورویی به مهدی طارمی ارائه کرده است که جهت یک فصل و نیم او را به خدمت بگیرد. این مبلغ می تواند گره گشای مسئله پرسپولیس و مهدی طارمی باشد به شرط آن که هر دو منطقی باشند. البته یکی، دو کلوب قطری هم خواستار جذب طارمی شده است اند ولی به نظر می رسد مبلغ پیشنهادی تیم چینی بالاتر باشد. چینی ها خیلی میل به به خرید بازیکن آسیایی در یک سال اخیر نداشته اند ولی حکایت مهدی طارمی ملی پوش گلزن ایرانی تفاوت می کند.

عبارات مهم : مهدی طارمی – جریمه نقدی
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: مهدی طارمی | جریمه نقدی | پرسپولیس | پرسپولیس | فوتبال | باشگاه | بازیکن | ایرانی | ایران | میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *