خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دربی خارجی ها را برانکو برد/ نتیجه دربی 85

پرسپولیس نیمه اول را با گل علی علیپور به رختکن رفت. در نیمه دوم این استقلال بود که بازی را بهتر شروع کرد ولی مدافعان پرسپولیس بی نقض عمل

دربی خارجی ها را برانکو برد/ نتیجه دربی 85

پرسپولیس با تک گل علی علیپور دربی 85 را پیروز شد.

پرسپولیس دربی را برد

پرسپولیس نیمه اول را با گل علی علیپور به رختکن رفت. در نیمه دوم این استقلال بود که بازی را بهتر شروع کرد ولی مدافعان پرسپولیس بی نقض عمل کردند و به خوبی حملات آبی پوشان را خنثی کردند. در یک ضد حماه پاس خوب پشت مدافعان استقلال جهت وحید امیری او را در موقعیت خوبی قرار داد که پیش از اینکه به توپ برسد، استقلالی ها توپ را دور کردند.

همچنین وریا غفوری پاسی عرضی و خوب را به محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد که مدافعان سرخپوش توپ را قطع کردند.
در دقیقه 57 بشار رسن چند بازیکن استقلال را دربیل کرد و با خطای امید ابراهیمی متوقف شد. داور در این صحنه به هفبک استقلال کارت زرد نشان داد و ضربه ایستگاهی وحید امیری با تصویر العمل حسینی به کرنر رفت.

دربی خارجی ها را برانکو برد/ نتیجه دربی 85

شفر در دقیقه 55 جابر انصاری به جای فرشید باقری را وارد زمین شد. پاس خوب پشت مدافعان پرسپولیس به جابر انصاری رسید ولی بیرانوند پیش از اینکه انصاری ضربه ای به توپ بزند از دروازه خارج شد و توپ را مهار کرد.

عبارات مهم : جابر انصاری – وحید امیری
در ادامه حملات پرسپولیسی ها منشا توپ را به خوبی از مجید حسینی گرفت و ضربه ای به توپ زد که حسین حسینی مهار کرد. در ادامه موقعتی جهت بشار رسن ایجاد شد که ضربه او را مدافعان استقلال دفع کردند.

استقلالی های فشار بیشتری روی دروازه پرسپولیس آوردند و جابر انصاری در محوطه جریمه پرسپولیس می توانست جهت تیمش گلزنی کند که این توپ راهی کرنر شد.

در ادامه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و تا دقیقه 90 بازی با همان تک گل علی علیپور در جریان بود. طرفداران تیم استقلال نارنجکی را در بین عکاس ها انداختند که باعث مصدومیت چندی از آنها شد. در دقیقه 92 گادوین منشا جای خودش را به شایان مصلح داد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

پرسپولیس نیمه اول را با گل علی علیپور به رختکن رفت. در نیمه دوم این استقلال بود که بازی را بهتر شروع کرد ولی مدافعان پرسپولیس بی نقض عمل

واژه های کلیدی: جابر انصاری | وحید امیری | پرسپولیس | طرفداران | استقلال | پرسپولیس | استقلال | علیپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *