خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صحبت‌های مادر فوتبالیست مشهور در مورد خیانت پسرش و جدایی از همسرش

مادر خامس رودریگس ستاره کلمبیایی بایرن‌مونیخ می‌گوید علت جدایی خامس از همسرش رابطه این بازیکن با فرد دیگری نبوده است.

صحبت‌های مادر فوتبالیست مشهور در مورد خیانت پسرش و جدایی از همسرش

مادر خامس رودریگس ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ می گوید علت جدایی خامس از همسرش رابطه این بازیکن با فرد دیگری نبوده است.

مادرِ خامس: دروغ هست، او با کسی رابطه نداشته

خانم پیلار روبیو، مادر خامس رودریگس ستاره كلمبیایی کلوب بایرن مونیخ در مورد شاخصه های اخلاقی و زندگی شخصی پسرش به صحبت پرداخته. او همچنین در مورد شایعاتی كه در مورد زندگی شخصی خامس به گوش می رسد و ارتباطش با یك مدل روس به نام هلگا لوكاتی كه منجر به جدایی خامس از همسرش دانیلا اوسپینا شده است هم واكنش نشان داده. زن روبیو در گفت وگو با برنامه «آ لاس 12» كه از كانال یک كلمبیا پخش می شد، در پاسخ به این سؤال كه آیا از نیمكت نشینی یا زمین خوردن پسرش در بازی ها اذیت می شود یا خیر گفت: «نیمكت نشینی، موضوعی است كه خود خامس باید آن را مدیریت كند. این بخشی از حرفه او هست. در مورد زمین خوردن هایش باید بگویم كه خوشبختانه تا حالا خطای خشنی روی او انجام نشده ولی سالومه، دختر خامس هنگامی که پدرش زمین می خورد، گریه می كند. هنگامی که در بازی با پاراگوئه، خامس زمین خورد، سالومه می خواست به داخل زمین برود ؛ چون فكر می كرد كه پدرش را اذیت كرده اند.»

او با یادآوری روزهای كودكی پسرش گفت: «خامس هر لحظه دوست داشت فوتبالیست شود. در منزل به سراغ هیچ اسباب بازی دیگری به جز توپ نمی رفت. حتی زیر تختش هم چند تا توپ داشت. من اوایل دوست نداشتم كه او فوتبالیست شود ولی خامس مرا متقاعد كرد و از آن به بعد هر لحظه از او حمایت كردم. بارها شد كه به مدرسه اش می رفتم تا پول شیشه هایی كه او شكسته را پرداخت كنم.» مادر خامس در مورد شاخصه های شخصیتی پسرش گفت: «در منزل خیلی آرام هست. البته خیلی از فوتبال حرف می زند و خیلی پلی استیشن بازی می كند.»

سؤال بعدی كه از مادر خامس پرسیده شد این بود: «می گویند كه هنگامی که او به فوتبال اروپا رفت خیلی عوض کردن كرد ؛ سریع صورت اش را عوض كرد و خالكوبی كرد.» مادرش در این رابطه گفت: «وقتی خامس نخستین خالكوبی اش را انجام داد، به من گفت: «ببین برایت یك سورپرایز دارم» و من هنگامی که خالكوبی اش را دیدم، خنده ام گرفت.»

او در مورد الگوهای فوتبالی پسرش گفت: «الگوی خامس در دوران كودكی اش والدراما بود. او اینیستا و كریس رونالدو را هم تحسین می كند. یك فرد دیگر هم است كه در موردش صحبت نمی كنم چون اتفاقات زیادی در این میانه رخ داده ( به نظر می رسد كه منظور او، زیدان است) او هنگامی که كوچك بود دوست داشت پیراهن توتی را هم داشته باشد.»

چند ماه بعد از جدایی خامس و همسرش دانیلا اوسپینا، مادر خامس در این رابطه گفت: «من همچنان ارتباط خوبی با دانیلا دارم. با سالومه، دخترشان هم همینطور. خیلی به هم وابسته ایم.»

بخش نهایی صحبت های مادر خامس در مورد انتشار شایعاتی راجع به ارتباط پسرش با مدلی روس به نام هلگا لوكاتی كه باعث جدایی این فوتبالیست كلمبیایی از همسرش شده است بود، تخصیص داده شده است داشت: «نه. این دروغ هست. تنها چیزی كه حالا در مورد روسیه مطرح هست، جام جهانی هست. همین و بس.»

صحبت‌های مادر فوتبالیست مشهور در مورد خیانت پسرش و جدایی از همسرش

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: زمین خوردن | فوتبالیست | فوتبال | ارتباط | فوتبالی | جدایی | ورزش | حاشیه ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *