خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیانیه جواد نکونام راجع به چاقوکشی در تمرینات تیم خونه به خونه بابل

جواد نکونام و سایر کادرفنی تیم خونه به خونه بابل بعد از بازگشت، بیانیه ای درخصوص اتفاقات این تیم منتشر کردند.

بیانیه جواد نکونام راجع به چاقوکشی در تمرینات تیم خونه به خونه بابل

جواد نکونام و سایر کادرفنی تیم خونه به خونه بابل بعد از بازگشت، بیانیه ای درخصوص اتفاقات این تیم منتشر کردند.

جواد نکونام به تمرینات خونه به خونه بازگشت

چند روز پیش در تمرینات تیم خونه به خونه بابل چند لیدر و بوقچی روی بازیکنان در حین تمرین چاقو کشیدند تا نکونام سرمربی این تیم در اعتراض به این حرکتب بسیار زشت و ناپسند عطای کار کردن در این تیم را به لقایش ببخشد و به پایتخت کشور عزیزمان ایران برگردد. ولی بعد از چند روز بابلی ها دوباره نکونام را راضی کرده اند.

نکونام در بازگشت بیانیه ای را هم منتشر کرده هست. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بیانیه جواد نکونام راجع به چاقوکشی در تمرینات تیم خونه به خونه بابل

به نام خدا؛
اتفاقی که دوشنبه گذشته در تمرین خونه به خونه بابل رخ داد، اتفاقی تکراری در فوتبال کشور عزیزمان ایران بود که واقعا جای تاسف دارد. انگشت شمار افراد معلوم الحالی که چاقو به دست باعث متشنج شدن جو و در نهایت تعطیلی تمرین تیم شدند، تصور می کنند در کشوری که صاحب قانون هست، می توانند هنجارشکنی کنند؛ ولی بی شک دچار اشتباه بزرگی شده است اند. باعث و بانی تولید مثل چنین اوباشی در فوتبال ایران، آدم هایی هستند که به آنها باج می دهند تا حتی به بزرگترین اشخاص این فوتبال توهین کرده و با آنها درگیری فیزیکی داشته باشند. قبلا چنین اتفاقاتی افتاده و به طور قطع اگر جلوی آن گرفته نشود، در آینده هم رخ می دهد.

عبارات مهم : هواداران – هواداران

کادرفنی خونه به خونه از همان دقایق اولیه شروع این اتفاق تلخ، تلاش کرد با واکنش‌ها خود، جلوی این مسایل بایستد. به طور قطع تا آخر هم خواهیم ایستاد و مطمئن هستیم در این راه، تمام فوتبال کشور عزیزمان ایران کنار ما خواهند بود؛ چراکه همه می دانند قدرت گرفتن این آدم های کوچک در نهایت چه ضربه بزرگی به ریشه فوتبال خواهد زد.

میل کلوب خونه به خونه جهت برخورد با این افراد و همینطور درخواست بعضی از مقامات استانی، به طور قطع در بازگشت کادر فنی به تمرینات و ادامه کار، تاثیر زیادی داشت؛ ولی بی شک مهمترین علت بازگشت، بازیکنان و همینطور هواداران عاشق بابلی بودند. بازیکنان خونه به خونه در این دو روز اتحاد و یکدلی خود را نشان دادند و جهت بازگشت مربیان سنگ تمام گذاشتند.

هواداران دوست داشتنی و خونگرم بابل هم که همواره بر سر کلوب منت گذاشته و در روزهای سخت کنار تیم هستند، در 48 ساعت گذشته پیگیری های مداوم و حمایت همه جانبه ای از کادر فنی داشتند. پیغام های آنها این امید را در دل کادر فنی به وجود آورد که می توانیم با حمایت شان، روزهای خوبی در خونه به خونه رقم بزنیم. به طور قطع، حساب این هواداران عاشق فوتبال، از آن چند اوباش جداست؛ اوباشی که اجازه نمی دهند حتی این هواداران امنیت روانی در ورزشگاه داشته باشند.

در پایان، مطالبه ما از کمیته اخلاق این است که به چنین مسئله مهمی ورود کند. حضور عده ای چاقو به دست در تمرینات تیم های متفاوت و ترساندن هواداران، مربیان، بازیکنان و مسئولان باشگاه، تبدیل به یک معضل شده است هست. سرمربی تیم قطعا نامه ای در این زمینه تقدیم کمیته اخلاق خواهد کرد. امیدواریم یک بار جهت برای همیشه، جلوی این اتفاق تلخ گرفته شود تا فوتبال لذت بخش باشد نه اینکه تبدیل به یک معضل شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir

واژه های کلیدی: هواداران | هواداران | بازیکنان | فوتبال | ایران | بیانیه | بازگشت | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *