خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کسانی که از راه تجارت به ریاست جمهوری می‌رسند جهت ما ترقه‌ای بیش نیستند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: کسانی که از راه تجارت مدیر جمهور می‌شوند و حرف‌های نامربوط می‌زنند جهت ما ترقه‌ای بیش نیستند.

کسانی که از راه تجارت به ریاست جمهوری می‌رسند جهت ما ترقه‌ای بیش نیستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در “همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد مقاومت و دفاع مقدس” که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هر واقعه‌ای اگر درست یادآوری نشود آسیب می‌بیند که این آسیب می‌تواند فراموشی، تحریف و با افراط و تفریط همراه باشد، اتفاق کربلا در یک نصف روز اتفاق افتاد ولی با حرکت حضرت زینب (س)،و امام سجاد(ع) و مداحان و واعظان در طول تاریخ ماندگار شد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ کشور عزیزمان ایران و اسلام است که باید درست یادآوری شود اگر دفاع مقدس درست تحلیل و بررسی نشود با آسیب مواجه خواهد شد، ما وظیفه داریم حالا که افتخار شهادت نصیب ما نشده با ذکر شهدا و شجاعت‌هایشان یاد آنان را زنده نگه داریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: جنگ تهاجمی علیه انقلاب دقیق و با برنامه‌ریزی قبلی بود، قبل از پیروزی انقلاب که طلیعه فجر شکل گرفت امپریالیسم غرب به فکر جلوگیری از وقوع آن بود به طوری که در وقت دیدار همسر شاه خائن در پاییز 57 با صدام به وی گفت که تانک‌ها را به خیابان بیاورید و مردم را بکشید تا کوتاه بیایند و در همان روزها بود که ارتش به اعتبار امام خمینی(ره) و پیروی از ایشان به ملت پیوست.

کسانی که از راه تجارت به ریاست جمهوری می‌رسند جهت ما ترقه‌ای بیش نیستند

سرلشکر باقری تصریح کرد: تیر آخر امپریالیسم غرب به انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران هم تحمیل جنگ تمام عیار بود.

وی با اشاره به قدرت ارتش عراق در زمان شروع جنگ تحمیلی گفت: ارتش عراق در سال 59، 12 لشکر داشت و در آخر جنگ دارای 56 لشکر شده است بود، این ارتش در وقت جنگ 600 هواپیمای جنگی داشت که همگی در جنگ نابود شدند. 35 کشور به طور مستقیم در جنگ تحمیلی حضور فیزیکی داشتند و تمام تجهیزات روز دنیا بی‌دریغ در اختیار صدام قرار می‌گرفت در حالی که سیم‌خاردار و حتی گونی جهت سنگرسازی در اختیار ما قرار نمی‌گرفت.

سرلشکر باقری ادامه داد: تنها چهار ماه از جنگ گذشته بود که حملات آفندی عراق آخر یافت و ما از بهمن ماه 59 حملات خود به آنان را شروع کردیم. سپاه، ارتش، بسیج و جهادسازندگی با اعتبار مردم ایستادگی کرده و جنگیدند و حدود 300 عملیات آفندی ضد رژیم بعث انجام دادند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: کشور ما عالی ترین امنیت را در ناامن‌ترین نقطه دنیا دارد. زمانی که خداوند پشت ملتی بایستد آن ملت هر لحظه پیروز است و اینان تفاوت حق و باطل است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: کسانی که از راه تجارت مدیر جمهور می‌شوند و حرف‌های نامربوط می‌زنند جهت ما ترقه‌ای بیش نیستند.

وی با اشاره به سخنان ترامپ مدیر جمهور آمریکا در شرکت ملل ادامه داد: کسانی که از راه تجارت به ریاست جمهوری می‌رسند و حرف‌های نامربوط در شرکت ملل می‌زنند جهت ما ترقه‌ای بیش نیستند. ما می‌دانیم که آمریکایی‌ها در خلیج فارس چه می‌کنند، تهاجم به ملت کشور عزیزمان ایران آینده صدام را جهت هرکسی به دنبال دارد. آنها بعد از عراق و افغانستان کشور عزیزمان ایران را نشانه بعدی خود قرار دادند ولی خودشان فهمیدند که نمی‌شود با کشور عزیزمان ایران جنگید.

سرلشکر باقری با اشاره به مسئله استقلال کردستان عراق ادامه داد: بلای امروز دنیا نداشتن رهبری مقتدر و یا تبعیت نکردن از رهبران موجود هست، استقلال کردستان نباید رخ بدهد لیکن به ضرر ملت عراق و منطقه هست. تبعیت از رهبری واحد، امنیت ابدی به کشور می‌دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: ما یاد گرفتیم که سلطه هیچ کس در کشورمان را نپذیریم، ما در جنگ دفاع مقاومتی را یاد گرفتیم و امروز به آسانی اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کنیم. امنیت مرزهای کشور از امنیت پایتخت کشور عزیزمان ایران و تبریز زیاد است و ما با کمک خداوند، دعای امام وقت و پشتیبانی مردم خود را داریم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس به ملت ما عزت نفس و اتکای عمل داد. ما امروز مشکلی در زمینه دفاعی نداریم و به هیچ وجه جنگ هوایی با آمریکایی‌ها در دکترین نظامی ما جای ندارد. تمامی طرح‌های ما بازدارنده است که در انجام آنها حتی یک مستشار خارجی هم به ما کمک نمی‌کند.

انتهای پیام/

کسانی که از راه تجارت به ریاست جمهوری می‌رسند جهت ما ترقه‌ای بیش نیستند

تاثیر جدایی کردستان عراق بر منطقه

واژه های کلیدی: نیروهای مسلح | استقلال | انقلاب | کردستان | ایران | امنیت | اعتبار | سرلشکر باقری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *