خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کاخ سفید، زنانی که ترامپ را به فساد اخلاقی متهم کرده‌اند، دروغگو خواند

سخنگوی کاخ سفید در نشستی خبری، همه زنانی را که دونالد ترامپ را به فساد اخلاقی متهم کرده‌اند، دروغگو دانست.

کاخ سفید، زنانی که ترامپ را به فساد اخلاقی متهم کرده‌اند، دروغگو خواند

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از ایندیپندنت، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: همه زنانی که دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا را به آزار جنسی متهم کرده اند، دروغ می گویند.

روز گذشته (جمعه) یکی از خبرنگاران شبکه «سی بی اس» خطاب به سارا سندرز اعلام کرد: دونالد ترامپ اتهامات وارد شده است به وی از سوی 16 زن را «اخبار جعلی» خوانده هست. آیا موضع کاخ سفید هم در خصوص این زنان این است که آنها دروغ می گویند؟

کاخ سفید، زنانی که ترامپ را به فساد اخلاقی متهم کرده‌اند، دروغگو خواند

سارا سندرز در پاسخ به پرسش این خبرنگار گفت: بله. ما از ابتدا هم در خصوص این مسئله مصمم بودیم و مدیر جمهور هم راجع به آن اظهارنظر کرده است.

وی توضیحات بیشتری در خصوص این مسئله ارائه نکرد و خیلی سریع عنوان بحث را عوض کردن داد. دونالد ترامپ هفته گذشته اتهامات وارد شده است به وی در خصوص آزار جنسی زنان را «اخبار جعلی» خواند. مدیر جمهور آمریکا اعلام کرد: تمام آنچه که می توانم بگویم این است که این خبر، کاملا یک خبر جعلی هست. این خبر جعلی و ساختگی هست. اینکه چنین اتفاقی می افتد شرم آور هست؛ ولی در دنیای سیاست چنین اتفاقاتی می افتد.

اتهامات جنسی علیه دونالد ترامپ از ژوئیه 2016 منشتر شدن یک نوار ویدئویی از وی شروع شد. در این نوار که مربوط به سال 2005 هست، دونالد ترامپ با «بیلی بوش»، مجری یک برنامه تلویزیونی با استفاده از کلماتی زشت و رکیک در خصوص ارتباط با زنان صحبت می کند.

پس از انتشار این نوار ویدئویی، دست کم 11 زن اعلام کردند که دونالد ترامپ بدون رضایتشان، آن‌ها را مورد آزار جنسی قرار داده هست. دونالد ترامپ در آن وقت هم مدعی شده است بود که همه این اتهامات ساختگی هستند و او قربانی بزرگترین تخریب سیاسی در تاریخ آمریکا شده است است.

سخنگوی کاخ سفید در نشستی خبری، همه زنانی را که دونالد ترامپ را به فساد اخلاقی متهم کرده‌اند، دروغگو دانست.

پس از آن زنان دیگری اعلام کردند که از سوی دونالد ترامپ مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند. یکی از آن‌ها یک زن آمریکایی بود که گفته بود دونالد ترامپ در سال 2007 او را مورد آزار جنسی قرار داده هست. این زن از دادگاه خواست اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ را جهت هر گونه اسنادی راجع به ادعاهای مشابه احضار کند. این احضاریه در دادگاه عالی ایالت نیویورک ثبت شده است است.

اخبار مربوط به سوء استفاده های جنسی ترامپ از زنان این روزها در پی اتهامات جنسی وارد شده است به «هاروی وینستین»، تهیه کننده نامدار هالیوودی و دارنده جوایز متعدد اسکار، دوباره مورد توجه رسانه ها قرار گرفته هست. وینستین به دنبال این اتهامات، از سمت خود برکنار شد.

انتهای پیام/

دروغگو خوانده شدن افشاگران فساد اخلاقی ترامپ از سوی کاخ سفید

واژه های کلیدی: ستاد انتخاباتی ترامپ | دونالد ترامپ | زن آمریکایی | استفاده | آمریکا | اخبار | سارا سندرز | رئیس جمهور آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *