خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همواره به یاد بسیجیان هستم و دعایشان می کنم

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه بسیج، درد مهم جامعه را آشنا هست، گفت: همواره به یاد بسیجیان هستم و دعایشان می‌کنم.

همواره به یاد بسیجیان هستم و دعایشان می کنم

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با سردار غیب پرور و جمعی از مسئولان بسیج گفت: همواره به یاد شما بسیجیان هستم و دعایتان می کنم.

وی با تقدیر از گزارش مدیر شرکت بسیج مستضعفین گفت: بسیج، نقاط مهم درد جامعه را یافته و می داند که آشنایی پرسشها و دردها، نیمی از معالجه است که الحمدالله بسیج وارد آن شده است است.

این مرجع تقلید شیعیان با تبریک پیروزی های اخیر بیان کرد: پیروزی اعجاب انگیز اخیر یکی از مهمترین مسائلی را که ثابت کرد، نقش مذهب در این پیروزی ها بود.

همواره به یاد بسیجیان هستم و دعایشان می کنم

وی، الگوی حشد الشعبی و جبهه مقاومت را بر پایه بسیج دانسته و عنوان نمود: خمیر مایه مهم مدافعان حرم،اعتقادات است که دشمن از این سلاح معنوی بی بهره است ولو اینکه سلاح اتمی نیز داشته باشد.

آیت الله مکارم شیرازی به انگیزه الهی سردار سلیمانی و یارانشان اشاره نموده و تصریح کرد: باید قدر این سرمایه اعتقادی را بدانیم و در عین حال آن را تقویت کنیم و مراقب باشیم که دشمن نتواند این سلاح را از ما بگیرد.

وی با تایید رویکردهای تازه بسیج در خصوص مساجد و امر خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام، همواره کمک به مردم و انسان ها از دستورات مهم بوده که بحمدالله بسیج به آن توجه می نماید.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین در خصوص خدمات بسیج در مناطق زلزله زده تاکید کرد: زلزله زدگان، پرسشها زیادی دارند که به خاص با فرارسیدن زمستان، مشکل هایشان زیاد می شود که باید سرپناه مطمئنی جهت آنان احداث نمود.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه بسیج، درد مهم جامعه را آشنا هست، گفت: همواره به یاد بسیجیان هستم و دعایشان می‌کنم.

این مرجع تقلید در پایان، با توجه به فعالیت های تربیتی بسیج تصریح کرد: اتصال بسیج به حوزه علمیه، اقدامی بسیار ارزشمندی است که الحمدالله امروز در بسیج وجود دارد.

گفتنی هست، در این دیدار، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در شرکت بسیج مستضعفین، معاونین اموزش و تربیت، مساجد و محلات، فرهنگی،روابط عمومی و فرمانده سپاه استان قم، مدیر شرکت بسیج را همراهی کردند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آیت الله مکارم شیرازی | سردار سلیمانی | مکارم شیرازی | مرجع تقلید | پیروزی | زلزله | اتصال | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *