خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترس آمریکا از نمایش قدرت کشور عزیزمان ایران در منطقه ، نفوذ کشور عزیزمان ایران خشم جمهوری خواهان را برانگیخته است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: بیانات اخیر مقامات امریکا برآیند خشم این کشور به خصوص جمهوری خواهان نسبت به نفوذ معنوی کشور عزیزمان ایران در منطقه است.

ترس آمریکا از نمایش قدرت کشور عزیزمان ایران در منطقه ، نفوذ کشور عزیزمان ایران خشم جمهوری خواهان را برانگیخته است

حسن هانی‌زاده کارشناس سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به گستاخی اخیر نیکی هیلی نماینده آمریکا در شرکت ملل و خواسته مقامات امریکا مبنی بر قطع ارتباط کشور عزیزمان ایران با جامعه جهانی اظهار داشت: کشور عزیزمان ایران به علت داشتن زیر ساختهای نیرومند و حضور در منطقه به منظور مهار بحران های منطقه اتش خشم آمریکا را شعله ور کرده است.

وی افزود: از طرفی آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی و رژیم عربستان سیاست های خود را در قبال کشور عزیزمان ایران تعریف می‌کند و این کشور به علت فشار صهیونیستی شیوه تهاجمی تری را نسبت به کشور عزیزمان ایران اتخاذ کرده که ناشی از قدرت و نفوذ فوق العاده ایران در منطقه است.

هانی زاده بیان داشت: بیانات اخیر مقامات امریکا برآیند خشم این کشور به خصوص جمهوری خواهان نسبت به نفوذ معنوی کشور عزیزمان ایران در منطقه بوده و در طی ماههای اخیر و با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در صدر صحبتهای مقامات این کشور قراردارد.

ترس آمریکا از نمایش قدرت کشور عزیزمان ایران در منطقه ، نفوذ کشور عزیزمان ایران خشم جمهوری خواهان را برانگیخته است

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: آمریکا جهت پیشبرد اهداف خود با پرسشها بسیاری مواجه است، شکست سیاسی آمریکا در خاورمیانه به خصوص در سوریه جهت برهم زدن شطرنج جغرافیایی و نظامی در منطقه که ناشی از پایداری محور مقاومت است موجب خشم امریکا شده است است.

هانی زاده در آخر خاطر نشان کرد: آمریکا طی ماههای گذشته به شدت حملات خود علیه کشور عزیزمان ایران افزوده و با اعمال تحریم های تازه و همچنین جریان سازی علیه کشور عزیزمان ایران تلاش بر آن دارد که کشور عزیزمان ایران را منزوی کند، ولی در هر حال آمریکایی‌ها نمی‌توانند جلوی نفوذ کشور عزیزمان ایران در منطقه را بگیرند.

انتهای پیام/

آمریکایی‌ها نمی‌توانند جلوی نفوذ کشور عزیزمان ایران در منطقه را بگیرند

واژه های کلیدی: صهیونیستی | آمریکایی | امریکا | آمریکا | شطرنج | سیاسی | سیاست | خارجی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *