خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مواضع اروپایی‌ها در برجام باید روشن‌تر شود

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اروپایی‌ها منافع خود در برجام را تامین کردند و مواضع آن‌ها باید مقداری صریح‌تر شود.

مواضع اروپایی‌ها در برجام باید روشن‌تر شود

محمدرضا باهنر مدیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اینکه ما شعار برد-برد را در مسئله برجام در پیش گرفتیم، اظهار کرد: آمریکا در این توافق تنها نبوده و کشور‌های اروپایی آن را همراهی کردند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد:”من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام، حرف را صریح و صادقانه می‌گویم “، یکی از مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشان دادن بی اعتمادی به ایالات متحده پایبند نبودن این کشور به تعهداتش است.

باهنر تصریح کرد: در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ وجه این کشور را قبول نداشتیم آیا که آنان همواره در برابر سخنان امام و در جریان انقلاب جهت ما سنگ اندازی می‌کردند.

مواضع اروپایی‌ها در برجام باید روشن‌تر شود

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای بود که دیپلمات‌های ما مجبور به انجام مذاکره بودند کمااینکه نظام ما نیز به این امر راضی بود، ولی این آمریکاست که امروز به پیمان خود عمل نکرده و به تعبیر ریاست جمهوری کشورمان هنوز مرکب تعهدات قبلی اش خشک نشده، حرف از مذاکره تازه با دیگر کشور‌ها می‌زند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه کشور‌های اروپایی وارد آزمون جدیدی شده است اند، گفت: اروپاییان در جریان برد-برد برنامه جامع اقدام مشترک، منافع خود را تامین کردند و اکنون باید دید که آنان در بازی برجام، آمریکا را همراهی خواهند کرد یا خیر.

باهنر اذعان داشت: اصرار آمریکا به منظور بر هم زدن برجام باعث انزوای زیاد این کشور خواهد شد و از همان ابتدا نیز اعتقاد بودیم که ایالات متحده به تعهدات خود پایبند نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مواضع اروپایی ها درقبال برجام باید مقداری صریح‌تر شود، افزود: اکنون آنان در حال محاسبه مصالح خود هستند و اگر زمانی احساس کنیم که آنان به تعهدات خود پایبند نخواهند بود ما نیز مقابله مثل خواهیم کرد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اروپایی‌ها منافع خود در برجام را تامین کردند و مواضع آن‌ها باید مقداری صریح‌تر شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به بی ثباتی وضع اقتصاد غرب تصریح کرد: در سال‌های گذشته بعضی از کشور‌های اروپایی به کشور عزیزمان ایران سفر کرده و راغب به سرمایه گذاری در کشورمان بودند و ما درست در همین وقت به بزرگ نبودن اقتصاد خود اشاره کردیم.

باهنر در آخر با اشاره به پاسخ این کشور‌ها در برابر بیانات کشور عزیزمان ایران بیان کرد: اروپایی ها معتقدند اشتغال در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و کشور عزیزمان ایران و در مجموع منطقه آسیای میانه منطقه وسیع و بکری جهت سرمایه گذاری خواهد بود.

انتهای پیام/

جایگاه اروپایی ها در حفظ برجام

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | ایالات متحده | جامعه اسلامی | انقلاب | آمریکا | انقلابی | ایران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *