خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ، عصر چهارشنبه برگزار می شود

مراســم سـی و شـشـمـیـن سـالـگـرد بـزرگداشـت شـهدای هفـتم تــیـر، عصــر چــهـار شـــنبــه 7 تـیـــر ، در مشهد و پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ، عصر چهارشنبه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ مراســم سـی و شـشـمـیـن سـالـگـرد بـزرگداشـت شـهدای هفـتم تــیـر، عصــر چــهـار شـــنبــه 7 تـیـــر ، از ساعت 17:30 در مشهد و مقتل شهیدان (ساختمان یادمان شهدای هفتم تیر) با حضور مردم شریف و قدرشناس ، به منظور تجلیل از مقام شامخ و رفیع شهدای والامقام آن فاجعه و بازخوانی و افشای حقوق بشر دروغین امریکایی و پرده برداری از ابعاد جنایت های گستردۀ آن ، برگزار می شود.

شــورای هماهـنگی تبـلیـغات اســلامـی، با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آن شهیدان والامقام فاجعه تروریستی هفتم تیر ، از مردم فهیم و قدرشناس کشور عزیزمان ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور پرشور ، معنوی و گستردۀ خود در مراسم های خاص ای که به همین مناسبت در استان های کشور برگزار می شود ، ضمن ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن راست قامتان جاودانۀ تاریخ ، بار دیگر خشم و نفرت و انزجار خود را از این‌گونه کارها سبوعانۀ تروریستی دشمن های قسم‌خوردۀ انقلاب اسلامی و منافقین مزدور ، فریاد زده و در اعلام برائتی مجدد از منافقین و دشمن های انقلاب ، با آرمان‌های قدسی و بلند امام و شهیدان هفتم تیر تجدید میثاق نمایند.

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ، عصر چهارشنبه برگزار می شود

در اطلاعیـۀ دعوت و فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

آری از میان اوراق تاریخ ، بار دیگر ، قتلگاه کربلای کشور عزیزمان ایران ، متجلی گشت و«سرچشمه» به بزرگی و عظمت داغ کربلای حسینی قد کشید. آن شب سیاه و تاریک در ظلمتکده‌ی شب ، آبستن حادثه‌ای دلخراش و خونین بود که تا سالیان سال ، داغ گرانش بر دل شقایق‌های عاشق،سنگینی می‌کند.

آری؛ آن شب، انفجار ، بغض کینه و عداوت دشمن های کوردل نظام اسلامی بود و انتشار مظلومیت تنیده شده است در حقانیت شهید مظلوم بهشتی و یاران صدیق و باوفایش در آسمانِ نیلگون کشور عزیزمان ایران اسلامی، رنگ شهادت گرفت و هیچ فریاد رسایی به عظمت آن انفجار مهیب و دلخراش نمی‌توانست مظلومیت سید شهدای انقلاب اسلامی و جریان اصیل خط سرخ انقلاب را همانند موجی عظیم و خروشان در سراسر گیتی و پهنه پهناور عالم ، منتشر کرده و “نقابِ نفاق” و تزویر و التقاط را از چهره‌ی کریه‌المنظر منافقین کوردل و مزدوران ترسوی اجیر شدۀ امریکا بر دارد و التقاطیون کژاندیش را، رسوای هر لحظه تاریخ و ابدیت نمایند و پرده از چهرۀ امریکای ام الفساد قرن و جنایت های متعدد و گستردۀ او بردارد.

واقعه هفتم تیر؛ سند مظلومیت و حقانیت کشور عزیزمان ایران اسلامی با خون پاک و مطهر شهید بهشتی ، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب ، با خون سرخ آن شهیدان والامقام ، آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

مراســم سـی و شـشـمـیـن سـالـگـرد بـزرگداشـت شـهدای هفـتم تــیـر، عصــر چــهـار شـــنبــه 7 تـیـــر ، در مشهد و پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می شود.

در آخر ؛ این شورا ، ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای گرانقدر هفتم تیر و گرامیداشت نام ، یاد و خاطره و خبر آن عزیزان و بازخوانی جنایات ددمنشانۀ و افشای حقوق بشر دروغین امریکایی ، از عموم ملت شهیدپرور کشور عزیزمان ایران بار دیگر دعوت می کند تا به منظور تجلیل از مقام بلند مرتبه و رفیع آنان ، در خاص مراسم و آئین‌های بزرگداشت که در سراسر کشور و به صورت خاص در پایتخت کشور عزیزمان ایران (در مشهد و مقتل شهیدان ) برگزار می شود ، حضوری پرشور و انقلابی داشته باشند .

این مراسم خاص در پایتخت کشور عزیزمان ایران در دومین روز از هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی عصر چـهــار شـــنبـه 7 تـیـــر ماه، از ســاعـت (17:30 الی 19:30) با صحبت “حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد” و بیان خاطرات آن فاجعه از زبان شاهدان عینی ، جانبازان زنده و خانواده شهدای هفتم تیر و نیزسایر برنامه های- فرهنگی هنری ، انتشاراتی وبرپایی موزۀ آثار شهدا در مقتل شهیدان واقع در (میدان بهارستان تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچۀ شهید صیرفی‌پور ، ساختمان یادمان شهدای هفتم‌تیر ) و با حضور مقامات کشوری ، لشکری و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و عموم مردم عزیز و شریف کشور عزیزمان ایران اسلامی برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

در این باره زیاد بخوانید:

ناگفته‌های اعضای تیم حفاظت و پزشکی رهبر معظم انقلاب از ماجرای ترور ایشان + تصاویر

واژه های کلیدی: امریکایی | ساختمان | خانواده | مراسم ها | بازخوانی | انقلاب | منافقین | انقلابی | تاریخ | ایران | شهیدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *