خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لزوم اعلام وصول پرسش از مدیر جمهور راجع به موسسات مالی و اعتباری

نماینده مردم سنقر و کلیایی گفت: پرسش نمایندگان از مدیر جمهور راجع به موسسات مالی و اعتباری باید هر چه سریع‌تر اعلام وصول شود.

لزوم اعلام وصول پرسش از مدیر جمهور راجع به موسسات مالی و اعتباری

سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، با تأکید بر اینکه پرسش نمایندگان از مدیر جمهور راجع به موسسات مالی و اعتباری باید هر چه سریع‌تر اعلام وصول شود، گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که قانون جهت نمایندگان تعیین کرده، این است که آنان بتوانند بر اساس سازوکارهایی از مدیر جمهور پرسش کنند.

وی ادامه داد: سازوکار سوال از مدیر جمهور در مورد تعیین وظیفه سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری فراهم هست، ولی نمی‌دانیم آیا در طرح پرسش از مدیر جمهور در صحن علنی تعلل می‌شود؟

نماینده مردم سنقر با تأکید بر اینکه حقوق مردم تحت هیچ شرایطی نباید نادیده گرفته شود، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از مردم با اعتماد به بانک مرکزی، پول‌هایشان را در موسسات مالی و اعتباری زیر نظر آن گذاشته‌اند ولی اموالشان بر باد رفته و کسی هم آنطور که باید و شاید پاسخگو نیست.

لزوم اعلام وصول پرسش از مدیر جمهور راجع به موسسات مالی و اعتباری

حسینی‌کیا با بیان اینکه بانک مرکزی نتوانسته نقش نظارتی خود را به خوبی در این زمینه ایفا کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه موسسات مالی و اعتباری چالش‌های زیادی را جهت مردم ایجاد کرده‌اند که حل آن نیازمند ایفای نقش جدی تر از سوی دولت است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بانک مرکزی | مرکزی | اخبار سیاسی | مجلس شورای اسلامی | موسسات مالی و اعتباری | سوال از مدیر جمهور |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *