خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فرانسه به بحران‌ها و فجایع انسانی در خاورمیانه نگاهی يكسويه و جانبدارانه دارد

قاسمی به بیانات وزیر امور خارجه فرانسه در سفر به عربستان تصویر العمل نشان داد.

فرانسه به بحران‌ها و فجایع انسانی در خاورمیانه نگاهی يكسويه و جانبدارانه دارد

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، بهرام قاسمی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در تصویر العمل به بیانات وزیر امور خارجه فرانسه در سفر به عربستان و در کنفرانس خبری یکسان با همتای سعودی خود گفت: اینکه بعضی مقامات کشورهای فرامنطقه ای به خلیج فارس سفر کنند و با نادیده انگاشتن واقعیات موجود و بسيار روشن منطقه، تحت تاثیر القائات مقامات متوهم و جنگ افروز سعودی، نگرانی های ساختگی، بی اساس و خصمانه آنها را در قبال ایران تکرار کنند، مشکلی از بحران هایی که در تمامی آنها نقش مخرب عربستان سعودی قطعی و كاملا عيان و آشكار است کم نکرده و حتی به این کشور جهت خروج و عبور از بحران های داخلی و منطقه ای که با آنها دست به گریبان است نیز کمکی نمی کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در تصویر العمل به بیانات وزیر خارجه فرانسه در ریاض گفت: اظهار نگرانی شما با واقعیت‌های موجود منطقه منطبق نیست و رفتن به دنبال آدرس غلط است.

قاسمی افزود: فروش تسلیحات مرگبار به وسیله بعضی کشورهای فرامنطقه ای به کشورهای منطقه که از جمله در جنگ خانمانسوز علیه مردم یمن به کار گرفته می شود و حمایت های آنها از عربستان سعودی و شرکایش در منطقه، تنها این کشورها را در ایجاد بحران های تازه گستاخ تر کرده و باعث وخیم تر شدن و شدت یافتن شرایط بی ثباتی و ناامنی در این منطقه حساس از دنیا شده است است.

فرانسه به بحران‌ها و فجایع انسانی در خاورمیانه نگاهی يكسويه و جانبدارانه دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه در آخر گفت: متاسفانه به نظر می رسد فرانسه به بحران ها و فجایع انسانی در خاورمیانه نگاهی يكسويه و جانبدارانه دارد و این رویکرد خواسته یا ناخواسته حتی به بالفعل شدن بحران های بالقوه کمک می کند. وضعيت كنونی اين منطقه و لزوم تقویت و گسترش ثبات و امنیت و همچنين كمک به مبارزه و اضمحلال هر چه بيشتر تروريسم، نيازمند گفتار و كردار واقع بينانه و از سر مسئوليت مقامات ديگر كشور ها است.

انتهای پیام/

واکنش قاسمی به بیانات وزیر امور خارجه فرانسه در سفر به عربستان

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزیر امور خارجه | عربستان سعودی | خاورمیانه | عربستان | فرانسه | بهرام قاسمی | وزیر خارجه فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *