خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طرح خاورمیانه تازه جهت بر هم زدن مرزهای فعلی کشورهای اسلامی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نشانه غربی‌ها از خاورمیانه تازه بر هم زدن مرزهای فعلی است و جهت این کار نیاز به تفرقه دارند.

طرح خاورمیانه تازه جهت بر هم زدن مرزهای فعلی کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با خبر ۲۱ راجع به نحوه مدیریت میدان نبرد با داعش به وسیله کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: پیروزی اسلام در بوکمال همان جنگ ام المعارک و در مقایسه با تاریخ اسلام جنگ احزاب بود که به پیروزی مسلمان‌های واقعی منجر شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما از چند سال گذشته می‌شنیدیم که طرح خاورمیانه تازه و بزرگ به وسیله کشور‌های غربی و امریکایی‌ها مطرح می‌شود که هر دو این کلمات معنی داشت.

وی تصریح کرد: آن‌ها طرح خاورمیانه بزرگ را جهت جایگزینی با تقسیم بندی انگلیسی‌ها مبنی بر خاور دور، خاورمیانه و نزدیک طرح ریزی کردند؛ البته خاورمیانه طرح ریزی شده است به وسیله انگلیسی‌ها کمی محدود‌تر از طرح امریکایی‌ها بود.

طرح خاورمیانه تازه جهت بر هم زدن مرزهای فعلی کشورهای اسلامی است

ولایتی با بیان این که طرح غربی‌ها از تنگه جبل الطارق تا تنگه مالاکا را مشمول بر می‌شد، ادامه داد: بعد از این موضوع؛ بحث خاورمیانه تازه مطرح شد که بر اساس قرارداد سایس پیکو مرز‌های کشور‌های عربی مشخص شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در ادامه بر اساس قرارداد ۱۹۱۷ وزیر خارجه انگلیس بر اساس قولی که به خانواده روچیلد‌ها داده بود فلسطین را به وطن یهودی‌ها تبدیل کرد و بعد از آن هم در سال ۱۹۲۲ چرچیل طی جلسه‌ای محرمانه با نمایندگان انگلیس طرح مرز‌های فعلی خاورمیانه را نهایی کردند.

وی با بیان این عنوان که طی این سال‌ها ملیت مردم منطقه شکل گرفت، گفت: مقصود غربی‌ها از خاورمیانه تازه بر هم زدن مرز‌های فعلی است و جهت این کار نیاز به تفرقه داشتند؛ آن‌ها قصد داشتند خط مقاومت که از پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع می‌شود و با عبور از بغداد، دمشق، بیروت و فلسطین می‌گذرد را تجزیه کنند تا اسرائیل احساس امنیت کند.

ولایتی افزود: پول این طرح به وسیله عربستان تامین و طرح به وسیله اسرائیلی‌ها ریخته و آمریکایی‌ها از آن حمایت بین المللی می‌کردند و متاسفانه بعضی کشور‌های منطقه که امروز به اشتباه خود پی بردند گول این طرح را خوردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نشانه غربی‌ها از خاورمیانه تازه بر هم زدن مرزهای فعلی است و جهت این کار نیاز به تفرقه دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها جهت تجزیه کشور‌های اسلامی این طرح را پیاده کردند که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با بینشی عمیق و استراتژی مقام معظم رهبری نقاط نشانه دشمن مشخص و پیش از این که دشمن به سراغ ما بیاید؛ ما به سراغ او رفتیم.

وی افزود: البته متاسفانه بعضی در داخل کشور متوجه این عنوان نبودند و می‌گفتند آیا این هزینه‌ها را صرف کشور نمی‌کنیم، ولی باید گفت: هزینه پیشگیری بهتر از درمان است.

ولایتی تصریح کرد: روزی زرقاوی نفر دوم داعش گفته بود نشانه نهایی ما کشور عزیزمان ایران هست، ولی هزینه‌ای که کشور عزیزمان ایران با مدافعان حرم داد یعنی هم از تخریب امکان متبرکه جلوگیری کردند و هم از دستیابی این گروه تروریستی جلوگیری شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آن‌ها در طرح خود به دنبال ارتقای یک آرزوی بزرگ کاذب به نام اسلام بودند و بر همین اساس می‌گفتند ISIS یعنی حکومت اسلامی؛ آن‌ها با این کار و جنایت‌های این گروه تروریستی قصد داشتند صورت اسلام را مشوح و از سوی دیگر جغرافیای اسلام را تجزیه کنند تا هم اسلام تضعیف شود و هم کشور‌های اسلامی باقی نمانند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا طرح‌ها علیه محور مقاومت با آخر داعش تمام شد یا خیر، گفت: حتما این عنوان به اشکال دیگری دنبال می‌شود و عنصرهای این گروه تروریستی در شهر‌ها پراکنده می‌شوند و دست به ترور می‌زنند.

ولایتی با بیان این که تعداد زیادی از افراد این گروه تروریستی از خارج آمده اند، افزود: آن‌ها جواز ورود این افراد را دادند تا جهت اسلام خلافتی ابوبکر البغدادی کار کنند، ولی خوشبختانه شکست خوردند.

طرح خاورمیانه تازه جهت بر هم زدن مرزهای فعلی کشورهای اسلامی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این عنوان که این افراد بلای جان کشور‌های غربی می‌شوند، گفت: آمریکایی‌ها با اقداماتی مانند آنچه که در رقه انجام داده و آن را به تصرف کرد‌ها درآورده و یا ساخت ۱۲ پایگاه نظامی در غرب دجله و یا کمک به گرو‌های تروریستی در جنگ بوکمال نشان داد که اگر ما هوشیار نباشیم طرح‌های جدیدی خواهند داشت که نمونه آن بیروت است.

وی افزود: روزی عربستان اجازه داد گروه‌های ۸ و ۱۴ مارس در لبنان دولت تشکیل دهند، ولی بعد از ملاقات حریری با ما که هیچ صحبتی جهت خروج از دولت نشد او را به عربستان فرا خوانند و مجبورش کردند که استعفا دهد و اکنون هم با گروگان گرفتن فرزندان حریری قصد آشوب دارند که با هوشیاری مردم لبنان این تیر به سنگ خورد.

ولایتی ادامه داد: امریکا، فرانسه و عربستان هر وقت که بتوانند طرح مکمل خود را پیاده می‌کنند مانند کاری که در شکست موصل انجام دادند و به اعلام استقلال اربیل کمک کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که در روز رفراندوم پرچم رژیم صهیونیستی در اربیل بلند شد، تصریح کرد: این در تاریخ اشغال فلسطین هم بی سابقه بود و سازش کاران فلسطینی هم این عمل را انجام ندادند، ولی عوامل مزدور به نام کرد این کار را کردند در حالی که اکثر مردم کرد همواره از کیان اسلام دفاع کردند که یک نمونه آن صلاح الدین عیوبی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نشانه غربی‌ها از خاورمیانه تازه بر هم زدن مرزهای فعلی است و جهت این کار نیاز به تفرقه دارند.

وی در بخش نهایی سخنانش با بیان این بارزانی فریب خورد، خاطر نشان کرد: آن‌ها طرح‌های مکمل دیگری دارند که باید دید جهت آینده لبنان چه خوابی دیدند؛ حتی عنوان برنامه موشکی و حضور کشور عزیزمان ایران در منطقه کاری جهت اجرای طرح‌های بعدی است و قصد دارند کشور ما را خلع سلاح کنند تا کشور عزیزمان ایران نتواند به عنوان ستونی جهت اسلام واقعی باشد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: گروه تروریستی | خاورمیانه | عربستان | تروریستی | آمریکایی | ایران | اسلام | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *