خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شیطان هر لحظه شیطان است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب هنوز هم فوت بر آمریکا می‌گوییم، لیکن شیطان هر لحظه شیطان است و تغییری نمی‌کند.

شیطان هر لحظه شیطان است

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به بدعهدی‌های دولت ایالات متحده آمریکاگفت:ایران مستقل، قدرتمند و تحت حمایت رهبری معظم انقلاب اسلامی به مسیر با صلابت خود ادامه می‌دهد و آمریکا بهتر است به فکر خودش باشد تا دیگر کشورها؛ لذا ملت آمریکا باید خود را از چنگ رییس‌جمهوری چون ترامپ نجات دهد، لیکن تاریخ گواه است که هر کس با آمریکا و سیاست‌هایش همراه شود زیاد دچار مسئله می‌شود.

وی با اشاره بهراه‌های مقابله با آمریکایی‌ها ادامه داد:ما باید پرسشها اقتصادی خود را برطرف کنیم تا هیچ نیازی به دیگر کشورها نداشته باشیم. برطرف کردن فساد و قاچاق نیز می‌تواند در این مسیر موثر باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: اگر بتوانیم پرسشها مردم را برطرف کنیم، ملتی با رفاه خواهیم داشت که زیر پرچم عدالت در همه زمینه‌ها زندگی خواهند کرد که هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند در برابر آنها موثر باشد. ایستادگی و مقاومت همه آحاد مردم به خصوص جوانان آمریکایی‌ها را نا امید کرده و می‌کند. اگر نسل جوان قبلی ما شهید فهمیده بود، امروز ما شهید حججی را داریم.

شیطان هر لحظه شیطان است

بادامچیان تصریح کرد: نسل امروز ما نسل حججی‌هاست که بسیار بالنده‌تر از قبل هستند، همانطور که که رهبری معظم انقلاب نیز فرمودند که من سر تا پا امید هستم.

وی اظهار داشت: بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب هنوز هم فوت بر آمریکا می‌گوییم، لیکن شیطان هر لحظه شیطان است و تغییری نمی‌کند. ما با استکبار آمریکا دشمنی داریم و تا زمانی که این استکبار وجود دارد، دشمنی ما نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آمریکایی | انقلاب | آمریکا | مرکزی | شیطان | کشورها | اسلامی | احزاب و تشکل ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *