خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شکست داعش و حامیان آن فتح الفتوح انقلاب اسلامی است

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح گفت: شکست جریانات تکفیری و دشمن های کشورمان که با تدابیر حکیمانه رهبری انقلاب اتفاق افتاد، فتح الفتوح انقلاب اسلامی است.

شکست داعش و حامیان آن فتح الفتوح انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس سدهی مدیر دفتر ارتباطات نیروهای مسلح با حضور در جمع دانش پژوهان سومین دوره رزم یکسان آموزشگاه‌های درجه داری ارتش در مرکز آموزش جواد الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش گفت: در سال 1389 جریانی علیه دولت و ملت سوریه شکل گرفت که به دنبال تجزیه طلبی و ساقط کردن دولت آن کشور بود، ولی تدبیر مقام معظم رهبری این بود که نشانه دشمن هجمه علیه جبهه مقاومت در منطقه و ساقط کردن دولت سوریه، عراق، و حزب الله لبنان است که حامی این جریان آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود هستند و موجودیت جبهه مقاومت در منطقه باید حفظ شود.

وی افزود: در آن وقت عده ای در داخل کشور به دنبال نقد این تدبیر رهبری بودند، ولی امروز شاهد این هستیم که عراقی که نزدیک بود سقوط کند و در آن صورت معلوم نبود داعش صهیونیستی چه بر سر مقدسات ما در عراق می آورد، به طور کامل از لوث وجود داعش پاک شد و سوریه که بیش از 70 درصد خاک این کشوردر اختیار داعش جنایتکار بود امروز 95 درصد آزاد شده است و دولت مرکزی با اقتدار آن را اداره می کند، حزب الله لبنان هم از هر لحظه مقتدر تر است و موشک هایش موجب دغدغه و وحشت رژیم صهیونیستی هست. اگر این تدبیر نورانی فرماندهی معظم کل قوا نبود، شاهد شکست داعش نبودیم و امروز باید در کشور عزیزمان ایران با این جنایتکاران نبرد می کردیم و در این پیروزی بزرگ، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و مدافعان حرم نقش اساسی داشته‌اند.

سردار سدهی تصریح کرد: آنچه در 7 سال گدشته با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری(حفظه الله) اتفاق افتاد و موجب شکست جریانات تکفیری، داعش و دشمن های کشورمان شد فتح الفتوح انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است که در تاریخ اسلام بی نظیر هست. این نشان دهنده اقتدار رهبری و ولی فقیه است که تدابیر ایشان 2 هزار کیلومتر بیرون از مرزها و به وسیله رزمندگانی از سایر ملت های این منطقه اجرا می شود.

شکست داعش و حامیان آن فتح الفتوح انقلاب اسلامی است

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصمیم تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر حفظ ارتش گفت: در روزهای نخست انقلاب اسلامی دشمن تلاش کرد که ستون اقتدار دفاعی کشور را متلاشی کند، چنانکه آمریکا به عوامل خود دستور داده بود که در داخل کشور یک موج منفی علیه ارتش به راه بیاندازند، بنابراین گروهک های مزدور با عناوین متفاوت و با شعارهای متفاوت با هم متحد شدند که ارتش منحل شود و متاسفانه بعضی از افراد خودی هم این حرف را باور کرده و با آن ها هم صدا شدند.

وی گفت: در آن شرایط حساس فرمان تاریخی امام (ره) در روز 27 فروردین 1358 صادر شد که به ارتش دستور دادند در روز 29 فروردین ماه 1358 با سلاح و تجهیزات به خیابان بیایند و رژه بروند و ارتش را، ارتش اسلامی نامیدند که این یک تصمیم راهبردی جهت حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشورمان بود. بعد از تصمیم تاریخی امام(ره) مبنی بر عدم انحلال ارتش، هنگامی که که اشرار جهت تجزیه طلبی در کردستان تلاش کردند، ارتش به همراه سپاه و نیروهای مردمی جهت حفط استقلال و دفاع از انسجام و یکپارچگی کشور عزیزمان ایران اسلامی وارد شدند و این غائله را خاتمه دادند.

سردار سدهی با گرامیداشت یاد شهید سپهبد ولی الله قرنی گفت: هنگامی که در سال 57 اشرار قصد داشتند در مهاباد پادگان ارتش را اشغال کنند شهید قرنی به جنگنده های نیروی هوایی دستور داد تا با شکستن دیوار صوتی باعث وحشت و فرار آن ها شوند ولی این عنوان به مذاق مدیر دولت موقت وقت، مهندس بازرگان خوش نیامد و دستور عزل شهید قرنی را صادر کرد و این شهید بزرگوار که در مبارزه با رژیم طاغوت سال ها زندانی و شکنجه شده است بود به علت این که از سلاح و مهمات بیت المال محافظت کرده بود تا غارت نشود برکنار شد و 20 روز بعد در روز 2 اردیبهشت 1358 به دستور سفارت آمریکا و به دست گروهک فرقان ترور شد که یک ارتشی نخستین شهید شاخص جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران لقب گرفت.

عبارات مهم : مقام معظم رهبری – رژیم صهیونیستی
رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح با اشاره به نقش ارتش در ابتدای جنگ گفت: هنگامی که دشمن تا 14 کیلومتری اهواز رسیده بود بنی صدر که فرمانده کل قوا بود به لشکر 92 خوزستان دستور عقب نشینی داد و در حالی که دشمن نفت شهر، قصر شیرین و سومار را اشغال کرده بود مسئولان وقت در جلسه ای از امام (ره) درخواست کردند آتش بس را بپذیرند ولی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند« تا هنگامی که حتی یک وجب از خاک کشور در اشغال دشمن باشد اجازه پذیرش هیچ قطعنامه ای را نخواهم داد، بروید بایستید و دشمن را بیرون کنید». بعد از این فرمان، مقام معظم رهبری به همراه شهید چمران عازم منطقه شدند و موفق شدند با اجرای طرح آب دشمن را زمین گیر و وادار به عقب نشینی کنند. این خط و مکتب دفاعی ولی فقیه است که این کشور را حفظ کرد و اگر قرار بود لیبرال ها و امثال بنی صدر ها جنگ را اداره کنند چیزی از کشور باقی نمی ماند.

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح تصریح کرد: بعضی ها عنوان می کنند که ارتش رژیم طاغوت چهارمین ارتش قدرتمند بوده که این یک دروغ بزرگ تاریخی هست. ارتش شاه 60 هزار مستشار آمریکایی داشت که حتی تعویض روغن بالگردهای ما هم به عهده درجه داران آمریکایی بود و بر اساس اسناد موجود در وقت تنش کشور عزیزمان ایران و عراق در سال 1348 فرمانده وقت نیروی زمینی به فرماندهان گفت توان استمرار عملیاتی ما فقط 3 روز هست. ولی در 8 سال دفاع مقدس ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جانانه جنگید و از این جنگ سربلند و پیروز بیرون آمد.

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح گفت: شکست جریانات تکفیری و دشمن های کشورمان که با تدابیر حکیمانه رهبری انقلاب اتفاق افتاد، فتح الفتوح انقلاب اسلامی است.

وی به تشکیل جهاد خودکفایی ارتش به وسیله مقام معظم رهبری در سال 1358 اشاره کرد و گفت: با طرح مقام معظم رهبری که نماینده امام ( ره ) در ارتش بودند جهاد خودکفایی ارتش که متکی بر استعداد و دانش ایرانی بود تشکیل شد و امروز به واسطه این ایده رهبر معظم انقلاب امروز توانسته ایم حتی با وجود تحریم ها به توان موشکی راه بردی دست یابیم.

سردار سدهی خطاب به دانش پژهان درجه داری ارتش گفت: ارتشی که رژیم طاغوت تلاش کرد تا با ارش های دینی بی گانه باشد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران با هدایت امام (ره) و مقام معظم رهبری تبدیل به ارتش در خدمت اسلام، انقلاب و آرزوی بزرگ های مردم شده است است و شما باید افتخار کنید که در وقت حیات طیبه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران لباس مقدس سربازی را برتن کرده اید و در ارتشی وارد شده است اید که دست در دست سپاه پاسداران و نیروهای مسلح دارای اقتدار دفاعی و نظامی بسیار بالایی جهت دفاع از تمامیت ارضی کشور است.

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح با اشاره به پیروزی تاریخی نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در عملیات شکست حصر سوسنگرد در 26 آبان 1359 و نقش اساسی مقام معظم رهبری در ابلاغ دستور حضرت امام(ره) به لشکر 92 خوزستان و ستاد یکسان ارتش و به وجود آوردن این پیروزی راهبردی، از تشریح ابعاد این عملیات غرور آفرین در روز 25 آبان ماه امسال در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران خبر داد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | رژیم صهیونیستی | نیروهای مسلح | صهیونیستی | پیروزی | ایرانی | انقلاب | ایران | تاریخی | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *