خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سیاه چاله تحریم‌ها، جنگ روانی جهت بی‌اثر کردن برجام است

کارشناس پرسشها سیاست خارجی گفت: آمریکایی‌ها تلاش دارند از داخل پایه‌های برجام را سست کنند و نشان دهند هیچ کارایی نداشته است.

سیاه چاله تحریم‌ها، جنگ روانی جهت بی‌اثر کردن برجام است

محمد ساجدی کارشناس پرسشها سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی با شگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعمال تحریم‌های تازه در قالب قانون کاتسا و استفاده از لفظ سیاه چاله تحریم‌ها از سوی دولت آمریکا، اظهار کرد: زمانی که ترامپ در واشنگتن بر سرکار آمد و حتی پیش از این در مناظره‌های انتخاباتی ساز مخالفت با مصوبات برجام را کوک کرد.

تحلیلگر پرسشها سیاست خارجی بیان کرد: ترامپ قول‌های زیادی را به دنیا داد از جمله کشیدن دیوار در مرز مکزیک، مقابله با کره شمالی و پرسشها دیگر؛ ولی هیچکدام از آنها تاکنون به صورت تمام و کمال اجرا نشده که این امر نشان می‌دهد ترامپ ریاست جمهوری را با بنگاه معاملات ملکی اشتباه گرفته است.

وی ادامه داد: مدیر جمهور آمریکا بلوف زدن را جزء سیاست‌های خود قرار داده هست، به طوریکه قبل از روی کار آمدن، تصمیم گرفته بود برجام را پاره کند؛ ولی در شرایط کنونی دچار سردرگمی شده است است.

سیاه چاله تحریم‌ها، جنگ روانی جهت بی‌اثر کردن برجام است

کارشناس پرسشها سیاست خارجی با اشاره به اینکه بسیاری از سیاست مداران آمریکا مخالف سیاست‌های ترامپ در قبال برجام هستند، تصریح کرد: احتمالا آمریکایی‌ها برجام را برهم نخواهند زد؛ ولی تلاش دارند از داخل پایه‌های آن را سست کنند و نشان دهند هیچ کارایی نداشته است.

ساجدی تأکید کرد: دولت ترامپ به دنبال زمینه سازی است تا عوامل اجرایی در کشور را مورد تحریم قرار دهد و فعالیت‌هایی که به عنوان سیاه چاله تحریم‌ها مطرح می‌کند، یک بزرگنمایی است و این امر استراتژی یکسان جمهوری خواهان و دموکرات‌ها است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | دولت آمریکا | دولت ترامپ | آمریکایی | آمریکا | سیاست | خارجی | برجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *