خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمن های را به خاک می‌مالند

فرمانده نزاجا گفت: سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمن های را به خاک می‌مالند روح ارتش و سپاه در یکدیگر گره خورده اند.

سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمن های را به خاک می‌مالند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ در همایش وحدت با شعار ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی که در قرارگاه فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد؛ گفت: امیر موسوی فرمانده ارتش دستور دادند که جهت نشان دادن وحدت میان سپاه و ارتش این چنین همایش هایی را برگزار کنیم که بازتابی جهانی داشته باشد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و تا آخرین لحظه بر این عقیده ماندند. ما ولایت را صراط مستقیم می دانیم. توانمندی و قدرتی که به دست یابد اقتدار است و ما امروز به این اقتدار به برکت وجود رهبری معظم انقلاب رسیدیم. این عزت و اقتدار با تلاش و تلاش رهین بصیرت امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب هست. معرفت، بصیرت و در صحنه بودن ملت ما باعث اقتدار کشور هست. توانمندی هایی که در نیروهای مسلح کشور به وجود آمده اقتدار آفرین است.

فرمانده نزاجا اظهار داشت: جهت حفظ اقتدار کشور، اطاعت از ولایت فقیه رکن رکین هست. دشمن نیز امروز همین عنوان را نشانه گرفته هست. دشمن ما بسیار باهوش است و تفرقه انداختن بین امت و امام امت را نشانه مهم خود می‌داند.

سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمن های را به خاک می‌مالند

حیدری گفت: امروز شهدا معبر رسیدن به اقتدار را باز کردند و ما باید این سنگر را حفظ کنیم. ملت ما امروز زیر پرچم ولایت وحدت کامل دارند. توهین به سپاه پاسداران توهین به ارتش هست. اگر سپاه نبود؛ واقعا کشور هم نبود. بعد اگر من هستم به واسطه وجود سپاه است.

وی تصریح کرد: ما تحریم ها را به وقت تبدیل میکنیم. سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمن های را به خاک میمالند. روح ارتش و سپاه ودر یکدیگر گره خورده اند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ولایت فقیه | امام خمینی | انقلاب | همایش | دفاعی امنیتی | اخبار سیاسی | نیروی زمینی ارتش |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *