خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سفارت کشور عزیزمان ایران ادعاهای بی اساس تلویزیون تاجیکستان را تکذیب کرد

سفارت کشور عزیزمان ایران در دوشنبه اتهامات مطروحه علیه کشورمان را که از طریق تلویزیون تاجیکستان پخش شد تکذیب کرد.

سفارت کشور عزیزمان ایران ادعاهای بی اساس تلویزیون تاجیکستان را تکذیب کرد

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، سفارت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در دوشنبه ادعاهای بی اساس مطرح شده است در فیلم مورخ ۹۶/۵/۱۷ (۸ اوت ۲۰۱۷) تلویزیون جمهوری تاجیکستان را تکذیب و از آن اظهار تاسف کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در دوشنبه در پاسخ به اتهامات مطروحه علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در فیلم نشان داده شده است از تلویزیون جمهوری تاجیکستان

سفارت کشور عزیزمان ایران ادعاهای بی اساس تلویزیون تاجیکستان را تکذیب کرد

سفارت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در دوشنبه ادعاهای بی اساس مطرح شده است در فیلم مورخ ۹۶/۵/۱۷ (۸ اوت ۲۰۱۷) تلویزیون جمهوری تاجیکستان را تکذیب می نماید و از آن متاسف هست. تردیدی نیست که تهیه کنندگان این فیلم موفق به تخریب پیوند های فرهنگی، تمدنی و دوستی تاریخی دو ملت کشور عزیزمان ایران و تاجیکستان نخواهند شد.

ادعاهای مطرح شده است در فیلم به وسیله اعتراف کنندگان محبوس و به نقل از کسانی است که در قید حیات نیستند و بالطبع نمی تواند اعتباری داشته باشد.

حافظه تاریخی ملت شریف تاجیکستان خوب به یاد دارد و فراموش نخواهد کرد که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از بانیان و تضمین کنندگان مهم صلح تاجیکستان و میزبان مذاکرات طرف های درگیر چه نقش سازنده ای در جهت آخر دادن به جنگ های داخلی این کشور در دهه ۹۰ میلادی ایفا نمود.

جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران پیشگام ساخت تاسیسات زیربنایی نظیر تونل استراتژیک استقلال (انزاب) و سد و نیروگاه برق سنگ توده ۲ و بیمارستان ابن سینا در تاجیکستان بوده و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به وسیله هلال احمر و امداد رسانی به خانواده های کم بضاعت و بی سرپرست یا بد سرپرست تاجیک به وسیله کمیته امداد امام خمینی (ره)، ایجاد مراکز ورزشی، ترمیم ابنیه تاریخی، آموزش جوانان تاجیک در مراکز دانشگاهی، کمک به مراکز علمی و دانشگاهی تاجیکستان، تاسیس و تجهیز دهها مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح جمهوری و صدها اقدام از این نوع از دیگر کارها کشور عزیزمان ایران بوده که مفهومی جز کمک به تحکیم ثبات و توسعه و کمک به حفظ استقلال و امنیت پایدار تاجیکستان و استحکام پایه های دولت آن ندارد.

سفارت کشور عزیزمان ایران در دوشنبه اتهامات مطروحه علیه کشورمان را که از طریق تلویزیون تاجیکستان پخش شد تکذیب کرد.

مبارزه کشور عزیزمان ایران با تروریسم جهت همگان آشکار است و کشور عزیزمان ایران خود از نخستین و بزرگترین قربانیان تروریسم است.

عملکرد جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در عرصه های میدانی مبارزه با تروریسم چون آفتاب جهت همه جهانیان آشکار است.

پخش این قبیل فیلم های مغرضانه، بعد از سفر اخیر وزیر انرژی و ذخایر آبی و مدیر تاجیکی کمیسیون یکسان همکاریهای اقتصادی و فرهنگی دو کشور به تهران، جهت شرکت در مراسم تحلیف ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، به نمایندگی از مدیر جمهور محترم تاجیکستان، بیانگر آن است که بعضی گرایشات و محافل تحمل عادی شدن روابط و تقویت دوستی بین دو کشور را ندارند.

سفارت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بر این باور است که کارها تفرقه اندازانه در چارچوب خواست و منافع دو ملت نیست و به وسیله کسانی دنبال می شود که مناسبات برادرانه کشور عزیزمان ایران و تاجیکستان هم
فرهنگ و همزبان را بر نمی تابند.

بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در جمهوری تاجیکستان

عبارات مهم : مبارزه با تروریسم – امداد رسانی
۱۸ مرداد ۱۳۹۶

انتهای پیام/

سفارت کشور عزیزمان ایران ادعاهای بی اساس تلویزیون تاجیکستان را تکذیب کرد

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | امداد رسانی | کمیته امداد | تاجیکستان | تلویزیون | استقلال | دوشنبه | تروریسم | ایران | آموزش | تاریخی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *