خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وی فقط عضو افتخاری جامعه روحانیت است ، روحانی به سمت اصولگرایان چرخش نکرده است

دبیرکل حزب آزادی گفت: ما نمی‌توانیم روحانی را با توجه به مواضع گسترده بین‌المللی و داخلی در مجموعه اصولگرایان تلقی کنیم، وی فقط عضو افتخاری جامعه روحانیت است.

وی فقط عضو افتخاری جامعه روحانیت است ، روحانی به سمت اصولگرایان چرخش نکرده است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی در صحبت در حاشیه سومین کنگره حزب آزادی که امروز (چهارشنبه 10 آبان) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح‌طلبان مسئولیت دولت روحانی را برعهده می‌گیرند یا خیر، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در سال‌های 92 و 96 از روحانی حمایت کرده و هم اکنون نیز علی‌رغم فراز و نشیب‌ها این حمایت ادامه دارد و در مجموع نمره اصلاح طلبان به دولت نمره مثبتی خواهد بود.

عبارات مهم : دولت روحانی – اصلاح طلبان
وی با بیان اینکه ان‌شالله‌ آقای روحانی با استفاده از نخبگان سیاسی اصلاح‌طلب بتواند آسیب‌ها و گسل‌ها را در دولت خود پوشش دهد، گفت: راه‌حل این امر استفاده از گروه مشاوران اصلاح‌طلب است البته وی می‌تواند از اصول‌گریان معتدل نیز در گروه مشاوران خود بهره‌مند شود.

محتشمی در پاسخ به این پرسش که دیدار روحانی در دفتر ریاست جمهوری با اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز را بعضی به معنای چرخش وی به سمت اصول‌گرایان تلقی می‌کنند، اظهار کرد: این چرخش نیست بلکه یک گعده سیاسی است.

دبیرکل حزب آزادی گفت: روحانی سال‌ها عضو جامعه روحانیت بوده، ولی با مواضعی که در سال‌های 92 و 96 اتخاذ کرده به نوعی از ایدئولوژی جامعه روحانیت نیز عبور کرده است.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم آقای روحانی را با توجه به مواضع گسترده و تعامل با فضای بین‌الملل و داخلی در مجموعه اصولگرایان تلقی کنیم، بیان کرد: روحانی فقط عضو افتخاری جامعه روحانیت است.

محتشمی گفت: صورت آقای روحانی قبل از انتخابات سال 92 خیلی روی بورس نبود، در ایام انتخابات 92 و 96 روحانی داشته‌های ذهنی خود را با جریان اصلاح‌طلب تطبیق داد و در جهت ارتقا بخشی گفتمان اصلاح‌طلبی نقش بسزایی از خود نشان داد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دولت روحانی | اصلاح طلبان | اصولگرایان | استفاده | انتخابات | روحانیت | افتخاری | سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *