خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رهبر انقلاب راجع به تغییرات اجتماعی به ما هشدار داده بودند که کسی توجه نکرد

وزیر کشور گفت: رهبری راجع به تغییرات اجتماعی به ما هشدار داده بودند که کسی توجه نکرد و حالا با عوض کردن در سبک زندگی مواجه هستیم.

رهبر انقلاب راجع به تغییرات اجتماعی به ما هشدار داده بودند که کسی توجه نکرد

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در نود و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور که با حضور معاون اجتماعی وزارت کشور و اعضای این شورا در محل وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه نمی‌توان واقعیت آسیب های اجتماعی را کتمان کرد، افزود: سال ها پیش رهبر معظم انقلاب راجع به تهاجم فرهنگی هشدار داده بودند که اگر این هشدارها جدی گرفته می شد قطعا وضع ما بهتر بود. رهبری راجع به تغییرات اجتماعی به ما هشدار داده بودند که کسی توجه نکرد و حالا با عوض کردن در سبک زندگی مواجه هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: راجع به اینترنت قضاوت ها با افراط و تفریط همراه است که هیچ کدام درست نیست. ما شاهد ترویج مطالب غیراخلاقی و ضد دینی در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … هستیم که هیچ کس از آن دفاع نمی کند. از سویی دیگر می بینیم که در اینترنت به حریم امن افراد تجاوز شده است و حریم شخصی آنها خدشه دار می شود. بنابراین ما باید هم برنامه سلبی و هم برنامه ایجابی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی در اینترنت داشته باشیم. البته ما با آن بخش از ظرفیت های اینترنت و اینترنت که موجب رشد علم، فرهنگ و آگاهی سیاسی می‌شود مخالفتی نداریم ولی مسئولیم که اجازه ندهیم مفاسد اخلاقی در اینترنت جامعه ما را ترساندن کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ما به عنوان مسئولان یک نظام دینی، متولی و مسئول پرسشها اجتماعی و فرهنگی جامعه هستیم خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم و با وجود همه موانع، گام های اساسی جهت مقابله با مفاسد اخلاقی برداریم. اگر بخواهیم می توانیم به این نشانه برسیم. جهت رسیدن به این نشانه به بسیج عمومی مردم و اجتماعی کردن مقابله با مفاسد اخلاقی نیازمندیم.

رهبر انقلاب راجع به تغییرات اجتماعی به ما هشدار داده بودند که کسی توجه نکرد

رحمانی فضلی گفت: کارها مبنایی، کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، ایجابی و سلبی همزمان باید انجام شود. باید تقسیم کار ملی انجام داده و جدّی پای کار باشیم لیکن جامعه هم همین را از ما می خواهد. همه نهادها و دستگاه ها از جمله مسجد، خانواده، آموزش و پرورش، صدا و سیما، ناجا، دادستانی، وزارت ارشاد و سایر دستگاه ها باید کمک کنند.

وزیر کشور در آخر با اشاره به اینکه با اجتماعی کردن مساله مقابله با آسیب های اجتماعی و تقویت ظرفیت های دینی می توان با مفاسد اخلاقی مقابله کرد، گفت: با توجه عقلانی، برخورد ملایم و اخلاقی و همکاری جمعی کارها بهتر پیش می رود ولی اگر مورد نیاز باشد باید برخورد سلبی با شبکه های شرکت یافته ضد دینی و مذهبی و ضد اخلاقی انجام داد.

در این جلسه نماینده پلیس فتا و وزارت اطلاعات گزارشی از اوضاع مفاسد اخلاقی در اینترنت ارائه کرده و نمایندگان سایر دستگاه ها از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناجا، شرکت تبلیغات اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، کمیسیون اجتماعی مجلس، شرکت بهزیستی، بسیج و دادستانی به بیان نظر های خود پرداختند.

انتهای پیام/

وزیر کشور گفت: رهبری راجع به تغییرات اجتماعی به ما هشدار داده بودند که کسی توجه نکرد و حالا با عوض کردن در سبک زندگی مواجه هستیم.

رحمانی فضلی: مخالفتی با اینترنت و اینترنت نداریم

واژه های کلیدی: آسیب های اجتماعی | وزارت اطلاعات | وزارت کشور | غیراخلاقی | اینترنت | دستگاه | سیاسی | آموزش | مقابله | اخلاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *