خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رفتارهای نابخردانه و ماجراجویانه آمریکا در سوریه مصداق بارز بازی با آتش است

دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت به کارها یکسویه آمریکا و زیر پا گذاشتن مبانی حقوق بین‌الملل و حاکمیت ملی سوریه هشدار داد.

رفتارهای نابخردانه و ماجراجویانه آمریکا در سوریه مصداق بارز بازی با آتش است

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در تصویر العمل به تهدیدات اخیر آمریکا علیه سوریه که به بهانه قصد دمشق جهت استفاده از سلاح شیمیایی مطرح شده است هست، اظهار داشت: طرح مجدد ادعاهای واهی علیه سوریه استمرار سناریوی آمریکا جهت سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مستمر جبهه تروریسم و مقابله با پیشروی‌های تعیین کننده ارتش سوریه هست.

دریابان شمخانی با اشاره به ضرورت ورود سازمان منع سلاح‌های شیمیایی (OPCW) به عنوان ادعاهای مطرح شده است از سوی آمریکا عنوان کرد: در صورتی که دولت آمریکا در طرح ادعاهای خود صداقت دارد باید اطلاعات مربوطه را در اختیار بازرسان سازمان منع سلاح‌های شیمیایی قرار دهد تا با همکاری دولت سوریه مورد راستی آزمایی بی طرفانه قرار بگیرد.

رد درخواست کمیته حقیقت یاب از سوی آمریکا

وی با یادآوری تجاوز غیرقانونی آمریکا به خاک سوریه و نشانه قرار دادن پایگاه هوایی شعیرات به بهانه استفاده این کشور از سلاح شیمیایی افزود: کشور عزیزمان ایران و روسیه بعد از این رخداد رسما خواستار اعزام هیأت حقیقت یاب بین‌المللی جهت بررسی ادعاهای مطرح شده است از سوی آمریکا شدند، ولی واشنگتن جهت جلوگیری از افشای پوچ بودن اتهامات مطرح شده است علیه سوریه، مانع انجام این اقدام شد.

رفتارهای نابخردانه و ماجراجویانه آمریکا در سوریه مصداق بارز بازی با آتش است

شمخانی با هشدار نسبت به عواقب کارها یک سویه آمریکا و زیر پا گذاشتن مبانی حقوق بین‌الملل و حاکمیت ملی سوریه افزود: بدون شک رفتارهای نابخردانه و ماجراجویانهآمریکا در سوریه مصداق بارز بازی با آتش بوده و صحنه نظامی در این کشور تداوم تجاوز یک طرفه آمریکا به سوریه و مواجه نشدن با تصویر العمل متقابل را عوض کردن خواهد داد.

انتهای پیام/

رفتارهای نابخردانه و ماجراجویانه آمریکا

واژه های کلیدی: ماجراجویانه | شیمیایی | استفاده | آمریکا | سوریه | تصویر | سازمان | شمخانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *