خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رئیس شرکت اطلاعات سپاه راجع به نقش سرویس های جاسوسی بیگانه در کشور هشدار داد

حجت الاسلام طائب ضمن تکذیب اتهام مطرح شده است در خصوص یکی از اعضای خانواده مدیر قوه قضائیه،به تشریح ابعاد ضد امنیتی کارها سرویس های جاسوسی بیگانه علیه نظام پرداخت.

رئیس شرکت اطلاعات سپاه راجع به نقش سرویس های جاسوسی بیگانه در کشور هشدار داد

به گزارش گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛حجت الاسلام طائب در خصوص فعالیت سرویس های جاسوسی بیگانه در داخل کشور اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی ما بر تحرکات سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس حاکی از آن است که بعد از شکست تلاش های آنان جهت به محاق بردن پروژه نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور، این سرویس ها با طرح کیس های بی اساس و نشر کاذیب در پی مشغول سازی افکار عمومی و ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به مسئولان خدوم نظام هستند.

وی ضمن کذب محض خواندن اتهام مطرح شده است در خصوص یکی از اعضای خانواده محترم مدیر قوه قضائیه گفت: با توجه به برخوردهای قانونی موثر قوه قضائیه در برخورد با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن در سال های اخیر بالاخص دستگیری و اعلام محکومیت جواسیس دو تابعیتی وابسته به آمریکا و انگلیس و بعضی سرویس های منطقه ای همکاری آنان، این گونه هجمه ها و دروغ پردازی های عنصرهای وابسته به دشمن دور از انتظار نیست.

حجت الاسلام حسین طائب افزود: حسب اطلاعات ما طی ماه های آتی این روند اتهام زنی ها و پرونده سازی های دروغین در خصوص مباحث و شخصیت های دیگر نیز ادامه دارد.

رئیس شرکت اطلاعات سپاه راجع به نقش سرویس های جاسوسی بیگانه در کشور هشدار داد

وی در آخر افزود: در صورت نیاز و در وقت مقتضی شرح بیشتری از اهداف این فضا سازی رسانه ای ضد انقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تامین مالی آنان منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: قوه قضائیه | اطلاعات | انگلیس | آمریکا | اطلاعات | پرونده | وابسته | جاسوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *