خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دعوت از مدیر جمهور جهت افتتاح پروژه ریل‌گذاری کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: بنده به دفتر مدیر جمهور نامه‌ای ارسال و درخواست کردم تا مدیر جمهور جهت افتتاح پروژه ریل گذاری در نیمه دوم تیرماه به کرمانشاه سفر کند.

دعوت از مدیر جمهور جهت افتتاح پروژه ریل‌گذاری کرمانشاه

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان درباره بهره‌برداری و افتتاح طرح ریل‌گذاری استان متبوع خود، اظهار داشت: راه‌آهن کرمانشاه دو قطعه است که یک قطعه آن از ملایر تا کرمانشاه و قطعه دیگر از کرمانشاه تا خسروی را مشمول بر می‌شود.

وی افزود: مدیر جمهور در جریان سفر استانی و انتخاباتی خود به کرمانشاه قول داد که راه‌آهن ملایر به کرمانشاه در خرداد یا تیرماه افتتاح می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت و مجلس در قانون بودجه جهت این پروژه 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند، تصریح کرد: بدیهی است که با این میزان اعتبار، پروژه به آخر نمی‌رسید لذا جهت تامین اعتبار سال گذشته دولت و شرکت برنامه و بودجه حدود 290 میلیارد تومان از بودجه مصوب را به این پروژه تزریق کردند و از اسفند ماه سال گذشته هم روند آن سرعت گرفت.

دعوت از مدیر جمهور جهت افتتاح پروژه ریل‌گذاری کرمانشاه

رازانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساخت ایستگاه‌های راه‌آهن در حال اتمام بوده و با وجود بارندگی زیاد و پرسشها تامین مصالح، موانع تکمیل پروژه برطرف شده است است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 15 کیلومتر از پروژه ریل گذاری باقی مانده و ظرف 10 الی 15 روز آینده جهت ورود قطار به کرمانشاه آماده میشود همچنین بنده به دفتر مدیر جمهور نامه‌ای ارسال و از شریعتمداری معاون اجرایی درخواست کردم زمانی در نظر بگیرند تا رئیس جمهور جهت افتتاح این پروژه در نیمه دوم تیرماه به کرمانشاه سفر کند.

انتهای پیام/

15 کیلومتر از پروژه ریل گذاری کرمانشاه باقی مانده است

واژه های کلیدی: رئیس جمهور | کرمانشاه | پروژه | ملایر | اعتبار | استاندار کرمانشاه | سفر مدیر جمهور به کرمانشاه | افتتاح پروژه ریل گذاری کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *