خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عده‌ای می‌خواهند از بسیجی یک صورت خشن بسازند ، در مبارزه با ظالم تعدی از حق نمی‌کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در شرکت بسیج مستضعفین گفت:عده‌ای در دنیا می‌خواهند از بسیجی یک صورت خشن بسازند، در حالی که بسیجی یک صورت عاشق و نورانی است.

عده‌ای می‌خواهند از بسیجی یک صورت خشن بسازند ، در مبارزه با ظالم تعدی از حق نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ مراسم همایش ملی گروه تحریریه سایت بسیج، امروز (یکشنبه ۱۲ شهریور) در لانه جاسوسی با حضور سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین و حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در شرکت بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان و خبرنگاران برگزار شد.

عبارات مهم : پیامبر – مسئولان
در این مراسم حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در شرکت بسیج مستضعفین با بیان اینکه رویکرد خبرنگاری ما باید برگرفته از قرآن باشد، اظهار کرد: بر اساس آیه 13 سوره مبارکه شوری، پیامبر اکرم مزد رسالت خود را مودت با اهل بیت می دانند؛ مودت با رحمت، دوستی رأفت و لطف متفاوت هست، مودت یعنی انسان محبتی داشته باشد که این دوستی در گفتار و واکنش‌ها او ظهور کند. یک معنای مورد غفلت در این آیه وجود دارد و آن این است که پیامبر از ما مسلمانان مودت با همه هستی را می خواهد یعنی یک مسلمان باید عاشق هستی و عالم و مخلوقات باشد.

وی گفت: بعضی می گویند آیا جوانان ما باید به سوریه رفته و شهید شوند تا دیگران لذت ببرند و در آسایش باشند، این یک تفکر است ولی در برابر تفکر دیگری هم وجود دارد که می‌گوید در سایه ایثار و شهادت من، دیگران فیض ببرند و راحت و آسوده باشند، این تفکر در خط مودت اهل بیت استکه در روحیه بسیجیان موج می زند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در شرکت بسیج مستضعفین تأکید کرد: ما در مبارزه با ظالم تعدی از حق و وحشیگری و فحاشی نمی کنیم، دست تجاوز و تعدی دراز نمی کنیم بلکه مبارزه ما با ظالم هم زیر مجموعه مودت و وحدت ماست.

عده‌ای می‌خواهند از بسیجی یک صورت خشن بسازند ، در مبارزه با ظالم تعدی از حق نمی‌کنیم

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه اذعان داشت: عده‌ای در دنیا می‌خواهند از بسیجی یک صورت خشن بسازند، در حالی که بسیجی یک صورت عاشق و نورانی هست. حتی کسانی که به ظاهر با بسیج و بسیجی ها رابطه خوبی ندارند همان ها اگر جان ناموسشان به خطر افتد بسیجیان به کمک آنها می‌شتابند و از این مرز دفاع می‌کنند.

وی در آخر گفت: بسیج متعلق به اسلام ناب محمدی است و باید با همه وجود آن را به عنوان یک صورت عاشق خدمتگذار به عالم بشریت بشناسانیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: پیامبر | مسئولان | دوستی | بسیج مستضعفین | سپاه پاسداران انقلاب اسلامی | باشگاه خبرنگاران بسیج |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *