خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جنایت نیروهای رژیم آل سعود در حق شهید قرآن در قطیف

چند روز پیش نیروهای سعودی، خودروی مدیر شورای قرآنی استان شیعه‌نشین قطیف را نشانه حمله قرار دادند و وی را در حالی که وسیله نقلیه‌اش در حال سوختن بود، رها کردند.

جنایت نیروهای رژیم آل سعود در حق شهید قرآن در قطیف

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ پایگاه خبری العهد در گزارشی راجع به با جنایت چند روز پیش نیروهای امنیتی عربستان در نشانه قرار دادن خودروی الحاج امین آل هانی، مدیر شورای قرآنی استان قطیف، در حین عبور از نزدیکی ایست و بازرسی الناصره نوشت: پایگاه اینترنتی «خبیر» به نقل از یک منبع آگاه در داخل عربستان فاش کرد تطبیق نمونه‌های اخذ شده است از بقایای پیکر سوخته موجود در این خودرو، با نتیجه های آزمایش DNA اخذ شده است از خانواده آل هانی نشان می‌دهد این فرد حاج امین آل هانی بوده هست.

عبارات مهم : عربستان – عربستانی
نیروهای عربستان شنبه گذشته شهید آل هانی را که در حال بازگشت از یکی از مجالس قرآنی برگزار شده است در منطقه بود، در برابر ایست و بازرسی الناصره به رگبار گلوله بستند و وی را در حالی که زنده در خودرواش می‌سوخت،‌‌ رها کردند. این مسئله منجر به سوختن پیکر وی شد، به طوری که به طور مستقیم امکان شناسایی وی وجود نداشت.

شهید آل هانی -از ساکنان روستای صفوی در منطقه قطیف- و فعال اجتماعی و تربیتی بود وی همچنین ریاست شورای یکسان قرآنی قطیف و دمام را برعهده داشت.

به محض تایید خبر شهادت آل هانی، فعالان عربستانی خبر شهادت وی را که «شهید قرآن» نامیدند، منتشر و عملیات ترور وی و اهمیت قائل نشدن مقامات عربستان جهت جان بی‌گناهان و غیرنظامیان را محکوم کردند.

فعالان عربستانی محاکمه مجریان و مسببان این جنایت هولناک و عمدی را که از سوی نیروهای عربستان انجام شد، خواستار شدند. همچنین بسیاری از آن‌ها تصویرهای شهید آل هانی را منتشر و بعضی دیگر بیانیه‌ای از شهید را با عنوان «تا جاودان بمانی» منتشر کردند که در آن از فوت سخن می‌گوید.

انتهای پیام/

جنایت نیروهای رژیم آل سعود در حق شهید قرآن در قطیف

نیروهای سعودی مدیر شورای قرآنی استان شیعه‌نشین قطیف را ترور کردند

واژه های کلیدی: عربستان | عربستانی | جنایت | قطیف | نیروهای سعودی | جلسه قرآنی | سوختن | ترور کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *