خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جابری انصاری با مدیر پارلمان لبنان دیدار کرد

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه که در ادامه سفر منطقه‌ای به لبنان با نبیه‌بری مدیر مجلس نمایندگان این کشور دیدار و گفتگو کرد.

جابری انصاری با مدیر پارلمان لبنان دیدار کرد

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه که به منظور دیدار با رهبران لبنان، به این کشور سفر کرده است ظهر امروز دوشنبه 30 مرداد 96 با نبیه بری مدیر پارلمان لبنان دیدار و اطراف مباحث منطقه ای، تحولات لبنان و همکاریهای دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.

معاون وزیر امور خارجه در این دیدار با ابلاغ سلام مدیر مجلس شورای اسلامی به مدیر پارلمان لبنان، از نبیه بری جهت همکاری در مراسم تحلیف مدیر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تشکر، و از نقش برجسته لبنان در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی و مبارزه با تروریسم تقدیر کرد.

جابری انصاری همچنین ضمن یادآوری نقش برجسته امام موسی صدر در زمینه پایه گذاری مقاومت در برابر اشغال صهیونیستی و همزیستی مسالمت آمیز طوایف و مذاهب لبنان، گزارشی از پرسشها منطقه ای و آخرین تحولات روند آستانه جهت اعاده ثبات و استقرار به سوریه و حل بحران این کشور ارائه کرد.

جابری انصاری با مدیر پارلمان لبنان دیدار کرد

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه دو اولویت وزارت امور خارجه در دوره تازه ریاست جمهوری روحانی، گسترش همکاری های منطقه ای و زیاد کردن تحرک در زمینه دیپلماسی اقتصادی است بر جایگاه خاص لبنان در هر دو اولویت فوق تاکید کرد.

رئیس پارلمان لبنان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام های گرم خود به جناب آقای لاریجانی مدیر مجلس شورای اسلامی، بر سابقه تاریخی روابط دو کشور کشور عزیزمان ایران و لبنان، و نقش خاص امام موسی صدر در پایه گذاری روند تحکیم پیوندهای دو ملت تاکید کرد.

نبیه بری همچنین ضمن تاکید بر ضرورت گسترش همکاری های دو کشور، به خطر تقسیم و تجزیه کشورهای منطقه پرداخت و بر اهمیت همکاری منطقه ای جهت جلوگیری از تحقق این امر تاکید کرد.

انتهای پیام/

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه که در ادامه سفر منطقه‌ای به لبنان با نبیه‌بری مدیر مجلس نمایندگان این کشور دیدار و گفتگو کرد.

دیدار جابری انصاری با مدیر پارلمان لبنان

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | وزارت امور خارجه | وزیر امور خارجه | ریاست جمهوری | لبنان | ایران | همکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *