خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افشای پرده جدیدی از بی‌بندوباری اخلاقی ترامپ پیش از ریاست جمهوری

انتشار چند مصاحبه رادیویی قدیمی از ترامپ، او را جهت نخستین بار بعد از ورود به کاخ سفید با یک افشاگری اخلاقی تازه مواجه کرده است.

افشای پرده جدیدی از بی‌بندوباری اخلاقی ترامپ پیش از ریاست جمهوری

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا که در جریان مبارزات انتخاباتی سال گذشته با انبوهی از افشاگری‌های بی‌سابقه راجع به رفتارهای غیراخلاقی خود با زنان روبه‌رو شد، اکنون جهت نخستین بار بعد از ورود به کاخ سفید با یک افشاگری تازه مواجه شده است است.

اخیرا بعضی منابع ناشناس مجموعه‌ای از مصاحبه‌های قدیمی «هاوارد استرن» مجری معروف رادیو با ترامپ را در اینترنت منتشر کرده‌اند که انتظار می‌رود یکبار دیگر عنوان بی‌بندوباری اخلاقی او در دوران پیش از ریاست جمهوری را در کانون توجه منتقدان قرار دهد.

این گفتگوهای دونفره که تاریخ آنها مربوط به سال‌های 1993 تا 2015 است به خوبی گوشه‌ای دیگر از فساد اخلاقی ترامپ و تفکرات او راجع به زنان را با زبانی صریح‌تر از قبل بازگو می‌کنند.

افشای پرده جدیدی از بی‌بندوباری اخلاقی ترامپ پیش از ریاست جمهوری

در بعضی از این مصاحبه‌های رادیویی، ترامپ و استرن زنان معروفی که مورد آشنایی همدیگر هستند را برحسب قیافه ظاهری آنها رتبه‌بندی می‌کنند و عمده گفتگوی آنها حول این محور است که کدام یک از این زنان از جذابیت جنسی بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.

در یکی از این مصاحبه‌ها نیز که به وسیله یک فرد ناشناس در وبسایت Factbase بارگذاری شده است هست، استرن از ترامپ می‌پرسد آیا این عنوان حقیقت دارد که او با بعضی از زیباترین زنان دنیا رابطه [جنسی] داشته است؟ و ترامپ ضمن تایید این حرف، پرسش او را اینگونه اصلاح می‌کند که با بعضی از “زیباترین زنان تاریخ” رابطه داشته است!

مجری در ادامه از ترامپ می‌پرسد آیا پیش از برقراری رابطه با زنان دلواپس سلامت [جنسی] آنها نیست و او با اشاره به سهامی که در یک شرکت تولیدکننده وسائل جلوگیری از بارداری دارد، به صورت غیرمستقیم به مجری می‌فهماند که به اندازه کافی [در برابر انتقال بیماری] از خود مواظبت می‌کند.

ترامپ حتی در یکی از این مصاحبه‌های رادیویی همسر خود ملانیا را نیز با همسر سابق خود ایوانا مقایسه می‌کند و می‌گوید که لهجه چکی (جمهوری چک) ایوانا در طول زندگی یکسان آنها به شدت او را آزار می‌داده است.

انتشار چند مصاحبه رادیویی قدیمی از ترامپ، او را جهت نخستین بار بعد از ورود به کاخ سفید با یک افشاگری اخلاقی تازه مواجه کرده است.

هاوارد استرن خودش در طول مبارزات انتخاباتی سال گذشته حاضر به انتشار مصاحبه‌های قدیمی ترامپ نشد. ترامپ نیز در آن وقت در پاسخ به منتقدانش گفت صحبت‌هایی که در گذشته در مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی‌اش انجام داده تنها به قصد شوخی و سرگرم‌کردن مخاطبان بوده و او اساسا دارای چنین شخصیتی نیست ولی شکایت‌هایی که اندکی بعد از سوی چندین زن علیه او مطرح شد صحت ادعای او را رد کرد.

انتشار مصاحبه‌های رادیویی هاوارد استرن آخرین نمونه از افشاگری‌های انجام‌شده راجع به فساد اخلاقی ترامپ به شمار می‌رود. پیش از انتخابات سال گذشته نیز واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز با افشای چند نمونه از مصاحبه‌ها یا گفتگوهای ضبط‌شده ترامپ در حاشیه برنامه‌های تلویزیونی، او را به شدت در معرض انتقاد افکار عمومی آمریکا قرار دادند که در یک مورد، بیانات جنسی او راجع به زنان به اندازه‌ای بی‌پرده و منزجرکننده بود که جمهوری‌خواهان خواستار کناره‌گیری او از رقابت‌های انتخاباتی شدند.

انتهای خبر /

افشای گفتگوهای جنسی ترامپ با مجری معروف آمریکایی

واژه های کلیدی: برقراری رابطه | ریاست جمهوری | دونالد ترامپ | جمهوری چک | مجری معروف | غیراخلاقی | افشاگری | تاریخ | اخلاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *