خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نتانیاهو جهت ممانعت از ادامه تحقیقات راجع به اتهامات همسرش کارشکنی می کند / اعضای حزب لیکود

اعضای حزب لیکود معتقدند نتانیاهو جهت ممانعت از ادامه تحقیقات راجع به اتهامات فساد مالی همسرش بحران های ساختگی سیاسی درست می کند.

نتانیاهو جهت ممانعت از ادامه تحقیقات راجع به اتهامات همسرش کارشکنی می کند / اعضای حزب لیکود

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص؛ اعضای حزب لیکود معتقدند نتانیاهو جهت ممانعت از ادامه تحقیقات راجع به اتهامات فساد مالی همسرش بحران های ساختگی سیاسی درست می کند.

این روزنامه نوشت یکشنبه شب، اعضای ارشد حزب حاکم لیکود از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، و حقله داخلی یارانش انتقاد کرد و نوشت ادعاهایی دروغین در ارتباط با وجود بحران در ائتلاف دولتی به این خاطر به راه انداخته شده است اند تا رسانه ها از پرداختن به پرونده فساد مالی همسر نخست وزیر منحرف شوند.

این بحران سیاسی ائتلاف بعد از آن بوجود آمد که لیکود خواهان به رای گذاشته شدن طرحی در کمیته قانونگذاری کابینه مبنی بر جلوگیری از انجام تحقیقات قضایی علیه نخست وزیری که در قدرت هست، شد.

نتانیاهو جهت ممانعت از ادامه تحقیقات راجع به اتهامات همسرش کارشکنی می کند / اعضای حزب لیکود

به گفته اعضای منتقد حزب لیکود این مساله بدان خاطر است که همه ی رسانه ها پر از اخبار مرتبط با نخست وزیر، همسر و فرزند بنیامین نتانیاهو و تحقیقات قضایی علیه آنها شده است است.

اعضای لیکود بر این باورند نتیانیاهو با جلو انداختن هم حزبی هایش داوید بیتان و داوید آمسالم می خواهد تا آنها را در اذهان عمومی نابود کند و جهت همین ابتدا با آن دو توافق کرد تا چنین طرحی را مطرح کنند و اکنون که آن دو این امر را به پیش برده اند، به ظاهر پشت آن دو را خالی و اعلام کرده است که علاقه ای به تصویب شدن قانونی که از محاکمه شدن نخست وزیر در وقت زمامداری اش جلوگیری می کند، ندارد.

این اقدام نتانیاهو باعث شد تا میان لیکود و حزب منزل یهودی – که در ائتلاف با نخست وزیر است – در جلسه روز یکشنبه کمیته قانوگذاری کابینه اختلاف و درگیری لفظی ایجاد شود. در نتیجه بیتان اعلام کرد تا زمانی که بر روی این طرح توافق حاصل نشود، هیچ طرح دیگری در این کمیته به رای گذاشته نمی شود.

نتانیاهو نیز با اینکه در ظاهر علاقه ای به تصویب این طرح نداشت در جلسه روز یکشنبه به تندی به نفتالی بنت، مدیر حزب منزل یهودی گفته است آیا شما با طرح هایی که جهت ما حیاتی است مخالفت می کنید، در حالی که ما تاکنون با طرح های پیشنهادی شما کنار آمده ایم؟

اعضای حزب لیکود معتقدند نتانیاهو جهت ممانعت از ادامه تحقیقات راجع به اتهامات فساد مالی همسرش بحران های ساختگی سیاسی درست می کند.

اعضای ارشد لیکود بر این باورند نتانیاهو از بیتان خواسته است تا به هر قیمت که می تواند این طرح را به قانون تبدیل کند تا بتواند تا آخر دوره اش در قدرت باقی بماند و مجبور به برگزاری انتخابات پیش از موعد نشود. از سوی دیگر نیز منزل یهودی با اینکه مخالف این طرح هست، ولی بنا بر توافقی که با لیکود دارد، در صورتیکه این طرح در کمیته قانوگذاری کابینه به تصویب برسد، باید از آن در صحن مجلس (کنست) حمایت کند.

در نتیجه انتظار می رود که در چهارشنبه آینده این طرح به کنست راه یابد و در آنجا به بحث گذاشته شود، ولی هنوز موضع حزب کولانو در این باره مشخص نیست.

انتهای پیام/

تحقیقات قضایی علیه نخست وزیر، همسر و فرزند بنیامین نتانیاهو

واژه های کلیدی: روزنامه | نتانیاهو | رسانه ها | جلوگیری | تحقیقات | بنیامین | فرزند | نتانیاهو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *