خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعزام هیئتی اسرائیلی به روسیه بعد از نشست موفقیت آمیز سوچی

رژیم صهیونیستی با ادعای نگرانی راجع به حضور کشور عزیزمان ایران در سوریه، هیئتی را بعد از نشست سوچی به روسیه اعزام کرده است.

اعزام هیئتی اسرائیلی به روسیه بعد از نشست موفقیت آمیز سوچی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از المیادین، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تحولات نظامی در اوضاع سوریه را بعد از اجلاس سوچی بررسی کرده هست. از سوی دیگر، هیئتی از کمیته امور خارجه و امنیت کنست این رژیم به مسکو سفر کرد تا با مقامات روسی راجع به توافق‌های به دست آمده راجع به سوریه گفتگو کند.

دیدار‌های ولادیمیر پوتین مدیر جمهور روسیه با رؤسای جمهور سوریه، کشور عزیزمان ایران و ترکیه در سوچی، همچنان بر رسانه‌های رژیم صهیونیستی سایه افکنده هست. نگرانی رژیم صهیونیستی مربوط به توافقی در سوریه بدون در نظر گرفتن منافع این رژیم است.

اعزام هیئتی اسرائیلی به روسیه بعد از نشست موفقیت آمیز سوچی

نتایج اعلام شده است از اجلاس سه جانبه روسیه، کشور عزیزمان ایران و ترکیه در سوچی، در کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بررسی شد. ارتش این کشور هم در این نشست، گزارشی از ارزیابی اوضاع در منطقه شمالی ارائه کرد. این نخستین بار است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از امضای توافقنامه آتش بس در جنوب سوریه، راجع به اوضاع این کشور تشکیل جلسه می‌دهد. علاوه بر نگرانی رژیم صهیونیستی از بند‌های توافق احتمالی در سوریه، مسئولان این رژیم به ابراز نگرانی راجع به هر نوع حضور کشور عزیزمان ایران در سوریه ادامه می‌دهند.

رونی دانییل خبرنگار امور نظامی کانال دوازدهم رژیم صهیونیستی گفت: همه چیز در سوریه عوض کردن می‌کند. ایرانی‌ها و روس‌ها در آنجا باقی خواهند ماند. جبهه شمالی اسرائیل از راس الناقوره تا دشت اردن شاهد تحولاتی است که جهت اسرائیل خوب نیست.

ایهود یعری تحلیلگر امور عربی کانال دوازدهم رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از سوی طرف ثالث، نامه‌ای جهت مدیر جمهور سوریه ارسال کرد که اگر نیرو‌های ایرانی در سوریه بر اساس قراردادی شبیه قرارداد با طرف روسی باقی بمانند، اسرائیل سیاست فعلی‌اش را که مبتنی بر خودداری از دخالت هست، عوض کردن خواهد داد. علت این هشدار به بشار اسد، میل به جهت جلوگیری کردن از امضای قرارداد بین او و ایرانی‌هاست.

در ادامه این گزارش آمده است: سخنان اسرائیل راجع به همکاری نکردن آمریکا در اوضاع جدیدی که در سوریه در حال شکل گیری است و ایفای نقش اساسی روسیه در صحنه منطقه و جهان، باعث شد هیئتی از کمیته امور خارجه و امنیت کنست به مسکو سفر کند تا با مقامات بلندپایه روسی دیدار کند. در این دیدار‌ها اوضاع تازه سوریه بعد از توافق‌های به دست آمده در اجلاس سوچی بررسی خواهد شد. دو طرف همچنین راجع به تاثیر کشور عزیزمان ایران در منطقه به خاص سوریه گفتگو خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی با ادعای نگرانی راجع به حضور کشور عزیزمان ایران در سوریه، هیئتی را بعد از نشست سوچی به روسیه اعزام کرده است.

انتهای پیام/

سفر هیئت اسرائیلی به روسیه با ادعای نگرانی راجع به حضور کشور عزیزمان ایران در سوریه

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | اسرائیل | ایرانی | اسرائیل | سوریه | روسیه | توافق | ایران | اجلاس | ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *