خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اجرایی نشدن تعهدات برجام به وسیله طرف برابر با تصویر العمل متناسب کشور عزیزمان ایران مواجه خواهد شد

نماینده دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل متحد گفت: هرگونه عدم اجرای تعهدات برجام به وسیله طرف برابر با تصویر العمل متناسب کشور عزیزمان ایران مواجه خواهد شد.

اجرایی نشدن تعهدات برجام به وسیله طرف برابر با تصویر العمل متناسب کشور عزیزمان ایران مواجه خواهد شد

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل در نیویورک در صحبت صبحگاه امروز (سه شنبه) خود در کمیته خلع سلاح و امنیت بین المللی شرکت ملل با اشاره به برجام اظهار داشت: انعقاد این موافقتنامه بین گروه 1+5 و ایران، به یک بحران ساختگی آخر داد و همانگونه که به درستی به وسیله نمایندگان بسیاری از کشورها در این نشست اشاره شد، انعقاد این موافقتنامه نقش مهم دیپلماسی در روابط بین الملل را ثابت کرد.

نماینده دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل متحد همچنین گفت: هر گونه عدم اجرای تعهدات برجام به وسیله طرف برابر با تصویر العمل متناسب کشور عزیزمان ایران مواجه خواهد شد

وی ضمن تقدیر از تمامی کشورهایی که اهمیت برجام را خاطرنشان کرده و خواستار استمرار اجرای کامل آن شدند، اظهار داشت: کشور عزیزمان ایران به نوبه خود، تمامی تعهدات هسته ای خود بر اساس برجام را اجرا کرده و این عنوان در 8 گزارش پی درپی آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید و منعکس شده است است.

اجرایی نشدن تعهدات برجام به وسیله طرف برابر با تصویر العمل متناسب کشور عزیزمان ایران مواجه خواهد شد

نماینده کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل تأکید کرد که دیپلماسی و اصول بنیادین حقوق بین الملل نظیر اصل وفای به عهد، قربانیان و بازندگان مهم هرگونه نقض برجام به وسیله طرف برابر یا خروج از آن خواهند بود که مسئولیت آن نیز متوجه کشور نقض کننده یا خارج شونده از آن است.

خوشرو در خصوص تصویب معاهده ممنوعیت سلاحهای هسته ای در تابستان امسال نیز اعلام کرد که این اقدام یک تحول نوید بخش و مهم و در واقع تصویر العمل جمعی محکم به نقض تعهدات از سوی کشورهای دارنده سلاحهای هسته ای در خصوص خلع سلاح هسته ای بود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بین الملل | تصویر | ایران | اجرای برجام | سازمان ملل | نقض برجام | تعهدات هسته ا ی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *