خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

به عملیات در دریای چین جنوبی ادامه می‌دهیم / آمریکا

فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام اعلام کرد عملیات در دریای چین جنوبی متوقف نخواهد شد.

به عملیات در دریای چین جنوبی ادامه می‌دهیم / آمریکا

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک ژنرال آمریکایی که به مالزی سفر کرده است اعلام کرد آمریکا عملیات در دریای چین جنوبی را متوقف نخواهد کرد.

ژنرال ترنس اوشانسی فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام در سفر به کوالالامپور گفت : «ما همچنان راجع به اینکه ناوها و هواپیماهای ما در هر جایی که قوانین بین المللی مجاز بداند حضور داشته باشند مصمم هستیم. ما به این اقدام ادامه می دهیم.»

آخرین اتفاق ای که رخ داده است : روز دوشنبه ناوچه موشک انداز یو اس اس جان اس. مک کین با یک نفتکش در تنگه سنگاپور برخورد کرد. این اتفاق دست کم دو کشته برجای گذاشت.

این هشتمین اتفاق در سال کنونی است که در آن یک کشتی جنگی آمریکایی در اقیانوس آرام دخالت داشته هست. دو اتفاق از این حوادث مرگبار بوده اند.

به عملیات در دریای چین جنوبی ادامه می‌دهیم / آمریکا

فرمانده آمریکایی گفت ناوچه موشک انداز یو اس اس مک کین تنها جهت انجام « عملیات » به منظور توسعه «‌ آزادی کشتیرانی»‌ در دریای چین جنوبی در این منطقه حضور داشته هست. این امر جهت به ثبوت رساندن قدرت در برابر پکن است که ادعای مالکیت آن را دارد.

آمریکا در سالهای اخیر چندین عملیات از این نوع انجام داده هست. این در حالی است که چین حضور خود را در این دریای راهبردی تقویت کرده هست. به رغم ادعاهایی که کشورهای همسایه (‌ویتنام، فیلیپین، مالزی و تایوان) راجع به مالکیت این آبها دارند، چین مدعی مالکیت بر تقریبا تمام این منطقه است.

انتهای خبر/

عملیات آمریکا در دریای چین جنوبی ادامه می یابد

واژه های کلیدی: اقیانوس | آمریکایی | آمریکا | مالزی | اخبار بین الملل | آمریکا | چین | عملیات نظامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *