خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گزارش جلسه یکسان کمیسیون امنیت ملی با شورای تامین استان خراسان رضوی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح گزارش جلسه یکسان کمیسیون متبوع خود با شورای تامین استان خراسان رضوی پرداخت.

گزارش جلسه یکسان کمیسیون امنیت ملی با شورای تامین استان خراسان رضوی

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، به تشریح گزارش جلسه یکسان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با شورای تامین استان خراسان رضوی پرداخت و گفت: در این جلسه ابتدا معاون سیاسی استانداری توضیحاتی اطراف پرسشها کلی استان اعم از جمعیت مباحث اقتصادی اجتماعی سیاسی و فرهنگی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در این جلسه مدیرکل اطلاعات استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرماندهی مرزبانی استان، فرمانده قرارگاه ثامن الائمه خراسان، فرمانده قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی در استان، دادستان مرکز استان و مدیر شرکت قضایی نیروهای مسلح استان، گزارشی از مباحث فعالیت‌های حوزه مربوط به خود را ارائه کردند.

وی با اشاره به توضیحات ارائه شده است از سوی مسئولین مربوطه بیان داشت: پرسشها امنیتی استان، ظرفیت فعلی کمک‌کننده به حوزه امنیتی استان، تهدیدات امنیتی پرسشها و مباحث مرزبانی و مسئولیت ها و نحوه مدیریت آنها، حاشیه نشینی مشهد، دلایل و پرسشها آن، پرسشها موسسات مالی، ضرورت تقویت بنیه دفاعی انتظامی و مرزبانی، اشتباهات و نواقص قانون خاص در آیین دادرسی مصوب سال ۹۲ مهمترین محورهای مطرح شده است از سوی مقامات مذکور بود.

گزارش جلسه یکسان کمیسیون امنیت ملی با شورای تامین استان خراسان رضوی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: در این جلسه بروجردی مدیر کمیسیون امنیت ملی، جمالی نوبندگانی، کریمی قدوسی، کواکبیان، فلاحت پیشه، زن چنارانی، نانواکناری، رضایی، برزگر و شخص بنده از اعضای کمیسیون حضور داشتیم، که بروجردی مدیر کمیسیون، از استاندار، اعضای شورای تامین استان و زن چنارانی که موجب حضور شدند تقدیر کرد.

به گفته نقوی حسینی، بروجردی در این جلسه تاکید کرد: با توجه به شرایط جدید، باید طراحی نوین امنیتی جدیدی جهت حفظ امنیت ملی کشور و کلیه دستگاه ها، مراکز تجمع جمعیتی و اماکن عمومی صورت پذیرد، و دوم اینکه باید منشاء تروریسم و مراکز تروریسم پروری را خشکاند چون تروریسم پرورده چنین مراکزی است و سوم اینکه امنیت آب و توزیع عادلانه آن مورد توجه قرار بگیرد.

بروجردی با تاکید بر اینکه کمیته امنیت آب در کمیسیون امنیت ملی نیز با همین نشانه تشکیل شده، به عنوان امنیت سایبری پرداخت و گفت: الان همه توطئه ها، تهدیدات و کارها امنیتی در برابر دشمن های جمهوری اسلامی، از پایدارترین امنیت برخوردار هست، ولی نباید اجازه دهیم، که حتی یک اتفاق هم رخ دهد.

نقوی حسینی گفت: در ادامه این جلسه فلاحت پیشه، کواکبیان، زن چنارانی، برزگر، جمالی و نوریان اظهار نظر کردند و به جهت وقت کم، امکان اظهار نظر جهت سایر اعضا فراهم نشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح گزارش جلسه یکسان کمیسیون متبوع خود با شورای تامین استان خراسان رضوی پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: در بخش انتهایی جلسه استاندار استان ضمن خیرمقدم به اعضای کمیسیون و تقدیر از حضور آنها درخواست کرد که گروه‌های تخصصی از کمیسیون به استان سفر کنند و پرسشها را جزئی‌تر پیگیری نمایند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه خدا را شاکریم علیرغم همه تهدیدات و پرسشها سوء و حاد امنیتی منطقه جمهوری اسلامی دارای امنیتی کم نظیر هست، خاطرنشان کرد: سیاست های امنیتی در شرایط فعلی عوض کردن کرده و مردم حتی یک اتفاق غیر امنیتی را هم تحمل نمی کنند، چنانچه دراستان خراسان رضوی اهل سنت همراه نظام و انقلاب هستند و در کنار شیعیان، با آرامش زندگی می‌کنند.

وی افزود: ما تلاش کردیم پرسشها ساختاری و حقوقی موسسات مالی و پولی و اقتصادی مثل پدیده را حل کردیم ولی بعضی نیازمند اصلاح قوانین است.

گفتنی است: زن چنارانی، نماینده نیشابور و میزبان کمیسیون در این جلسه گفت: یکی از تهدیدات امنیتی پرسشها کارخانجات و صنایع، از جمله کارخانه کارتن پاژ است که معضلات شدیدی ایجاد کرده و باید استاندارد همت کند و آن را حل نماید.

انتهای پیام/

جلسه یکسان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با شورای تامین استان خراسان رضوی

واژه های کلیدی: استاندار خراسان رضوی | مجلس شورای اسلامی | خراسان رضوی | نقوی حسینی | استاندارد | کمیسیون | تهدیدات | سیاسی | امنیت | خراسان | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *