خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترامپ جایگاه جهانی آمریکا را تنزل داده است / نماینده آمریکایی

گئورگی ولدن میکس گفت رییس جمهور آمریکا جایگاه واشنگتن را در دنیا تنزل داده هست. متحدان و هم پیمانان ما احساس می کنند ما به آنها خیانت کرده‌ایم.

ترامپ جایگاه جهانی آمریکا را تنزل داده است / نماینده آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از سی ان ان، گئورگی ولدن میکس – نماینده نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا – در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا جایگاه واشنگتن را در دنیا تنزل داده هست. متحدان و هم پیمانان ما احساس می کنند ما به آنها خیانت کرده‌ایم.

وی افزود: آنها خبر های گیج کننده ای از مدیر جمهور دریافت کرده اند. اعتقاد دارم میزان بودجه وزارت خارجه به منزله خیانتی به کشور ما و منافع آن است.
بسیاری از آمریکایی ها هم اکنون احساس می کنند که با توجه به سیاست انزوا طلبانه ای که دولت دنبال می کند به آنها خیانت شده است هست. نظرسنجی های تازه نشان می دهد به وجهه جهانی آمریکا به خاطر کارها مدیر جمهور آسیب وارد شده است است.

ولدن میکس تاکید کرد: زمانی که ترامپ به عربستان سعودی رفت، حرفی راجع به حقوق بشر نزد. زمانی که او به مصر رفت هیچ حرفی راجع به حقوق بشر نزد. زمانی که او با چینی ها دیدار کرد هیچ حرفی راجع به حقوق بشر نزد. زمانی که وی با روس ها در دفترش دیدار کرد رازها ملی کشورمان را در اختیار آنها قرار داد و هیچ سخنی راجع به حقوق بشر نزد.

ترامپ جایگاه جهانی آمریکا را تنزل داده است / نماینده آمریکایی

این نماینده آمریکایی در آخر خاطر نشان کرد: در مقابل، زمانی که ترامپ به اروپا رفت از متحدانمان انتقاد کرد. به نظر می رسد که کارها مدیر جمهور کارها نماینده ما در شرکت ملل را بسیار سخت می‌کند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: عربستان سعودی | مجلس نمایندگان | دونالد ترامپ | رییس جمهور | آمریکایی | آمریکا | احساس | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *