خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

محبوب‌ترین و منفورترین سناتور‌های آمریکا چه کسانی هستند؟

شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی تازه در آمریکا محبوب‌ترین و منفورترین سناتور‌های این کشور را مشخص کردند.

محبوب‌ترین و منفورترین سناتور‌های آمریکا چه کسانی هستند؟

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی «هیل»، نتیجه های نظرسنجی اخیر «مورنینگ کنسالت» (Morning Consult) حاکی از آن است که برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا، محبوب‌ترین سناتور در میان مردم این کشور هست. براساس نتیجه های این نظرسنجی، میزان رضایت از سندرز در ایالت متبوعش، 71 درصد است که نشان می‌دهد او نسبت به دیگر سناتورهای این کشور از محبوبیت بالاتری برخوردار است . سندرز در نظرسنجی ماه ژوئیه نیز این عنوان را از آن خود کرده بود. این در حالی است که در نظرسنجی ژوئیه، میزان رضایت اهالی ایالت ورمونت از سندرز 75 درصد بود.

نتایج نظرسنجی تازه نشان می‌دهد در سه ماهه سوم امسال میلادی، میزان رضایت مردم آمریکا از تقریباً همه سناتورهای این کشور کم کردن یافته هست. در این مدت جمهوری‌خواهان در تلاش‌های خود جهت لغو و جایگزینی قانون بهداشت و درمان باراک اوباما، مدیر جمهور پیشین آمریکا –موسوم به اوباماکر– ناکام مانده‌اند.

نظرسنجی مورنینگ کنسالت همچنین نشان می‌دهد میچ مک‌کانل، سناتور ایالت کنتاکی و رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنا نامحبوب‌ترین سناتور آمریکاست. میزان نارضایتی از مک‌کانل 55 درصد است که نسبت به نظرسنجی ماه ژوئیه زیاد کردن نشان می‌دهد. سناتور کنتاکی در نظرسنجی ژوئیه نیز عنوان نامحبوب‌ترین سناتور آمریکا را از آن خود کرده بود. با وجود این، در آن وقت میزان نارضایتی ساکنان ایالت کنتاکی از او 48 درصد بود. تنها 33 درصد از شرکت‌کنندگان از ایالت کنتاکی در نظرسنجی اخیر، از عملکرد مک‌کانل رضایت داشتند.

محبوب‌ترین و منفورترین سناتور‌های آمریکا چه کسانی هستند؟

از سوی دیگر، جف فلِیک، سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا، رتبه دوم را در فهرست «نامحبوب‌ترین» سناورهای آمریکا از آن خود کرد. 48 درصد از شرکت‌کنندگان از ایالت آریزونا در این نظرسنجی، نارضایتی خود را از عملکرد فلیک اعلام کردند. سناتور جمهوری خواه آریزونا چند روز پیش در یک صحبت انتقادی از دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا، اعلام کرد قصد ندارد در انتخابات مجلس سنا در سال آینده (2018 میلادی) نامزد شود.

نظرسنجی مورنینیگ کنسالت از اول ژوئیه تا سی‌ام سپتامبر امسال میلادی و با شرکت 255 هزار و 120 نفر از پنجاه ایالت آمریکا برگزار شد.

انتهای پیام/

شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی تازه در آمریکا محبوب‌ترین و منفورترین سناتور‌های این کشور را مشخص کردند.

برنی سندرز بار دیگر محبوب‌ترین سناتور آمریکا لقب گرفت

واژه های کلیدی: سال میلادی | آریزونا | نارضایتی | آمریکایی | کنتاکی | میلادی | آمریکا | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *