خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سوء قصد به جان شهردار آلمانی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز سه‌شنبه، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، حمله با چاقو به یک شهردار آلمانی را محکوم کرد.

سوء قصد به جان شهردار آلمانی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز سه‌شنبه، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، حمله با چاقو به یک شهردار آلمانی را محکوم کرد.

به نظر می‌رسد این حمله به علت موضع مثبت این شهردار نسبت به پذیرفتن پناهجویان انجام گرفته است.

سوء قصد به جان شهردار آلمانی

آندریاس هلشتاین، شهردار ۵۴ ساله شهر آلتنا، شب دوشنبه در یک رستوران به دست مردی که با صدای بلند از سیاست پناهجوپذیری او انتقاد می‌کرد، با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

هلشتاین گفت: اگر دو کارمند این رستوران به کمک او نشتافته بودند، ممکن بود جان خود را از دست بدهد.

هلشتاین که پانسمان بزرگی بر گردن خود داشت و با صدایی ضعیف صحبت می‌کرد به خبرنگاران گفت: این مهاجم پیش از حمله پرسیده است آیا او شهردار است یا خیر. به گفته هلشتاین، بعد از آن، مهاجم چاقو کشیده و گفته است: «تو می‌خواهی من از تشنگی بمیرم، ولی ۲۰۰ پناهجو به آلتنا می‌آوری.»

مرکل که به علت سیاست خود مبنی بر استقبال از پناهجویان مورد انتقاد شدید قرار گرفته هست، گفت: خبر سوء قصد به جان هلشتاین، او را «وحشت‌زده» کرده است و «حال که شهردار آلتنا به خانواده خود بازگشته هست، بسیار آسوده خاطر شده است است.»

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز سه‌شنبه، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، حمله با چاقو به یک شهردار آلمانی را محکوم کرد.

استفان سایبرت، سخنگوی قوه مجریه آلمان، در پیامی در صفحه کاربری خود نوشت: «از افرادی که به او کمک کردند نیز سپاسگزاریم.»

هلشتاین که عضو حزب اتحادیه دموکرات مسیحی مرکل هست، اعتقاد است «تشدید بحث‌های عمومی در مسئله پذیرفتن پناهجویان» به ارتکاب این حمله منجر شده است است.

او گفت: «من حتی امروز ایمیل‌هایی دریافت کردم که از این حمله حمایت می‌کردند. این راجع به شرایط کشور ما حقایقی را نشان می‌دهد.» او افزود خود و خانواده‌اش در سال‌های اخیر بار‌ها ترساندن شده است اند.

مهاجم این حمله در محل جرم دستگیر شد. نیرو‌های پلیس آلمان انگیزه از این حمله را «بیگانه‌هراسی احتمالی» مهاجم اعلام کردند.

انتهای پیام/

حمله به شهردار آلمانی با چاقو

واژه های کلیدی: رستوران | خانواده | دریافت | خانواده | سیاست | ایمیل | آلمان | شهردار | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *