خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کشف انبارهای تسلیحات صهیونیستی در “الوعر” ، ادامه مانور قدرت مقاومت در مناطق نفت‌خیز آرک

ارتش سوریه چندین ناحیه و دِه را در نزدیکی شهر جنوب شرقی حلب به‌تسلط خود درآورد.

کشف انبارهای تسلیحات صهیونیستی در "الوعر" ، ادامه مانور قدرت مقاومت در مناطق نفت‌خیز آرک

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، ارتش سوریه پس از درگیری با تروریست‌های داعش، روستای “جدیدة” در شرق شهر خناصر و روستای “رسم عسکر” و “شریمة” در شمال شرق البلده از حومه جنوب شرقی حلب را به‌تسلط خود درآورد.

در جریان این درگیری‌ها شماری از تکفیری‌ها به‌هلاکت رسیده و چندین تن دیگر زخمی شدند.

کشف انبارهای تسلیحات صهیونیستی در “الوعر” ، ادامه مانور قدرت مقاومت در مناطق نفت‌خیز آرک

نیروهای سوری با ادامه عملیات خود در غوطه شرقی دمشق توانستند بعد از درگیری‌ با گروه‌های تروریستی مسلح، توانستند تعدادی از ساختمان‌های واقع در جنوب منطقه “کازیة سنبل” در وادی عین ترما را به‌کنترل خود درآورده و تعدادی از نفرات تکفیری‌ها را از پای درآورند.

روسیه با به پرواز درآوردن بالگردهای خود بر فراز حومه تدمر، عملیاتی را علیه تروریست‌های تکفیری شروع کرد.

ارتش سوریه چندین ناحیه و دِه را در نزدیکی شهر جنوب شرقی حلب به‌تسلط خود درآورد.

تصاویر اوج بالگردهای K-52 روسیه را که “تمساح” نام دارند در نزدیکی شهر تدمر از شرق استان حمص، طی عملیات نظامی ضد داعش در این منطقه نشان می‌دهد.

*ادامه تسلط نیروهای مقاومت بر نقاط مهم منطقه آرک/ کشف انبارهای وسیع حامل تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی در “الوعر”

به‌نقل از خبرگزاری اعلام‌الحربی؛ ارتش سوریه با همکاری یگان‌های مقاومت توانستند بعد از به‌هلاکت رساندن شماری از عنصرهای داعش، تعدادی از نقاط مهم در شرق منطقه آرک را به‌کنترل خود درآورند.

این نقاط حساس در مسافتی به‌طول 10 کیلومتر و در بزرگراه عمومی آرک به سلسله چاه‌های الهیل واقع است.

پس از تخلیه محله الوعر از تروریست‌های مسلح و تسلیحات آن‌ها، بخش‌های خاص در حمص طی جست‌و‌جوهای خود در این محله با نشانه ارائه خدمات و حمایت از شهروندان آواره جهت بازگرداندن آنان به منازلشان، انبارهای متنوع و گسترده‌ای از تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی را در باتلاقی نزدیک بیمارستان البر این منطقه کشف کردند.

کشف انبارهای تسلیحات صهیونیستی در “الوعر” ، ادامه مانور قدرت مقاومت در مناطق نفت‌خیز آرک

در میان تسلیحات کشف شده، پرتاب کننده خمپاره 240 میلی‌متری، موشک‌های ضدزره، بمب‌های دست‌ساز، کمربندهای انفجاری و مسلسل‌های ساخت رژیم اشغالگر قدس یافت شد.

*پشتیبانی میدانی صهیونیست‌ها از تکفیری‌ها در نزدیکی شهر قنیطره

ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک خمپاره 120 میلی‌متری به منطقه «الصمدانیه» شرقی در نزدیکی شهر قنیطره، که در جهت حمایت این رژیم از تروریستهای تکفیری صورت می‌گیرد، مواضع ارتش سوریه را در این منطقه نشانه قرار داد.

صهیونیست‌ها طی روزهای گذشته چندین حمله هدایت شونده را در این منطقه صورت داده‌اند.

ارتش سوریه چندین ناحیه و دِه را در نزدیکی شهر جنوب شرقی حلب به‌تسلط خود درآورد.

افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر قدس در خبر توئیتری خود از اصابت یک گلوله خمپاره باز در شمال بلندی‌های جولان اشغالی خبر داد و نوشت: این مناسبت از شلیک موشک‌هایی حکایت دارد که به علت جنگ جاری در سوریه پرتاب شده است است.

*حملات جنگنده‌های سوری به هفت نقطه از مواضع داعش در نزدیکی شهر دیرالزور

جنگنده‌های سوری با انجام حملاتی پی‌درپی، مقر حضور و تجمع تروریست‌های داعش را در محله‌های «الحويقة، الحميدية، العرضي، عياش و الموارد» در دیرالزور نشانه قرار داد.

هواپیماهای ارتش سوریه هم‌چنین مناطق پانوراما و جبل ثرده در جنوب دیرالزور را نیز نشانه حملات خود قرار دادند که در مجموع، 15 تن از عنصرهای تکفیری کشته و رخمی شدند و تعدادی از وسایل نقلیه مجهز به مسلسل‌های سنگین تروریست‌ها نیز منهدم شد.

کشف انبارهای تسلیحات صهیونیستی در “الوعر” ، ادامه مانور قدرت مقاومت در مناطق نفت‌خیز آرک

این حملات هوایی همزمان با درگیری‌های دامنه‌دار در جبهه‌های متفاوت دیرالزور صورت می‌گیرد.

*کشتار 40 زن وکودک، جنایتی دیگر از ائتلاف آمریکایی در “المیادین”

جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی با بمباران سنگین روستای الدبلان در منطقه المیادین حومه شرقی دیرالزور و به‌شهادت رساندن بیش از 40 زن و کودک، جنایت دیگری را علیه شهروندان سوری مرتکب شدند.

اهالی این دِه از وحشت و وحشت حملات جنگنده‌های آمریکایی، منازل و دارایی‌های خود را رها کرده و در یک آوارگی دسته‌جمعی، به‌سمت مناطق بیابانی دیرالزور فرار کنند.

گفتنی است که جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی با محوریت آمریکا، با انجام چهار عملیات هوایی اطراف قلعه الرحبة در شهر المیادین را نشانه قرار دادند.

به‌دنبال حملات تروریست‌های داعش به مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه در روستای “جزرة البوشمس” از غرب شهر الکبر حومه شمال غربی دیرالزور، 5 نفر از نیروهای دموکراتیک کشته و 10 تن دیگر نیز زخمی شدند.

در شرایط کنونی که تروریست‌های دست‌پرورده غربی- عربی حاضر در سوریه، سراشیبی سقوط و هزیمت را از سر می‌گذرانند، حامیان آنان به‌ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بیش از هر وقت دیگری به تکاپو افتاده‌اند و در تلاشند تا از دومینوی نابودی تروریسم در منطقه جلوگیری کنند.

از همین رو به‌بهانه‌های متفاوت و با عناوینی چون ائتلاف مقابله با داعش، ضمن تجاوز به خاک سوریه، هر بار مناطق مسکونی شهروندان این کشور را نشانه قرار می‌دهند که یکی از نتیجه های دردناک آن، کشتار صدها و یا هزاران زن و کودک بی‌گناه است.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | عملیات نظامی | حملات هوایی | دیرالزور | صهیونیستی | تروریستی | جنگنده | تروریست | سوریه | نزدیکی

کشف انبارهای تسلیحات صهیونیستی در “الوعر” ، ادامه مانور قدرت مقاومت در مناطق نفت‌خیز آرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *