خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زیباترین ملکه های قشنگی دنیا به روایت تصویر

با این که هرساله زیباترین زن به عنوان « ملکه قشنگی » برگزیده می شود، ولی بعضی از ملکه های قشنگی حتی بعد از کسب این عنوان، هنوز هم

زیباترین ملکه های قشنگی دنیا به روایت تصویر

با این که هرساله زیباترین زن به عنوان « ملکه زیبایی » برگزیده می شود، ولی بعضی از ملکه های قشنگی حتی بعد از کسب این عنوان، هنوز هم جزو زیباترین ها هستند.
هرساله دنیا منتظر مسابقه ای است که در آن زیباترین زنان جهت کسب عنوان زیباترین زن دنیا مسابقه می کنند. شروع این مسابقه های از سال ۱۹۵۱ بود و از آن سال تا دهۀ ۱۹۷۰ تعداد بینندگان این مسابقه های بین المللی در سراسر دنیا به بیش از دو میلیارد نفر بالغ می شد. ولی این میزان به دلایل بسیاری از جمله کم کردن سطح قشنگی و فرهنگ شرکت کنندگان به میزان قابل توجهی کم کردن یافت که منجر به کم شدن استانداردهای کمیتۀ داوری نیز شد.

عبارات مهم : زیباترین زنان – آیشواریا رای
تاریخ این مسابقات، پر است از زنان زیبا که نفس ها را در سینه حبس می کنند و تبدیل به اسطوره های قشنگی می شوند. این ملکه ها با وجود سن و سالشان، هنوز هم از قشنگی و جذابیت خود لذت می برند و باید گفت آنان جزو زیباترین زنان جهانند.

جنیفر هاوکینز ملکه زیبای استرالیایی Jennifer Hawkins

این زیبای استرالیایی زمانی که در سال ۲۰۰۴ به عنوان ملکه قشنگی دست یافت، مطرح شد. او یک بار در طول مسابقه کاملاً اتفاقی به زمین خورد که منجر به ظاهر شدن لباس های زیرش در برابر چشم میلیون ها بیننده گردید و از این جهت اوضاع بد و شرم آوری را در طول مسابقه تحمل کرد. با وجود این که سن هاوکینز کمی اوج رفته ولی هنوز هم جذابیت و قشنگی خود را با شاخصه های ایده آلش حفظ کرده است.

ناتالی گلبووا زیباترین زن دنیا با چشمانی خاص و جالب Natalie Glebova

او اصالتاً روس و اهل کاناداست و در سال ۲۰۰۵ به عنوان ملکه قشنگی دنیا معرفی شد. گلبووا را به داشتن جذابیتی خاص و چشمانی که می تواند با مغناطیسش مخاطب را هیپنوتیزم کند، توصیف می کنند. وی بعد از کسب این عنوان وارد برنامه های تلویزیونی، رقص و نویسندگی شده است است.

زیباترین ملکه های قشنگی دنیا به روایت تصویر

آگبانی دارگو نخستین ملکه قشنگی سیاهپوست Aggbani Dargo

وی اهل نیجریه است و نخستین زن سیاهپوستی است که توانسته عنوان ملکه قشنگی دنیا را به دست آورد. دارگو جهت رهایی از زحمت فقر وارد دنیای مد و قشنگی شد. پیروزی او در مسابقه های سال ۲۰۰۱ که در ویتانم برگزار شد، متمایز از پیروزی سایرین بود. میزان همکاری بییندگان در گزینش دارگو جهت این عنوان حدود %۵۰ بوده است.

آیشواریا رای زیباترین ملکه قشنگی دنیا Aishwarya Rai

بی تردید، او یکی از زیباترین ملکه های قشنگی دنیا به شمار می رود. هنگامی که آیشواریا در سال ۱۹۹۴ برنده شد، قشنگی اش دنیا را خیره کرد و امروز بعد از گذشت ۲۱ سال، او زیباتر و جالب تر از گذشته هست. آیشواریا هم اکنون یکی از ستارگان بالیوود و یکی از زیباترین زنان دنیا است.

با این که هرساله زیباترین زن به عنوان « ملکه قشنگی » برگزیده می شود، ولی بعضی از ملکه های قشنگی حتی بعد از کسب این عنوان، هنوز هم

مونا گرود ملکه قشنگی جهنم و زیباترین چهرۀ تلویزیونی نروژ Mona grudt

این زیبای نروژی در دهۀ چهارم زندگی خود واقع شده است است و هنوز هم از قشنگی اش که به باعث آن در سال ۱۹۹۰ مقام نخست مسابقه های را کسب کرد بهره مند هست. در آن دوره از مسابقات، لقب «ملکه قشنگی جهنم » را به گرودت داده بودند و وی حتی آینده نگری نمی کرد که در مقام دهم جای گیرد. وی اکنون زیباترین چهرۀ تلویزیونی در نروژ است.

لارا دوتا ملکه هندی رکورددار Lara Dutta

این ملکه هندی بالاترین رکورد امتیاز کسب شده است از سوی هیئت داوران را به خود تخصیص داده شده است داده هست. وی در سال ۲۰۰۰ عنوان ملکه قشنگی را کسب کرد و تا امروز همکاری فعالی در زمینۀ قشنگی و امور فرهنگی دارد.

الیسا مکادو زیبارویی از نژاد لاتین Alicia Machado

این ملکه قشنگی ونزوئلایی در سال ۱۹۹۶ موفق به کسب این عنوان شد. قشنگی خاص او که ریشه در نژاد لاتینی اش دارد، بسیار جالب هست. وی اخیراً اعلام کرده قصد دارد داستانش را در قالب یک کتاب منتشر سازد؛ ولی این داستان شیرینی نخواهد بود! لیکن مکادو تصمیم دارد پشت صحنه های مسابقه های مسابقه های قشنگی را که بر پایۀ سوء استفاده از قدرت و نژادپرستی است را افشا کند.

دیانا مندوزا زیباروی دیگری از ونزوئلا Diana Mendoza

زیباروی دیگری از ونزوئلا که در سال ۲۰۰۸ ویتنام ملکه قشنگی دنیا شد. برنده شدن در آن مسابقه با وجود بیش از ۸۰ دختر قشنگ کار راحت ای نبود. ولی بهرحال مندوزا موفق شد امتیاز کافی به دست آورد و بعد از گذشت ۱۲ سال، این عنوان را به کشورش بازگرداند.

سیلویا هیچکاک ملکه قشنگی در بین ۵۶ دختر قشنگ Sylvia Hitchcock

وی در سال ۱۹۶۷ بعد از آن که ملکه قشنگی امریکا شد، عنوان ملکه قشنگی دنیا را نیز کسب نمود. آن دوره از مسابقه های در برزیل برگزار شد و بیش از ۵۶ ددختر قشنگ از سراسر دنیا در آن شرکت داشتند و برنده شدن در مسابقه های بسیار سخت بود. ولی در نهایت هیچکاک حائز این مقام شد.

اوکسانا ویورووا ملکه قشنگی دنیا در سال ۲۰۰۲

این زیباروی روس ، تا امروز دارای بالاترین رکورد امتیازات در بخش لباس های شنای مسابقه های قشنگی هست. وی با امتیاز بالایی که کسب کرد، عنوان ملکه قشنگی دنیا را در سال ۲۰۰۲ جهت کشورش به دست آورد و نخستین برندۀ روسی شد.

زیباترین ملکه های قشنگی دنیا به روایت تصویر

منبع : لوکس تهران

واژه های کلیدی: زیباترین زنان | آیشواریا رای | زیباترین ها | زیباترین زن | استرالیایی | ونزوئلا | زیباترین | آیشواریا | مسابقه | زیبایی | ونزوئلا

زیباترین ملکه های قشنگی دنیا به روایت تصویر

زیباترین ملکه های قشنگی دنیا به روایت تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *