خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عکس+ جنجالی‌ ترین لباس های ملانیا ترامپ

مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا در حال حاضر یکی از پر بحث ترین زنان هست. جدا از این که او بانوی اول آمریکاست، لباس

عکس+ جنجالی‌ ترین لباس های ملانیا ترامپ

مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا در حال حاضر یکی از پر بحث ترین زنان هست. جدا از این که او بانوی اول آمریکاست، لباس هایی که به تن می کند نیز منتقدان زیادی پیدا کرده است. 

از اکسسوری هایی که او استفاده می کند تا لباس ها و کیف و کفش هایش، همگی توجه طراحان مد و منتقدان را به خود جلب کرده، طوری که خبرها و تیترهای زیادی را به خود تخصیص داده شده است داده هست. اگر شما هم دوست دارید که با لباس های بحث برانگیزی که ملانیا ترامپ به تن کرده آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لباس او هنگام دیدار با سران عربستان سعودی 

عکس+ جنجالی‌ ترین لباس های ملانیا ترامپ

اگر چه زنان غربی همگی ترجیح می دهند که هنگام سفر به خاورمیانه، لباسی مناسب با فرهنگ مردمان آن کشور، به عنوان مثال روسری و شال، به تن کنند، ملانیا هیچ توجهی به این امر نکرد و لباسی را که خود می پسندید پوشید. در سال ۲۰۱۵، ترامپ در توییتر خود خطاب به میشل اوباما نوشت: «نه تنها جهت من، که جهت همه مردم عجیب بود که آیا میشل اوباما در دیدار سران عربستان از پوشیدن روسری خودداری کرد. این کمال بی احترامی ست.» ولی حال باید این جمله را خطاب به همسرش بگوید. علاوه بر این موضوع، لباس مشکی بلندی که ملانیا به تن کرده با آن کمربند پهن طلایی، اصلا برازنده همچین موقعیتی نبود.

کلاه او هنگام دیدار از آسیب دیدگان طوفان هاروی 

مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا در حال حاضر یکی از پر بحث ترین زنان هست. جدا از این که او بانوی اول آمریکاست، لباس

زمانی که ملامیا جهت مجروجین طوفان هاروی به تگزاس سفر کرد، یک کلاه بیسبال به سر داشت که روی آن واژه « FLOTUS» به معنی بانوی اول آمریکا حک شده است بود. اگرچه لباس او لباسی مناسب با این شرایط بود ولی درکی از کلاه ورزشی او نداریم. این کلاه بحث های زیادی را در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به راه انداخت. به عنوان مثال یکی از بازدیدکنندگان در توییتر خود نوشته بود: «ملانیا ترامپ کلاهی با واژه «FLOTUS» به سر کرده که به همگان نشان دهد چه کسی است؟»

کفش پاشنه بلند او در دیدار از آسیب زدگان اتفاق طوفان هاروی

نه تنها کلاه «FLOTUS» ملانیا هنگام کمک به مجروحین اتفاق طوفان هاروی غوغا به راه انداخت، بلکه کفش هایی که او به پا کرده بود نیز نقدهای زیادی را به همراه داشت. آیا عجیب نیست که در چنین شرایطی وحشتناکی کفش های مجلسی به پا کنیم؟

عکس+ جنجالی‌ ترین لباس های ملانیا ترامپ

لباس رالف لورن او در مراسم تحلیف

بعد از انتخابات جنجال برانگیز آمریکا و ریاست جمهوری دونالد ترامپ، شاهد تصویر العمل مخالفت آمیز سلبریتی ها و مردم بوده ایم. طراحان لباس نیز از این قاعده مستثنی نبودند و به شیوه خود مخالفت ارزش را با مدیر جمهور تازه نشان دادند. بسیاری از طراحان معروف از طراحی لباس جهت ملانیا ترامپ خودداری کردند. در نهایت بانوی اول آمریکا با لباسی از طرح رالف لورن به مراسم تحلیف رفت. عده ای عقیده دارند که او با پوشیدن این لباس، خود را به شکل ژاکلین کندی در آورده هست. از آن وقت به بعد، برند رالف لورن از چشم بسیاری از مردم افتاد.

مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا در حال حاضر یکی از پر بحث ترین زنان هست. جدا از این که او بانوی اول آمریکاست، لباس

رنگ صورتی لباس او در دومین مناظره ریاست جمهوری همسرش و کلینتون

اگر چه مدل لباسی که ملانیا در مراسم دومین مناظره ریاست جمهوری همسرش و کلینتون پوشیده بود، نقد منفی وارد نکرد ولی رنگ آن بحث های زیادی به راه انداخت. رنگ صورتی جیغ لباسش مناسب با مراسمی که در آن شرکت کرده بود، نبود. از کجا معلوم، شاید او با این پوشش می خواست پیغامی را انتقال یافته کند!

عکس+ جنجالی‌ ترین لباس های ملانیا ترامپ

عینک گوجی او در گورستان ملی آرلینگتون

در دیدار از گورستان ملی آرلینگتون، ملانیا ترامپ عینک دودی از برند گوچی به چشم داشت. نقدهای زیادی از این که عینک زدن در این مراسم نشانه بی احترامی او به دیگران بود، به میان آمد. در واقع او با این کار چشم هایش را از دیگران پوشاند که خود نشانی از بی حرمتی به دیگران و مراسمی که در آن شرکت کرد، بود.

لباس سفید و کوتاه او در دیدار از دیوار ندبه در اورشلیم

بسیاری از افراد معتقدند لباس هایی که ملانیا هنگام سفر به خاورمیانه به تن کرد، به هیچ وجه مناسب آن شرایط نبود. لباسی که او هنگام دیدار از دیوار ندبه در اورشلیم به تن داشت نیز چنین بود. معمولا جهت مکان های مقدس، لباسی بلند با رنگی تیره به تن می کنند، ولی بانوی اول آمریکا جهت چنین مکانی، لباسی سفید و کوتاه با یقه باز v شکل به تن داشت.

کفش پاشنه بلند او در دیدار از قربانیان طوفان ماریا پورتوریکو

دقیقا نمی دانیم که ملانیا چه هم خوانی میان کفش پاشنه بلند و طوفان های مرگبار دیده است که هر بار هنگام ملاقات قربانیان، آن را به پا می کند؟!

لباس صورتی رنگ او در یکی از صحبت ها

علاوه بر کفش پاشنه بلند که ملانیا در هر شرایطی از پاهایش در نمی آورد، او به رنگ صورتی جیغ نیز علاقه زیادی دارد.  بعد از این که او در یکی از صحبت هایش یک لباس صورتی جیغ، آنهم بزرگ تر از سایز تنش، به تن کرد، بحث های زیادی را در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به راه انداخت. بسیاری از پست ها حاوی این خبر بود که او اضافه وزن پیدا کرده هست. یکی از بازدیدکنندگان نیز نوشت: «زمانی که به صحبت ملانیا گوش می کردم، تنها چیزی که توجه مرا به خود جلب کرد، لباس صورتی رنگ و گشاد او بود. او زیاد شبیه یک آب نبات چوبی شده است بود.»

لباس کوتاه او هنگام دیدار از مدرسه ای در عربستان

در سفر به عربستان، ملانیا کوچیک ترین توجهی به فرهنگ کشوری که به آنجا سفر کرده، نکرد. او جهت دیدار از مدرسه ای در عربستان، لباسی کوتاه به تن کرد طوری که پاهای برهنه اش پیدا بود. مطمئنا این لباس نه تنها در چنین کشور مسلمانی، بلکه در محیط رسمی مدرسه نیز کار عاقلانه ای نبود.

پرتره رسمی او جهت کاخ سفید

 

یکی دیگر از تصویر های ملانیا که خشم دیگران را به جوش آورد، پرتره ای بود که جهت کاخ سفید از خود گرفت. آنچه زیاد در این پرتره جلب توجه می کند، انگشتر ۲۵ قیراطی آن است که دونالد ترامپ جهت سالگرد ازدواج ارزش به او هدیه داد. به بیان دیگر، این تصویر بیش از هر چیزی، جنبه تظاهر دارد.

کت ۵۱۰۰۰ دلاری دولچه و گابانای او

کتی که ملانیا ترامپ از برند لاکچری دولچه و گابانا و به قیمت ۵۱۰۰۰ دلار به تن کرد، تیتر بسیاری از مجلات شد. منتقدان معتقدند که او با پوشیدن این کت تنها می خواسته که ثروت خود را به نمایش بگذارد. قیمت این کت با درآمد ۲۰۱۵ خانواده میانگین آمریکا برابری می کند.

تاثیری که او روی برند دولچه و گابانا گذاشت

طراح ایتالیایی برند دولچه و گابانا، لباس های بسیاری را جهت ملانیا طراحی کرده هست، این کار خشم مردم را برانگیخت طوری که پست های زیادی را با هشتک هایی حاوی فحش و ناسزا به این برند لوکس منتشر کردند. ولی این برند آنقدر تحت تاثیر ملانیا قرار گرفته که هشتک های مربوطه را روی تی شرت هایش چاپ و روانه بازار کرد.

منبع : برترینها

واژه های کلیدی: بانوی اول آمریکا | ترامپ در توییتر | عربستان سعودی | کفش پاشنه بلند | ملانیا ترامپ | دونالد ترامپ | عربستان | عربستان، | آمریکایی | آمریکا | عربستان

عکس+ جنجالی‌ ترین لباس های ملانیا ترامپ

عکس+ جنجالی‌ ترین لباس های ملانیا ترامپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *