خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عکس+ بازیگر معروف با ۷ دست لباس متفاوت تنها در یک روز!

بازیگر معروف بلیک لایولی روز دوشنبه جهت معرفی فیلم جدیدش به نام “تمام چیزی که می بینم تو هستی” در نیویورک سیتی از هفت لباس متفاوت و چشمگیر استفاده

عکس+ بازیگر معروف با ۷ دست لباس متفاوت تنها در یک روز!

بازیگر معروف بلیک لایولی روز دوشنبه جهت معرفی فیلم جدیدش به نام “تمام چیزی که می بینم تو هستی” در نیویورک سیتی از هفت لباس متفاوت و چشمگیر استفاده کرد.

بلیک لایولی ۳۰ ساله در یک روز از یک مصاحبه تا مصاحبه دیگر فورا لباس هایش را به مدل دیگر عوض کردن داد. وی در نخستین حضور خود جهت ضبط برنامه ، یک سرهمی مجلسی به رنگ زرد بسیار روشن به تن کرد که از کالکشن بهار ۲۰۱۸ گزینش شده است بود.

استایل های زیبای بلیک لایولیولی بعد از آخر برنامه تلویزیونی صبحگاهی ، نوبت به لباس تازه دیگری رسید و این بار او لباس خود را به یک پیراهن چشمگیر سفید و مشکی مزین به پولک دوزی های رنگی عوض کردن داد و آن نیز در یکی از فشن شوهای بهار ۲۰۱۸ دیده شده است بود. او این لباس از یک کفش پاشنه دار طرح پوست ببری از برند کریستین لوبوتین استفاده کرده بود.

عکس+ بازیگر معروف با ۷ دست لباس متفاوت تنها در یک روز!

در مصاحبه سوم نوبت به استفاده از طرح شطرنجی بود! این بار بلیک یک سرهمی چهارخانه همراه با یک کمربند پوشیده بود که کمر باریک او را بهتر نشان می داد.
سپس این بازیگر لباس خود را به چهارمین لباس آن روز عوض کردن داد و این بار یک کت و شلوار چهارخانه از کالکشن برند رالف لارن گزینش کرده بود. او موهایش را نیز به یک مدل شینیون عوض کردن داده و یک کیف بزرگ پوست سوسماری از کالکشن پاییز ۲۰۱۷ برند مایکل کورس در دست داشت.
لباس بعدی او از یک کت چرم زرشکی رنگ روی یک پیراهن آبی و چکمه های گلدار تشکیل شده است بود، او یک کیف دسته زنجیری بژ و زرشکی در دست داشت و موهایش را نیز به شکل بافت یک طرفه آرایش داده بود.
لباس ششم او سبک معمولی تری داشت، وی یک تاپ ورزشی پولک دوزی شده است و یک شلوار راحت را همراه با یک کت و کفش قرمز ست کرده بود.
در نهایت او آخرین لباس خود را در نمایش رسمی فیلمش پوشید که یک پیراهن متالیک از برند شنل بود و جهت محافظت خود از بادهای پاییزی یک کت سفید نیز به تن داشت.
پرشین وی

واژه های کلیدی: بازیگر معروف | لباس متفاوت | استفاده | پیراهن | برنامه | بازیگر | همراه | شلوار | آرایش

عکس+ بازیگر معروف با ۷ دست لباس متفاوت تنها در یک روز!

عکس+ بازیگر معروف با ۷ دست لباس متفاوت تنها در یک روز!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *