قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دنیای مد و زیبایی / نکات بازاریابی به سبک دست فروشان خیابانی

نکات بازاریابی به سبک دست فروشان خیابانی

بازاریابی | بازاریابی | خیابانی | معرفی | بازار | فعالیت | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

نکات بازاریابی به سبک دست فروشان خیابانی

نکات بازاریابی به سبک دست فروشان خیابانی

مطمئنا دست فروشان خیابانی نیز جهت اینکه کسب و کار فروش خود را رونق دهند اقدام به بهره گیری از روشهای بازاریابی میکنند. همه ي ما هرروز مشغول عرضه محصولات یا خدمات خود به دیگران هستیم و جهت معرفی و تبلیغ آن ها تلاش فراوانی می کنیم. دست فروشان نیزاز این قاعده مستثنی نیستند و چه بسا خیلی بهتر و حرفه اي تر اینکار را انجام می دهند و در مدت وقت کمتر از 1 دقیقه شما را بی انکه تصمیمی به خرید داشته باشید وادار به خرید میکنند.

دست فروشان از خیلی از تبلیغاتچی ها موفقترند چون فلسفه چینی نکرده و خیلی براق و واضح در مدت 2 ثانیه می گویند که به چه کاری مشغول میباشند و چه کالایی را ارائه می دهند و در معرفی کالای خود قدری تبحر دارند که شما ترغیب به خرید می شوید.

نکات بازاریابی به سبک دست فروشان خیابانی

به علت زیاد کردن روز افزون تبلیغات که اکثر آن ها تکراری و یکسان میباشند با گذشت زمان، دیگرنظرها را جلب نمی کنند و عادی میشوند بنابراین باید به شرح محصول یا خدمات و مزیت رقابتی آن ها بیش ازپیش دقت کرد.برای دیده شدن باید متفاوت بود منظور از متفاوت بودن این نیست که علی رغم جریان آب شنا کنیم بلکه میبایست بهتر شنا کنیم تا دیده شویم.

در بازاریابی:

بازاریابی | بازاریابی | خیابانی | معرفی | بازار | فعالیت | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

سعی کنید مثل دست فروشان براق و واضح عمل کنید و از حاشیه بپردازید، تلنگر زدن به حواشی باعث میشوند ذهن مشتری و مخاطب به آن سمت معطوف شود و اصل ماجرا که کالا یا خدمات شماست فراموش شود و او را وارد وادی جدیدی کنید.

در بازاریابی:

به مزیت هاي رقابتی اشاره کنید اینکه شما بگویید شامپو دارم فایده اي ندارد و شما وقت را از دست داده ایدشما بگویید شامپویی دارم که… مزیت و شاخصه آن را بیان کنید.

در بازاریابی:

نکات بازاریابی به سبک دست فروشان خیابانی

از سروصدا دریغ نکنید تلاش کنید همه ي جا حضور داشته باشید حضور شما به برندینگ شما کمک می کند و مردم شما را به ذهن خواهند سپرد از جمله این سروصداها داشتن شبکه هاي مجازی و فعالیت مستمر در آنهاست .

در نمایشگاه ها شرکت کنید، اسپانسر شوید و حضور در خیریه ها را فراموش نکنید به یاد داشته باشید شما مزیت رقابتی خاص اي نسبت به دستفروشان دارید و آن این است که جو هوا بر فعالیت شما آنچنان که بر کار آنخا تاثیر می گذارد تاثیر گزار نیست بعد وقت را غنیمت بشمارید و بازار گذشته از عید را از دست ندهید.هر چه در این 2 ماه دی و بهمن بکارند در دوران راکد بودن بازار یعنی فروردین و اردیبهشت برداشت خواهید کرد.

بازاریابی | بازاریابی | خیابانی | معرفی | بازار | فعالیت | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

واژه های کلیدی: بازاریابی | بازاریابی | خیابانی | معرفی | بازار | فعالیت | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مدل مانتو حریر خوشرنگ ،شیک ،اسپرت و مجلسی (عکس)

۲ مدل مانتو حریر دو رو ، طرح مانتو حریر تابستانی ، طرح مانتو حریر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *