خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آلبوم عکس+ بیوگرافی کامل ساره بیات

جدایی نادر از سیمین | فیلم های سینمایی | جشنواره فیلم | بیوگرافی کامل | اصغر فرهادی | کارگردانی | سینمایی | جشنواره | بازیگری | فیلمنامه | بیوگرافی

آلبوم عکس+ بیوگرافی کامل ساره بیات

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

ساره بیات یکی از بازیگران خوب و محبوب سینما و تلویزیون کشورمان هست. وی که با بازی تحسین برانگیزش در نقش راضیه در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین خود را در ذهن مخاطبین ایرانی جاودانه کرد این روزها بازی اش در سریال پرطرفدار عاشقانه در نقش پگاه مورد توجه قرار گرفته، در این قسمت از تحریریه سایت بیوگرافی این بازیگر موفق را آورده ایم که ملاحظه مینمایید.

آلبوم عکس+ بیوگرافی کامل ساره بیات

ساره بیات بازیگر سینما و تلوزیون کشور عزیزمان ایران هست. وی در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد و هم اکنون ۳۷ سال سن دارد .بیات فارغ‌ التحصیل رشته بازیگری از مؤسسه کارنامه است.

نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ جهت بازی در فیلمجدایی نادر از سیمین گزینش شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ عالی ترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای عالی ترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. خواهر وی سروین بیات بارضا قوچان‌نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران ازدواج کرده است.

او از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه عالی ترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه “کارنامه” به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد.

جدایی نادر از سیمین | فیلم های سینمایی | جشنواره فیلم | بیوگرافی کامل | اصغر فرهادی | کارگردانی | سینمایی | جشنواره | بازیگری | فیلمنامه | بیوگرافی

در سال ۱۳۸۹ با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار عالی ترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره ای عالی ترین بازیگر زن بطور یکسان با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی میباشد.

این فیلم مجموعاً بیش از ۵۱ جایزه جهانی را از آن خود کرده است که از آن جمله، چندین جایزه از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و نیز جوایز معتبر بین المللی همچون جایزه اسکار عالی ترین فیلم غیر انگلیسی زبان ،گلدن گلوب و خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین قابل ذکر هست. اقبال مثبت منتقدان به جدایی نادر از سیمین تا جایی است که بعضی آن را جزو ۱۱ فیلم برتر سال ۲۱۱۱ خوانده اند؛ اگر چه نقدهای مخالفی نیز بر آن وارد شده است است. وی دارای جوایز متعدد در حوزه بازیگری می باشد. آخرین کار وی حضور در سریال باعشق در نقش پگاه می باشد.

ساره بیات مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. خواهر ساره بیات (سروین بیات) با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است.

آلبوم عکس+ بیوگرافی کامل ساره بیات

ورود ساره بیات به بازیگری و سینما

خانواده من خیلی با بازیگری مخالف بودند و من پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر گزینش کردم که از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد که دانشگاه تمام شد، با کلاس‌های بازیگری ذهن خانواده‌ام را آماده کردم. خانواده من هر لحظه به من اعتماد داشتند و دوستان صمیمی من هستند ولی هنر را جزء مشاغل حساب نمی کنند

از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شدم و در جشنواره پلیس در نخستین کارم، جایزه عالی ترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کردم. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه “کارنامه” به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شدم و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شدم که با بازی در این کار نیز نامزد دریافت جایزه شدم.

جدایی نادر از سیمین | فیلم های سینمایی | جشنواره فیلم | بیوگرافی کامل | اصغر فرهادی | کارگردانی | سینمایی | جشنواره | بازیگری | فیلمنامه | بیوگرافی

فکر می‌کنم به هر چیزی که در این حرفه می‌خواستم تا به امروز رسیده‌ام. شاید خیلی کم‌ توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم. خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید جهت همین است که خیلی از جایگاهم راضی ام در کارهایی که کردم آنقدر اتفاقات عجیب و غریب و سخت افتاد که شاید هرکس دیگری غیر از من بود امکان نداشت زیاد از این جلو برود ولی فکر می‌کنم که این سختی‌ها را مورد نیاز داشتم به خصوص جهت من که یک آدم عزیزدردانه بودم و سختی‌های متفاوت را تجربه نکرده بودم. خیلی راضی‌ام از اینکه در زندگی کاری‌ام صبور بودم و موانع زیادی را پشت سر گذاشتم.

به نظر می‌رسد با مجموعه بی‌گناهان زیاد دیده شدید. درست است؟

آلبوم عکس+ بیوگرافی کامل ساره بیات

تا آن وقت تجربه کاری زیادی نداشتم؛ یک سریال بود و یک فیلم سینمایی که تا چهار سال بعد هم اکران نشد. من جهت تمام کارهایم و تمام عواملی که در خدمت‌شان بودم احترام ویژه‌ای قائلم. تمام تلاشم در این عرصه جهت درست بودن هست. امیدوارم توانسته باشم تأثیرم را در تمام کارهایم گذاشته باشم که البته بی‌گناهان نیز جزو کارهایی است که بازی در آن را دوست داشتم و امیدوارم در اجرای آن موفق بوده باشم.

خانم ساره بیات چگونه جهت نقش راضیه در جدایی نادر از سیمین گزینش شدید؟

مثل سایر بازیگران به دفتر آقای فرهادی رفتم. ایشان تست‌های فراوانی را انجام دادند، مدت بسیاری تمرین کردیم و در نهایت به پیشنهاد زن بخت‌آور و با لطف خدا از میان تعداد زیادی از دوستان به وسیله آقای فرهادی جهت این نقش گزینش شدم.

شناخت‌تان از راضیه بر پایه چه روشی بود؟

دنیای کار با آقای فرهادی دنیای شگفت‌انگیزی است و البته متفاوت. در کار با ایشان آن‌قدر تجربیات متعدد و هیجان‌انگیز وجود دارد که خود را فراموش می‌کنی. این‌که با چه روشی وارد شوی، چیزی است که ایشان قبل از فیلم‌برداری با تمرین‌های متعدد تو را به اندازه کافی به آن شخصیت نزدیک می‌کند و تو خودِ نقش می‌شوی. بین تو و شخصیت داستان راه زیادی وجود دارد که ایشان به تبدیل این فرآیند به تو کمک می‌کنند و تو را از خود و از هر چه تا حالا بودی جدا می‌سازند. من نیز جهت این نقش مابه‌ازای بیرونی داشتم و تلاش می‌کردم جهت بعضی از حرکات حسی و فیزیکی از قشر مشابه راضیه استفاده کنم. از آن‌چه در جامعه بسیار دیده بودم باید به لحاظ رفتاری الگوبرداری می‌کردم.

یکی از شخصیت‌های محوری فیلم، راضیه است که در پیشبرد داستان نقش اساسی دارد. نقشی که به بازیگرش مجال می‌دهد که بازی پرنکته و پر از جزئیاتی را ایفا کند. جهت درآمدن این جزئیات، چه کردید؟

قبل از شروع فیلم‌برداری جهت پرداختن به شخصیت داستان خیلی کار داری و راهی که در برابر توست، راه دشواری‌ست که اگر به آن‌چه ایشان می‌گویند توجه داشت باشی، بخش اعظمی از کارت ساده می‌شود. به عنوان مثال خواندن قرآن در مسجد یا خواندن نماز جماعت جزو تمرین‌هایی بود که به وسیله ایشان از من خواسته شده است بود. همچنین رفتن به محله‌های پایین شهر، سوار شدن به مترو، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه و استفاده نکردن از خودروی شخصی. من در طول این تمام تمرین‌ها با لباس و چادر و کفش راضیه حضور پیدا می‌کردم. تمام زیورآلات از جمله ساعت و دستبند و انگشتر، البته به‌جز انگشتری که جهت راضیه توافق کرده بودیم از دستانم باز شد. حتی خاطرم است روزها درون کیفم را خالی از پول می‌گذاشتم تا توان خرید هیچ‌چیز را نداشته باشم. چیزهایی که دوست داشتم باید نمی‌خریدم تا از حالِ راضیه باخبر می‌شدم.

خانم بیات میانگین برداشت پلان‌های بازی‌تان چند بود؟

در طول کار آن‌قدر مسئولیت‌های سنگین داشتم و آن‌قدر باید کارهای زیاد و مهمی انجام می‌دادم که هرگز به تعداد برداشت‌ها توجهی نداشتم. من در فضایی که آقای فرهادی به وجود آورده بود زندگی می‌کردم. دوربین در زندگیِ من با من همراه بود. اصلاً متوجه تعدد و تکرار برداشت‌ها نبودم.

با توجه به دوربین عمدتا متحرک و روی دست، استمرار حسی پلان‌ها را چگونه حفظ کردید؟

حفظ راکوردها و استمرار حسی جزو وظایف یک بازیگر محسوب می‌شود. این تنها کاری است که می‌شود کرد. ما قبل از گرفتن پلان‌ها تمام سکانس را تمرین می‌کردیم. باید در طول تمرین همه‌چیز را به ذهن می‌سپردم، در واقع کل سکانس را. از دستیاران آقای فرهادی کمک می‌خواستم تا حرکاتم را کنترل کنند. حرکات در طول سکانس کاملاً کنترل‌شده بود. میزان تمرین‌ها آن‌قدر زیاد بود که همه‌چیز ملکه ذهنم می‌شد. در طول تمرین‌ها ایشان به نکات فراوانی اشاره می‌کردند که حفظ راکورد، کم‌ترین آن بود.

خانم ساره بیات تعریف‌تان از تکنیک در بازیگری چیست؟

بهره‌گیری از چارچوب‌های به اثبات رسیده فن بازیگری، رعایت اصول بازیگری، بدعت و نوآوری، خلاقیت، درک صحیح از شخصیت داستان، ایجاد فضای مناسب جهت حل شدن در نقش و آموخته‌های ما. حتی به نظرم کار روی بدن، بیان و واکنش‌ها صحیح در طول کار، تمام این‌ها می‌توانند جهت بازیگر تکنیک محسوب شود که البته تعداد این تکنیک‌ها به اندازه روزهای تجربه بازیگری‌ام هستند.

صحنه‌های نهایی دعوای حجت و راضیه در آشپزخانه از جمله صحنه‌های پرتنش فیلم است که دیگر از قالب آرام قبلی بیرون می‌آیید. این، منافاتی با شخصیت طراحی‌شده از سوی شما نداشت؟

راضیه انسان بود، انسان هم چندبعدی است و دارای احساسات متفاوت و دارای حالت‌های متعدد. انسان هر لحظه یکسان نیست. او به‌شدت مدافع حق پایمال‌شده‌اش بود. او در صحنه دعوا با نادر ایستاد و مقاومت کرد تا حقش را بگیرد. زمانی که به حکم شرع نگذاشت تا دست نامحرم بنا به اعتقاداتش با او برخورد کند، فریاد کشید. زمانی که در اتوبوس از پا افتاد، خستگی‌اش را پنهان نکرد. این واکنش‌ها در تعامل با راضیه بود، نه در تقابل با او.

نظرتان راجع به بازیگران مقابل‌تان در این فیلم چیست؟

شاید حتی نشود گفت بازیگران مقابل. آن‌ها در برابر من نبودند، در کنار من بودند. متحد بودیم و وفادار به نقش. همه از همه بودیم، یک‌دست و هم‌عهد و پیمان. از تمام نکاتی که در کنارشان آموختم، سپاسگزارم.

فکر می‌کردید بازی‌تان این‌قدر مورد توجه قرار بگیرد؟

بله، به‌جرأت، چون به خلق اثر ایمان داشتم و خودم را نیز به‌درستی می‌شناختم.

نظرتان راجع به جایزه خرس نقره‌ای جشنواره برلین چیست؟

من از لحظه‌ای که به وسیله آقای فرهادی جهت این نقش گزینش شدم، جایزه‌ام را دریافت کردم. هرگز به فکر این‌که در آینده قرار است چه اتفاقاتی بیفتد یا چه جایزه‌ای دریافت کنم نبودم. عطش آموختن از او آن‌قدر در من زیاد بود که فرصتی جهت افکار دیگر نبود. متمرکز به نقش بودم و آن‌چه او می‌گفت، ولی از این‌که این رسالت را داشتم که به نمایندگی از کشورم جهت خاکم هدیه‌ای به ارمغان بیاورم، از خداوند سپاسگذارم و قدردان.

استقبال مطبوعات و تماشاگران در آلمان چگونه بود؟

فوق‌العاده و غیرقابل باور. گویی در شهر هیچ اتفاقی به‌جز جدایی نادر از سیمین نیفتاده بود. مطبوعات و مخاطبان در اطراف ما از هیچ‌چیز جز علاقه به این کار سخن نگفتند. عکس‌های مراسم افتتاحیه بر روی جلد اکثر نشریات چاپ شده است بود و استقبال باشکوهی که از فیلم شد و همچنین تشویق‌های طولانی‌مدت آن‌ها حیرت‌آور بود. هیچ‌کس بعد از اتمام کار سر از پا نمی‌شناخت و دنیا کار را تشویق کرد، آیا که مخاطبان و هیأت داوران از سراسر دنیا به آن‌جا آمده بودند و بزرگانی که در عرصه سینما از نام‌آوران بودند متحیر بودند. دیگر من چه بگویم؟

شما الان راضیه جدایی… را فراموش کرده اید؟ از آن نقش خلاص شده است اید؟

گرفتار و مبتلا و یا اسیر راضیه نیستم که از آن خلاص شوم یا رهایی یابم، بلکه راضیه یکی از بخش های جالب و فوق العاده زندگی کاری من محسوب می شود که در مسیر تکامل زندگی کاری ام همراهی بی نظیری با من کرده. کاراکتر راضیه توان من را در ادامه این راه زیاد کردن داده. راضیه جهت من انرژی هست، نه ایستگاهی که در آن توقف کنم.

برای جداشدن از یک نقش چه می کنید؟ سریع می روید سیر یک فیلم دیگر یا نه، می روید مسافرت، کتاب می خوانید، می روید دنبال زندگی شخصی و اصلا به سینما فکر نمی کنید؟ اصلا این قدر درگیر نقش می شوید که نیاز به بازسازی معنوی داشته باشید؟

برای جداشدن از نقش قبلی، فیلم جدیدی را شروع می کنم، به همین سادگی. بازیگری یعنی همین. البته نکات شما را رد نمی کنم، به انضمام فاصله زمانی منطقی بین پذیرش دو نقش. ترجیح جهت من فاصله بین پذیرش دو نقش زندگی کردن هست؛ یعنی همان حرف های شما، یعنی نفس کشیدن، تجربه کردن، شنیدن، تماشاکردن.

برای شخصیت طراحی دارید؟ به عنوان نمونه می گویید این شخصیت در نقطه A است، بعد کم کم عوض کردن می کند و به نقطه B می رسد؟

طراحی جهت من یعنی فیلمنامه به اضافه شیوه روایت کارگردان. از تلفیق فیلمنامه و کارگردانی می توان به شخصیت پردازی رسید و این اصل مهمی جهت من هست؛ قرارگرفتن در اتمسفری که به وسیله کارگردان هدایت می شود و من در آن به ایفای نقش می پردازم. شرایط ایده آل جهت بازیگر فیلمنامه سنجیده و کارگردانی درست است که با ضعف یکی از این دو حتما طراحی بازیگر دچار مسئله خواهدشد.

کارنامه تان را که مرور می کنیم می بینیم زیاد گزینش هایتان زن هایی اند که مدام با خودشان در کشکمش اند. همه چیز درونی است و آنچه که بیرون دیده می شود تنها سطح ماجراست. از جدایی… تا ناهید و حتی خداحافظی طولانی، نگاه کردن به صورت تان حکایت از یک غم خیلی عمیق دارد که انگار نمی شود از شرش خلاص شد. این گزینش ها «پیش آمده» یا این که فکر کرده اید در آنها بهتر عمل می کنید؟

یکی از جذابیت های بزرگ بازیگری جهت من مواجهه با چالش جهت درک یک شخصیت هست. جهت همین، شخصیت های چندوجهی، خاکستری، حتی مرموز برایم جذابیت بسیاری دارند. شخصیت سطحی نیاز به بازی ندارد.

شما چطور یک نقش را گزینش می کنید؟ می خواهیم بدنیم معیارتان دقیقا چیست؛ کارگردان، همکاران، فیلمنامه، حس و حال خودتان، مشکل نقش یا چیزهای دیگر…؟ به عنوان نمونه می شود بگویید بازی در «خواب زده ها» و «خداحافظی طولانی» را جهت چه قبول کردید؟

فیلمنامه، کارگردان، عوامل پشت صحنه. همه اینها عوامل موثر در گزینش من اند که البته منوط به احوالات خودم در آن روزهایم هستند. علت گزینش «خواب زده ها» جواب پرسش سوم شماست: آخر دادن به راضیه جدایی… با بازی نازگل مشرقی خواب زده ها؛ دو ژانر و اتمسفر کاملا متفاوت که البته حضور آقای جیرانی انگیزه ام را تقویت می کرد. علت گزینش «خداحافظی طولانی» هم علاقه ام به سینمای فرزاد موتمن بود.

بازی در فیلمی مثل «محمد رسول الله (ص)» جهت بازیگران یک ریسک هست؛ از یک طرف عوامل حرفه ای بین المللی حضور دارند که کار کردن با آنها جالب است و از طرف دیگر، در همان مرحله خواندن فیلمنامه می شود مطمئن شد که هیچ شخصیتی جز پیامبر(ص) نقش مهم نیست و آن قدرها وقت دیده شدن جهت بقیه بازیگرها وجود ندارد. شما چطور با این فیلم برخورد کردید؟

به نظرم تمام بازیگران فیلم «محمد رسول الله (ص)» نقش مهم اند. جهت این که با هر مقدار حضور، در آن، نشانی حضرت را می دهند. یعنی تکمیل شدن یک پازل که با از بین بردن یکی از این نقش ها، طراحی ناقص می شود. جهت این که تماشاگر با اتمسفر یا قصه ای از نقش مهم رو به روست، نه صورت، فیزیک و میمیک او. جهت پذیرش حلیمه حتی لحظه ای درنگ نکردم.

فیلم محمد رسول الله (ص) از آن نوع فیلم هایی است که بازی رئال به شیوه معمول نمی طلبد، چون آن قدرها روی بازیگر مکث می کند تا شخصیت پردازی کند. طراحی تان جهت نقش چه بود؟ راهنمایی ها چه بود؟ قرار بود چطوری بازی کنید و چطور به نظر برسید؟

تعداد و تنوع نقش ها شبیه شرح متنوع و پراکنده هست، ولی جزئیاتی جالب و مهم که کنار هم قرار گرفتن آنها کلیت مهمی به اسم حضرت رسول (ص) را روایت می کند. بنابراین مهم این است که من در نقش حلیمه که یکی از شرح است ولی مهم، تمام تلاش خود را جهت برقراری ارتباط تماشاگر با کلیت زندگی حضرت رسول انجام بدهم. البته در اهمیت کاراکتر حلیمه همین کافی است که جهت بررسی دوران کودکی حضرت، شخصیت حلیمه فصلی جدانشدنی است و بسیار پراهمیت.

حلیمه از معدود نقش های شماست که کشمش درونی ندارد و بیشتر، متمرکز است روی بروز احساس. جهت شما هسته مرکزی بازی چه بود؟ می خواهیم بدانیم خودتان در طراحی نقش می خواستید چه جنبه ای از شخصیت زیاد دیده شود؟ کدام وجه احساسی اش؟ حرف ما راجع به آن چیزی است که خودتان به فیلمنامه اضافه کردید و الان دوست دارید دیده شود.

رواقع این تنها نقشی است که اصلا به دیده شدن بازی خودم توجهی نداشتم. آن قدر غرق لذت و علاقه معنوی بودم که از خدا خواستم به من نیروی مضاعف عطا کند تا از بعد سنگینی این شخصیت بربیایم. فقط دعا می کردم و از خدا می خواستم کمکم کند و هیچ طرح جز ذکر در طول کار یادم نمی آمد. علاقه و شیدایی حلیمه به حضرت رسول (ص) و روایت دو فصل زندگی حلیمه قبل و بعد از مواجهه با حضرت، نکات مهم پردازش شخصیت حلیمه بود در بازی من.

حلیمه یک شخصیت تاریخی است که قاعدتا نزدیک شدن به آن خیلی سخت هست. شما حلیمه خودتان را ساختید یا حلیمه مدنظر مجید مجیدی را؟ یا نه، به این فکر کردید که به عنوان نمونه باید به تاریخ وفادار باشید و همه چیز را در مطالعات به دست بیاورید؟

همه چیز کاملا توام با تعامل بود؛ تعاملی بود بین کارگردانی کاردان که پناهگاه امنمان بود و منی که ولع داشتم جهت حضورم در این کار. من حلیمه خود را ساختم با راهنمایی های آقای مجیدی، با تایید ایشان و با نظارت لحظه لحظه ارزش بر کل اثر، نه تنها نقش حلیمه. ضمن این که ما برشی از تاریخ را روایت کردیم؛ بنابراین پایبندی به تاریخ و شخصیتی که بعد از آن شکل گرفته توصیه بسیار بااهمیتی است.

با آقای شجاع نوری که صحبت کردیم، می گفت هروقت گریم می شد و خط ها روی صورت اش می آمد، انگار استحاله پیدا می کرد و به خود شخصیت عبدالمطلب نزدیک می شد. گریم روی بازی شما چنین تاثیری داشت؟ اصلا عوامل خارجی چه کمکی کردند؟ با ذکر مثال لطفا!

مطمئنا کار تمام عوامل تاثیرش را بر صورت و کارم می گذارد، هرکس به نوع، و تلاش می کنم از تمام تلاششان جهت رسیدن به بهتر شدنم در اثر استفاده کنم. عوامل خارجی با تحقیق و تفحص بسیار موشکافانه به شرح پرداختند. وسواس آنها کارم را دشوارتر می کرد و مدام جدیت را یادآور. حضورشان دلگرمم می کرد و خیالم را آسوده. کاردانی آنها مرا به نقش نزدیک و نزدیک تر می کرد و در انتها بسیار از نتیجه راضی بودم و ارتباط خوبی برقرار می کردم. البته به هیچ وجه نمی شود منکر دانش، تجربه و هنر همکاران وطنی خود شد که هر لحظه قدران زحمات و انتقال تجربیاتشان در کارهای متفاوت به خودم هستم.

جایی گفته اید معمولا بین بد و بدتر گزینش نمی کنم و هر لحظه تلاش کرده ام عالی ترین گزینش ها را داشته باشم. حالا که کارنامه تان را نگاه می کنید بینشان هیچ گزینش بدی نمی بینید؟

در سینمای ما بازیگر پیشگو نیست، بلکه نهایتا براساس تجربه، هوش و ارزیابی در لحظه تصمیم می گیرد. فیلمنامه خوب و متفاوت جهت فرار از تکرارها، کارگردان خوب و یک گروه درجه یک و حرفه ای عواملی هستند که بازیگر را جهت پذیرش یک نقش نه تنها راضی، بلکه تشویق می کنند. ولی این که خروجی اثر چه خواهد شد و تماشاگر با آن چه برخوردی خواهدکرد آینده نگری اش جهت بازیگر کار دشواری است.

فیلم های سینمایی:

۱۳۹۵، فیلم زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده

۱۳۹۵، فیلم بیست و یک روز به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان

١٣٩۵، فیلم لابی به کارگردانی محمد رهبری

عبارات مهم : جدایی نادر از سیمین – فیلم های سینمایی
۱۳۹۴، فیلم آااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان
۱۳۹۳، فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی

۱۳۹۳، فیلم سینمایی ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده
۱۳۹۳، فیلم سینمایی خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن
۱۳۹۲، فیلم سینمایی خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی

۱۳۹۲، فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی
۱۳۹۲، فصل فراموشی فریبا
۱۳۹۲، فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی

۱۳۹۱، فیلم سینمایی محمد به کارگردانی مجید مجیدی
۱۳۹۶، فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی
۱۳۸۵، فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی

تله‌فیلم:

۱۳۹۳، تباهی به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل

۱۳۸۹، ترانه پائیزی به کارگردانی بهمن زرین پور

۱۳۸۸، فوت یک شاعر به کارگردانی حسن هدایت

۱۳۸۸، ریسمان سبز به کارگردانی علیرضا امینی

۱۳۸۸، شیفت شب به کارگردانی مهدی کرم پور

سریال:

۱۳۹۵-۹۶، باعشق به کارگردانی منوچهر هادی

۱۳۸۷، بی‌گناهان به کارگردانی احمد امینی

۱۳۸۶، یک مشت پر عقاب به کارگردانی اضغر هاشمی

جوایز و نامزدها

۱۳۹۵، جشنواره بین‌المللی کوئینز ، عالی ترین بازیگر زن جهت فصل فراموشی فریبا

۱۳۹۴، جشنواره بین‌المللی فیلم تیبورون ، عالی ترین بازیگر زن جهت فصل فراموشی فریبا

۱۳۹۴، جشنواره بین‌المللی فیلم راوی ، عالی ترین بازیگر زن جهت فصل فراموشی فریبا

۱۳۹۱، جشنواره بین‌المللی فیلم پام اسپرینگز، عالی ترین بازیگر زن جهت جدایی نادر از سیمین

۱۳۹۱، انجمن منتقدان فیلم لندن، عالی ترین بازیگر نقش مکمل زن جهت جدایی نادر از سیمین

۱۳۹۰، جشنواره فیلم برلین، خرس نقره‌ای عالی ترین بازیگر زن به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی، کیمیا حسینی جهت جدایی نادر از سیمین

۱۳۸۹، بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر، عالی ترین بازیگر نقش مکمل زن جهت جدایی نادر از سیمین

۱۳۹۵، سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، نامزد عالی ترین بازیگر زن جهت آاادت نمیکنیم

۱۳۹۴، جشنواره بین‌المللی فیلم نارا، نامزد عالی ترین بازیگر زن جهت ناهید

(منبع بخشی از مصاحبه :ماهنامه صنعت سینما)

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

بیوگرافی کامل ساره بیات + آلبوم عکس

واژه های کلیدی: جدایی نادر از سیمین | فیلم های سینمایی | جشنواره فیلم | بیوگرافی کامل | اصغر فرهادی | کارگردانی | سینمایی | جشنواره | بازیگری | فیلمنامه | بیوگرافی

آلبوم عکس+ بیوگرافی کامل ساره بیات

آلبوم عکس+ بیوگرافی کامل ساره بیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *