خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مراودات تجاری اتریش با کشور عزیزمان ایران تضمین می‌شود

مسئول کنترل بانک اتریش با بیان اینکه مراودات تجاری کشور عزیزمان ایران و اتریش متاثر از اوضاع مبادلات مالی هست، گفت: کنترل بانک اتریش مراودات تجاری فعالان اقتصادی اتریش با کشور عزیزمان ایران را تضمین می‌کند.

مراودات تجاری اتریش با کشور عزیزمان ایران تضمین می‌شود

مراودات تجاری اتریش با کشور عزیزمان ایران تضمین می شود

مسئول کنترل بانک اتریش با بیان اینکه مراودات تجاری کشور عزیزمان ایران و اتریش متاثر از اوضاع مبادلات مالی هست، گفت: کنترل بانک اتریش مراودات تجاری فعالان اقتصادی اتریش با کشور عزیزمان ایران را تضمین می کند.

به گزارش تحریریه سایت YYJC به نقل از خبرگزاری فارس، «اروین مارخهارت» مسئول کنترل بانک اتریش با بیان اینکه آینده نگری من از ادامه فعالیت های اقتصادی با کشور عزیزمان ایران خوب هست، گفت: مشکلاتی در بخش تأمین مالی وجود دارد و تا حدودی هم ادامه این ارتباطات بستگی به سیاست های ایالت متحده آمریکا دارد.
وی افزود: اگرچه سیاست های تازه آمریکا ممکن است در روابط اقتصادی کشور عزیزمان ایران و اتریش تأثیرگذار باشد، ولی کنترل بانک اتریش جهت آن راه حلی دارد و صادرکنندگان و سرمایه گذاران اتریشی را در این زمینه کاملاً حمایت می کند، تا از امنیت سرمایه گذاری خود با کشور عزیزمان ایران مطمئن باشند.

عبارات مهم : سرمایه گذاری – سرمایه گذار
وی با بیان اینکه بانک های کمی با کشور عزیزمان ایران همکاری دارند، گفت: اوبربانک اتریش با 14 بانک ایرانی قرارداد امضا کرده و بانک رایفایزن هم از جمله بانک های اتریشی است که قرار است وارد مراودات مالی با کشور عزیزمان ایران شود.
مارخهارت با تأکید بر اینکه شرکت های بزرگ اتریشی که به کشور عزیزمان ایران کالا صادر می کنند بدون وجود گارانتی ها و گارانتی نامه های بانکی نمی توانند کار کنند، اظهار داشت: ولی جهت شرکت های کوچک چه وقت تحریم ها و غیر تحریم ها این پشتیبانی های بانکی وجود داشته و با کشور عزیزمان ایران کار می کردند، چنانچه مراودات تجاری کشور عزیزمان ایران و اتریش در وقت تحریم ها حدود 200 میلیون یورو بود.
وی در پاسخ به این پرسش که اطمینان سرمایه گذاران در امر سرمایه گذاری و وجود گارانتی نامه های بانکی چقدر در زیاد کردن مراودات تجاری دو کشور مؤثر هست، بیان داشت: حجم مراودات تجاری دو کشور کشور عزیزمان ایران و اتریش تا قبل از تحریم ها 800 میلیون یورو بود و ما تلاش می کنیم دوباره به این رقم دست یابیم.
سیاست های آمریکا بر مراوادت تجاری کشور عزیزمان ایران و اتریش تأثیرگذار هست، بله تأثیر دارد، لیکن هزاران بانک در اروپا وجود دارند که جرات کار کردن با کشور عزیزمان ایران را ندارند و تنها دو بانک اوبر بانک و رایفایزن بانک اتریشی جهت مراودات تجاری پیش قدم شده است اند که دو بانک منطقه ای هستند، ولی همانطور که پیش از آین به آن اشاره کردم، کنترل بانک کشور عزیزمان ایران جهت حمایت از فعالیت اقتصادی فعالان اقتصادی برنامه دارد و ما هم جهت مراودات تجاری با کشور عزیزمان ایران به هیچ وجه دنبال استفاده از دلار نیستیم.
به گزارش فارس: کنترل بانک اتریش یک بانک شخصی است و به طور خاص در زمینه صادرات به کشورهای متفاوت فعال است و این بانک سرمایه سرمایه گذاران از جمله سرمایه فعالان اقتصادی در مراودات تجاری را با کشور عزیزمان ایران تضمین می کند.


منبع: خبرگزاری فارس

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | سرمایه گذار | تأثیرگذار | گارانتی | سیاست ها | تحریم ها | ایرانی | آمریکا | اقتصادی | کنترل | سیاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *