خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قیمت نفت به بیش از ۶۳ دلار زیاد کردن یافت

رویترز اعلام کرد: کم کردن واردات نفت آمریکا از کانادا و انتظار جهت تمدید توافق اوپک قیمت نفت را به بالای ۶۳ دلار در هر بشکه رساند.

قیمت نفت به بیش از ۶۳ دلار زیاد کردن یافت

قیمت نفت به بیش از ۶۳ دلار زیاد کردن یافت

رویترز اعلام کرد: کم کردن واردات نفت آمریکا از کانادا و انتظار جهت تمدید توافق اوپک قیمت نفت را به بالای ۶۳ دلار در هر بشکه رساند.

به گزارش تحریریه سایت YYJC به نقل ازخبرگزاری فارس، با ادامه کم کردن واردات نفت آمریکا از کانادا که بر کم کردن های ذخایر نفتی این کشور افزود و همچنین انتظار جهت ادامه توافق کم کردن تولید اوپک، قیمت نفت امروز زیاد کردن یافت.
هر بشکه نفت برنت با 74 سنت زیاد کردن 63.31 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 1.08 دلار زیاد کردن 57.91 دلار معامله شد.

عبارات مهم : آمریکایی – کانادا
به گفته تاجران، زیاد کردن قیمت نفت به علت کم کردن انتقال نفت کانادا به آمریکا بوده است.
شرکت ترانس کانادا اعلام کرد 85 درصد انتقال روزانه 590 هزار بشکه نفت از خط لوله کی استون تا آخر ماه نوامبر را کم خواهد کرد. این خط لوله منطقه نفتی آلبرتا را به پالایشگاه های آمریکا وصل می کند، هفته گذشته بعد از نشت 5 هزار بشکه ای در داکوتای جنوبی تعطیل شد.
به گفته تاجران، همچنین بعضی از زیاد کردن قیمت نیز ناشی از گزارش منتشره آمریکن پترولیوم است که اعلام کرد که ذخایر نفتی این کشور در هفته نهایی به 17 نوامبر 6.4 میلیون بشکه کم کردن یافته است.
خارج از آمریکای شمالی، بازار تحت تاثیر تلاش های اوپک جهت کم کردن تولید و آخر دادن به مازاد عرضه در دنیا تقویت شده است است.
این توافق در ماه مارس منقضی می شود ولی اعضای اوپک در 30 نوامبر گرد هم جمع می شوند تا در مورد این سیاست تصمیم گیری کنند.
استفان آنس، تاجر بازار در این رابطه گفت: خروجی این نشست در نهایت قیمت نفت را مشخص خواهد کرد
بانک جی پی مورگان در چشم انداز کالاهای اساسی در سال 2018 آینده نگری کرد: بازارهای نفتی با اعتبار تمدید توافق کم کردن تولید در سال 2018 متوازن خواهند شد. ولی بدون این توافق، بازارها دوباره با مازاد روبرو خواهند شد.
این بانک آمریکایی اعلام کرد: ما انتظار داریم که نفت برنت در محدوده 40 تا 60 دلار در هر بشکه معامله شود و نفت برنت در سال 2018 به 58 دلار در هر بشکه خواهد رسید. همچنین نفت خام آمریکابه طور میانگین در هر بشکه به 54.6 دلار می رسد.


منبع: خبرگزاری فارس

واژه های کلیدی: آمریکایی | کانادا | واردات | آمریکا | توافق | بازار | انتقال |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *