خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پرداخت 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان در ماه جاری

مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: در ماه جاری بیش از 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرده ایم که تأمین این هزینه

پرداخت 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان در ماه جاری

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید تقی نوربخش مدیر عامل شرکت تامین اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شستا گفت: در ماه جاری بیش از ٤٢٠٠ میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرده ایم که تأمین این هزینه بدون اتکاء به دولت افتخار بزرگی جهت شرکت تأمین اجتماعی است.

نوربخش ادامه داد: تشکیل «شستا» در درجه اول جهت پرداخت بدهی دولت بوده است و به علت محدودیت نقدینگی بخشی از بدهی های دولت به شرکت تامین اجتماعی به صورت بنگاه انتقال یافته شده است است.

وی با بیان اینکه از مدیرانی که در این سالها در شستا همکاری کرده اند، تقدیر می کنم، گفت: همه آنها با انگیزه ارتقای سرمایه بیمه شدگان کار خود را انجام دادند و تلاش زیادی جهت تحقق اهداف و برنامه ها انجام دادند.

پرداخت 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان در ماه جاری

مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی افزود: شستا با مدیریت صحیح و مدیران پاکدست کمترین پرسشها و عارضه را داشته است و انضباط مالی شستا جای تقدیر و تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه ریاست جمهوری نگاه جدیدی نسبت به شستا دارد، افزود: بسیاری از اعضای هیات مدیره تازه شستا در این مجموعه سابقه فعالیت و کارنامه موفقیت آمیزی داشته اند که جهت ارتقاء همه جانبه شستا دعوت شده است اند و امیدواریم این مجموعه بتواند در جهت خدمت رسانی بهتر و ارتقاء سرمایه شرکت تأمین اجتماعی عملکرد درخشانی داشته باشد.

نوربخش گفت: مدیر هیات مدیره شستا نیز نقش اساسی در مدیریت شستا خواهد داشت. حضور او فرصتی تاریخی جهت شستا است که باید شرایط آن کاملا جهت ریاست جمهوری تبیین شود.

علی اکبر ترکان، مدیر هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری شرکت تامین اجتماعی(شستا) نیز در این مراسم گفت: در شستا کارهای زیادی صورت گرفته است و از راهنمایی و مشورت همه مدیران این مجموعه استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: در ماه جاری بیش از 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرده ایم که تأمین این هزینه

وی افزود: این مسئولیت جهت دوره ای بر عهده ما قرار گرفته است که امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیتها جهت تحقق برنامه ها اقدام شود.

اولویت «شستا» حفظ و ارتقای دارایی و سرمایه کارگران است

مرتضی لطفی، مدیرعامل تازه شرکت سرمایه گذاری شرکت تامین اجتماعی( شستا) نیز در این مراسم گفت: چون در دوره گذشته مدیریت شستا عضو هیأت مدیره بوده ام شهادت می دهم که کارهای بسیاری انجام شده است است و جا دارد که از زحمات مدیران گذشته تقدیر کنیم.

لطفی افزود: مهمترین اولویت شستا حفظ و ارتقای دارایی و سرمایه کارگران است.

مدیرعامل شستا گفت: امیدوارم در جهت تامین انتظارات سازمان تامین اجتماعی و تجهیز منابع منشأ اثر باشیم و با وحدت و انسجام به اهداف مجموعه دست یابیم.

رضا نوروززاده مدیرعامل سابق شستا نیز در این مراسم گفت: روزی که در شستا کار را شروع کردیم هجمه های زیادی وجود داشت که جهت پاسخگویی به نمایندگان مجلس و مراجع قانونی پاسخگویی مناسبی انجام شد و شفافیت مالی ارتقاء یافت.

وی با بیان اینکه زیاد کردن سرمایه ۳۷۰۰ میلیارد تومانی تاپیکو در این دوره انجام شد، گفت: مجامع همه شرکتها تا آخر شهریور برگزار شد و در روزهای اخیر نیز مجمع شستا برگزار شد.

پرداخت 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان در ماه جاری

نوروززاده گفت: شستا متعلق به جامعه کارگری و از مصادیق عینی حق الناس است و سالم اداره کردن شستا دغدغه همیشگی ما است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | مدیریت | مجموعه | اخبار تامین اجتماعی | اخبار وزارت کار | علی ربیعی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *