خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پارک جنگلی لویزان، تفریحگاهی دلپذیر جهت یک آخر هفته پاییزی

برای گردش آخر هفته به پیشنهاد خاص گروه تحریریه سایت سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم پاییزی شما ثبت شود.

پارک جنگلی لویزان، تفریحگاهی دلپذیر جهت یک آخر هفته پاییزی

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ جهت رهایی از دود و دم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باید آدرس مکان دیدنی و تفریحی خوبی را در اختیار داشته باشید تا حال و هوای تازه ای جهت شروع هفته کاری تازه به دست بیاورید.

باشگاه تحریریه سایت YYJC از اوقات فراغت شما غافل نبوده و بسته گشت و گذار را جهت آخر هفته شما در نظر گرفته است تا سهمی در لبخند شما داشته باشد.

پشنهاد خاص این هفته گروه تحریریه سایت بوستان جنگلی لویزان در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران است که در بخش شمیرانات واقع شده است است و در حدود 1100 هکتار وسعت دارد و جزء یکی از بزرگ ترین فضاهای سبز پایتخت کشور عزیزمان ایران به شمار می رود و بیشترین فضای آن دارای کاربرد تفریحی است.

پارک جنگلی لویزان، تفریحگاهی دلپذیر جهت یک آخر هفته پاییزی

امکانات رفاهی بوستان جنگلی لویزان

بوستان جنگلی لویزان دارای فضای مناسبی جهت تفریح خانواده‌ها است و با توجه به فضای طبیعی موجود در آن و همچنین مسیری که از میان محیط زیست این پارک عبور می‌کند، مناظر دلنشینی را جهت گردشگران به وجود آورده است.

درختان بلند و سربه فلک کشیده بوستان جنگلی لویزان در فصل پاییز، تصویرهای دلنوازی را جهت مراجعان این بوستان رقم می زند. تخصیص داده شده است دو درب خاص گردشگران عبور و مرور افراد را ساده کرده است.

در بالاترین بخش پارک جنگلی لویزان هتل، سفره خانه، بوفه، کافی شاپ، تالار و یک مسجد وجود دارد و عوامل و کارکنان این مجموعه ها در جهت ارائه خدمات رفاهی به گردشگران این بوستان فعالیت می کنند. همچنین می توان به تعداد قابل توجهی آلاچیق، کباب پز، سطل های زباله و نیمکت در نقطه بالای بوستان جنگلی لویزان اشاره کرد.

برای گردش آخر هفته به پیشنهاد خاص گروه تحریریه سایت سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم پاییزی شما ثبت شود.

از بالای پارک جنگلی لویزان می توان نمای بسیار قشنگی از شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را از لابه لای درختان هر لحظه سبز آن مشاهده کرد. به خاص در هنگام شب، تماشای پایتخت از این پارک بسیار تماشایی و لذت بخش است.

عبارات مهم : پارک جنگلی – درب ورودی

یک آخر هفته شاد در تفریحگاهی دلپذیر

پارک جنگلی لویزان پایتخت کشور عزیزمان ایران در اوایل دهه ۱۳۴۰ با نشانه جلوگیری از گسترش بافت شهری و به صورت مصنوعی ایجاد شد و در حال حاضر به عنوان یک تفریحگاه دلنشین و دلپذیر جهت مردم پایتخت تبدیل شده است است.
بسیاری از مردم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران آخر هفته خود را با سپری کردن در بوستان جنگلی لویزان می گذرانند و از حضور در این بوستان استقبال خوبی صورت گرفته است.

از وقت احداث باغ پرندگان در پارک جنگلی لویزان، وجود پرنده ها هم به جذابیت های بیشمار این بوستان اضافه شده است است و گونه های متفاوت گیاهی مشمول بر درختانی مثل کاج، انواع سرو، چنار، اقاقیا، زبان گنجشک توت و مو هم پوشش گیاهی این بوستان را تشکیل می دهند.

توصیه مسیر یاب گروه تحریریه سایت جهت رسیدن به بوستان جنگلی لویزان

بوستان جنگلی لویزان در 13 کیلومتری مرکز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران واقع شده است است و از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به شمس آباد، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به ده لویزان می‌رسد.
درب مهم بوستان لویزان در سمت بزرگراه هنگام در قسمت ابتدایی بزرگراه شهید همت و پایین اتوبان بابایی واقع است و بعد از طی کردن مسیری پر پیچ و تاب و باریک که اطراف آن با درختان کهنسال و گیاه های قشنگ پوشیده شده است به ورودی مهم پارک جنگلی می رسید.
این بوستان یک درب ورودی دیگر نیز دارد که آن طور که گفته می شود دربی است که به سمت ده لویزان باز می شود.
برای رفتن به بوستان جنگلی لویزان می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی چون مترو نیز به این بوستان وارد شوید. نزدیکترین ایستگاه مترو به محله لویزان و بوستان جنگلی آن ایستگاه متروی حسین آباد و ایستگاه نوبنیاد است.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: پارک جنگلی | درب ورودی | بزرگراه | ایستگاه | گردشگران | ایران | درختان | تهرانگردی

پارک جنگلی لویزان، تفریحگاهی دلپذیر جهت یک آخر هفته پاییزی

پارک جنگلی لویزان، تفریحگاهی دلپذیر جهت یک آخر هفته پاییزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *