خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جمع آوری زباله نیازمند همکاری همه ارگان‌ها است ، مدیریت پسماند کار یک ماه و دو ماه نیست

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: جهت مدیریت زباله‌های استان مازندران نیازمند همکاری همه جانبه هستیم.

جمع آوری زباله نیازمند همکاری همه ارگان‌ها است ، مدیریت پسماند کار یک ماه و دو ماه نیست

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به حکم دادستان شهرستان آمل مبنی بر موافقت با اعطای مهلت 2 ماهه به شهرداری آمل جهت انتقال زباله به سایت دفن زباله عمارت اظهار کرد: بر اساس اعتراض شرکت حفاظت محیط زیست در رابطه با سایت دفن زباله عمارت و سد مخزنی هراز، دادستانی شهرستان آمل به این عنوان وارد شد و بر این اساس مدیریت سایت دفن زباله عمارت مقرر شد تا جهت استانداردکردن روش‌های دفن زباله و استفاده از روش‌های نوین مدیریت پسماند، سرمایه‌گذاری را معرفی کند.

عبارات مهم : استان مازندران – استاندارد
ابراهیمی تصریح کرد: در حال حاضر سایت دفن زباله عمارت با یک شرکت در رابطه با پسماند وارد مذاکره شده است است و ما نیز پیگیر این مساله هستیم تا هر چه سریع تر سیستم نوین مدیریت پسماند راه اندازی شود.

وی ادامه داد: راه اندازی سیستم مدیریت پسماند طبیعتا کار یک ماه و دو ماه نیست. به هر حال ما تابع قانون و دستور دادستانی هستیم و خواسته‌هایمان را به مقام قضایی تقدیم می‌کنیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: جهت مدیریت زباله های استان مازندران نیازمند همکاری همه جانبه هستیم تا بتوانیم مسئله جمع آوری زباله و مدیریت پسماند را حل کنیم.

ابراهیمی اظهار کرد: مساله پسماند در شهرستان آمل همانند سایر شهرستان‌های کشور هست، ولی به علت ساخت سد در این شهرستان حساسیت‌ها نسبت به این عنوان زیاد شده است است و ما امیدواریم زباله های این منطقه را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

جمع آوری زباله نیازمند همکاری همه ارگان‌ها است ، مدیریت پسماند کار یک ماه و دو ماه نیست

لزوم استفاده از روش‌های نوین در مدیریت پسماند

واژه های کلیدی: استان مازندران | استاندارد | استفاده | مدیریت | اندازی | سیستم | زباله | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *