خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شکار پرندگان مهاجر وحشی در سراسر کشور ممنوع شد ، محیط زیست کالای وارداتی و صادراتی نیست

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ محیط زیست در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

شکار پرندگان مهاجر وحشی در سراسر کشور ممنوع شد ، محیط زیست کالای وارداتی و صادراتی نیست

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محیط زیست در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

محیط زیست کالای وارداتی و صادراتی نیست

کیومرث کلانتری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: عنوان محیط زیست مثل گذشته دو کلمه محیط زیست نیست، امروز محیط زیست از لحاظ ایمنی و سلامتی وزن پیدا کرده هست. هر چقدر به محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران توجه کنیم، به محیط خود توجه کرده ایم. محیط زیست یک کالای وارداتی و صادراتی نیست و باید در حفظ آن تلاش کنیم.

هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت تمامی شهروندان ناسالم است

براساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوای تهران، امروز هوای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت وزش باد در شرایط ناسالم جهت تمامی شهروندان قرار گرفت. مورد نیاز به ذکر هست؛ هواشناسی پیش از این نسبت به وزش شدید باد هشدار داده بود و آتش نشانی و اورژانس پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کردند جهت وزش شدید باد و امداد رسانی احتمالی آماده هستند.

شکار پرندگان مهاجر وحشی در سراسر کشور ممنوع شد ، محیط زیست کالای وارداتی و صادراتی نیست

ته سیگارها نفس زمین را به شماره انداخته است

محمد حسین بازگیر مدیر محیط زیست شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در سیگار حدود چندهزار ماده شیمیایی وجود دارد که فیلتر سیگار به علت وجود این ماده شیمیایی دیر تجزیه می‌شود و سال های سال در محیط زیست باقی می ماند. سیگار و ترکیبات به کار رفته در آن دارای مواد شیمیایی، ترکیبات سمی و فلزات سنگین است.

عبارات مهم : مواد شیمیایی – هوای پایتخت
وی افزود: اگر این ترکیبات و مواد شیمیایی در طبیعت، خاک و آب رها شوند، باعث آلودگی و سمی شدن محیط می شوند.

فقدان اعتبار مورد نیاز پایش گونه‌های دریایی را متوقف کرده است

داود میرشکار مدیر کل زیست بوم دریایی شرکت حفاظت محیط زیست اظهار کرد: با وجود تلاش‌های بسیار و نگرانی‌های جدی در رابطه با ذخایر آبزیان در معرض انقراض، در حفظ و حراست از این گونه‌ها مشکلاتی داریم و همچنین شکل‌گیری صنایع بزرگ در نوار ساحلی استان ها، قاچاق سوخت، ورود فاضلاب شهری به دریا و فعالیت آب شیرین کن‌ها از دیگر معضلات و مشکلاتی است که آبزیان خلیج فارس را ترساندن می‌کند.

شکار پرندگان مهاجر وحشی در سراسر کشور ممنوع شد

علی تیموری مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید شرکت حفاظت محیط زیست با اشاره به استعلام های صورت گرفته از دستگاه ها در خصوص تنظیم دستورالعمل های شکار پرندگان وحشی در سال جاری، گفت: این اقدام با توجه به شروع فصل مهاجرت پرندگان وحشی به کشور و مطابق برنامه ریزی های همه ساله شرکت حفاظت محیط زیست در شروع فصل شکار این پرندگان صورت گرفته است.

وی افزود: شرکت دامپزشکی ورود پرندگان مهاجر وحشی به کشور را تهدیدی جهت شیوع ویروس بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان می داند که این عنوان می تواند سلامت و بهداشت شهروندان را به مخاطره بیندازد، از این رو به ممنوعیت شکار این دسته از پرندگان در سراسر کشور تاکید دارد.

انتهای پیام/

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ محیط زیست در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

واژه های کلیدی: مواد شیمیایی | هوای پایتخت | سراسر کشور | پرندگان | شیمیایی | مهاجرت | وارداتی | ممنوعیت | ممنوع | سیگار | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *