خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لزوم استقرار روش های ارتباط سیستمی و مکانیزه میان تعزیرات و شرکت زندانها

رئیس شرکت تعزیرات حکومتی گفت:مهم ترین سرفصل نیاز شرکت تعزیرات حکومتی از ارتقای سطح همکاری دو جانبه با شرکت زندان ها، استقرار شیوه ها و روش های ارتباطی سیستمی و مکانیزه بین دو شرکت است.

لزوم استقرار روش های ارتباط سیستمی و مکانیزه میان تعزیرات و شرکت زندانها

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛جمال انصاری مدیر شرکت تعزیرات حکومتی در دیدار با جهانگیر مدیر شرکت زندان ها گفت: در حال حاضر شرکت تعزیرات حکومتی علی رغم تلاش همکاران هر دو شرکت ،در حوزه های ارتباط دو جانبه و سیستمی اطلاعات دچار مسئله است و انجام امور در آنها آسیب پذیر است که این مورد نیاز به بررسی و بازبینی مجدد دارد.

وی افزود: عدم امکان تبادل اطلاعات به صورت سیستمی باعث کندی در انجام امور، زیاد کردن مکاتبات ادارای زائد و ازدیاد مراحل کار در روند اداری موجود شده است که به همین علت از بین بردن روش های غیرمتعارف و استقرار سیستم مکانیزه امن تر و سهل الوصول تر اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

انصاری با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت تعزیرات حکومتی نیز همچون قوه قضائیه از سیستم cms برخوردار است که بخش های عمده آن فعال و سایر بخش ها در حال به روز رسانی هست، تصریح کرد: بااهمیت ترین سرفصل نیاز شرکت تعزیرات حکومتی از ارتقای سطح همکاری دو جانبه با شرکت زندان ها و کارها تامینی و تربیتی کشور، استقرار شیوه ها و روش های ارتباطی سیستمی و مکانیزه میان تعزیرات و شرکت زندان ها است.

لزوم استقرار روش های ارتباط سیستمی و مکانیزه میان تعزیرات و شرکت زندانها

رئیس شرکت تعزیرات حکومتی گفت: به علت ارتباط غیرمستقیم شرکت تعزیرات و شرکت زندان ها اختلافات آماری تا حدی مشاهده می شود، بنابراین بررسی زیرساخت ها و بازبینی در روش های تبادل اطلاعات در سایه همکاری فی مابین مهم به نظر می رسد.

وی با بیان این مطلب که صحت و دقت اطلاعات جهت سازمان تعزیرات حائز اهمیت هست، گفت: در تلاش هستیم با ارتباط سیستمی شرکت تعزیرات با دیگر شرکت ها از جمله شرکت ثبت اسناد و املاک کشور و شرکت ثبت احوال کشور به این مهم دست یابیم.

انصاری اظهار داشت: ورود اطلاعات به شرکت تعزیرات حکومتی باید با دقت، صحت و جامعیت همراه باشد تا بر این اساس تحلیل های بعدی دارای صحت و دقت بیشتری باشد و همه همکاران در شرکت تعزیرات در تلاش هستند تا پیکره اطلاعات موجود تکمیل شود.

انصاری در آخر گفت: پیشنهاد می کنیم در ابتدای اجرای همکاری دو جانبه، هر دو طرف با بررسی دقیق زیرساخت های موجود نسبت به نیاز سنجی و احصا وضع موجود اقدام کنند تا در مسیر برقراری کامل ارتباط سیستمی هر دو شرکت گام های موثری برداشته شود.

رئیس شرکت تعزیرات حکومتی گفت:مهم ترین سرفصل نیاز شرکت تعزیرات حکومتی از ارتقای سطح همکاری دو جانبه با شرکت زندان ها، استقرار شیوه ها و روش های ارتباطی سیستمی و مکانیزه بین دو شرکت است.

جهانگیر:عملکرد جزیره ای دستگاه ها باید اصلاح شود

اصغر جهانگیر مدیر شرکت زندان ها و کارها تامینی و تربیتی کشورگفت: منابع اطلاعاتی زیادی وارد زندان می شوند به همین جهت تلاش کرده ایم تا آسیب شناسی کنیم و نسبت به تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات که پایه های مهم جهت تصمیم گیری هستند، اهتمام زیادی به خرج داده ایم.

وی افزود: به نظر ما برقراری ارتباط دو طرفه بین شرکت تعزیرات حکومتی و شرکت زندان ها بسیار مهم هست، در صورتی که اطلاعات به وسیله شعب تعزیرات حکومتی در پرونده های تشکیل شده است به صورت دقیق ثبت و ضبط شوند.سازمان زندان ها نیز می تواند آمار و اطلاعات دقیقی را استخراج و جهت بهره برداری به مراجع ذیربط از جمله شرکت تعزیرات حکومتی ارائه کند.

جهانگیر اظهار داشت: یکی از پرسشها موجود عملکرد جزیره ای دستگاه ها است،به این معنی که هر دستگاه اطلاعات تولیدی را جهت خود نگهداری می کند و از دسترسی و بهره برداری دیگر شرکت ها دور نگه می دارد که این نظر باید اصلاح شود.

وی افزود: یکی از فلسفه های وجودی شرکت تعزیرات به نوعی قرار دادن اقتصاد کشور در مسیر صحیح آن هست. به همین جهت شرکت تعزیرات حکومتی ، سازمانی بازدارنده و کمک کننده به اقتصاد کلان کشور است از این رو شرکت زندانها آماده همکاری همه جانبه باسازمان تعزیرات حکومتی است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تعزیرات حکومتی | اطلاعات | دستگاه | ارتباط | زیرساخت | اطلاعات | سیستم | زندان | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *