خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فعالیت ۶۰ درصد مهدهای کودک پایتخت بدون مجوز بهزیستی

معاون امور اجتماعی شرکت بهزیستی کشور گفت:۶۰ درصد مهدهای کودک شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بدون مجوز شرکت بهزیستی فعالیت می‌کنند و بهزیستی اجازه ورود به آن‌ها را ندارد.

فعالیت ۶۰ درصد مهدهای کودک پایتخت بدون مجوز بهزیستی

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ احمد خاکی معاون امور اجتماعی شرکت بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد مهدهای کودک‌ شهر تهران مجوز فعالیت خود را از شرکت بهزیستی کشور دریافت کرده‌اند و ۶۰ درصد باقی مانده را مهدهای کودکی تشکیل می‌دهند که هیچ گونه مجوزی از این شرکت ندارند.

خاکی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ماده 26 قانون تنظیم مقررات مالی دولت، باید پروانه فعالیت و برنامه کاری تمام مهدهای کودک در سراسر کشور از سوی شرکت بهزیستی صادر شود.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون، هر یک از سازمان‌هایی که به راه اندازی مجموعه‌ای برای نگهداری از کودکان اقدام می‌کنند، باید مجوزهای مورد نیاز را از شرکت بهزیستی کشور دریافت کنند و فعالیت آن‌ها در جهت نگهداری و آموزش کودکان باید بعد از اخذ مجوز و تایید بهزیستی صورت گیرد.

فعالیت ۶۰ درصد مهدهای کودک پایتخت بدون مجوز بهزیستی

بهزیستی حق برخورد با مهدهای کودک غیرمجاز را ندارد

معاون امور اجتماعی شرکت بهزیستی تاکید کرد: شرکت بهزیستی کشور حق ورود به پرسشها مرتبط با مهدهای کودک غیرمجاز را ندارد و قانون در این رابطه اجازه هیچ گونه دخالتی را به شرکت بهزیستی نمی دهد.

خاکی خاطرنشان کرد: سال گذشته شرکت بهزیستی کشور جهت بررسی بعضی از موارد و تخلفات گزارش شده است در بعضی از مهدهای کودک‌ قصد ورود به آن مجموعه ها را داشت که متاسفانه با برخورد و ممانعت مدیران مهدهای کودک متخلف مواجه شدیم.

اتاق اصناف و قوه قضاییه مجری پیگیری به تخلفات مهدهای متخلف

وی یادآور شد: مسئولیت پیگیری به تخلفات مهدهای کودک متخلف با قوه قضاییه و اتاق اصناف است و همان طور که گفته شد شرکت بهزیستی نمی‌تواند در پرسشها این مجموعه ها ورود کند.

معاون امور اجتماعی تصریح کرد: اگر در هر یک از مهدهای کودک‌ کشور که از سوی شرکت بهزیستی مجوز دارند تخلف و تخطی رخ بدهد، شرکت بهزیستی کشور ضمن ارسال اخطار به مدیریت آن‌ها، در صورت تایید تخلف به شدت با آن مهد کودک متخلف برخورد می‌کند و در صورت لزوم مهدهای کودک متخلف پلمپ خواهند شد.

معاون امور اجتماعی شرکت بهزیستی کشور گفت:۶۰ درصد مهدهای کودک شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بدون مجوز شرکت بهزیستی فعالیت می‌کنند و بهزیستی اجازه ورود به آن‌ها را ندارد.

خاکی در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری جشن هالووین در بعضی از مهدهای کودک شهر تهران و دیگر شهرهای کشور تاکید کرد: این مراسم خوش حالی در مهدهای کودک مجاز برگزار نشده است و در مجموع برگزاری چنین جشن‌هایی آن هم در آستانه مراسم اربعین حسینی در مهدهای کودک امری مغایر با قوانین و چهاچوب تعیین شده است جهت فعالیت آن ها است و در صورت مشاهده به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: قوه قضاییه | غیرمجاز | قانون | مجموعه | فعالیت | تخلفات | برخورد | بهزیستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *